Mikä auttaa mummoutuneeseen naamaan??
Olen järkyttynyt siitä, että olen alkanut näyttää isoäidiltäni ja ikää on vasta 43. Kasvonpiirteet jotenkin muuttuneet. Apua
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Katso esim Sanna Marinia miltä näyttää nyt hoikkana verrattuna siihen miltä näytti lihavampana.
Kilojen karistaminen tekee ihmeitä kasvojen piirteille.
Alta nelikymppinen on kuitenkin eri asia kuin yli neljä- tai viisikymppinen. Iän myötä kasvot näyttävät vanhemmalta, rypyt ja uurteet näkyvät selvemmin jos rasva katoaa kasvoista.
Minua katsoo peilistä isä, äiti ja mummo. Riippuu siitä, mistä kulmasta katsoo ja jotenkin ajankohtakin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein erittäin hoikka ikääntyessään näyttää vanhemmalta kuin hän, jolla on pikkusen pyöreyttä
Mihin tällä nyt viitataan?
Kun verrattiin Sannan hoikkuuteen <-> kasvojen pyöreys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso esim Sanna Marinia miltä näyttää nyt hoikkana verrattuna siihen miltä näytti lihavampana.
Kilojen karistaminen tekee ihmeitä kasvojen piirteille.
Alta nelikymppinen on kuitenkin eri asia kuin yli neljä- tai viisikymppinen. Iän myötä kasvot näyttävät vanhemmalta, rypyt ja uurteet näkyvät selvemmin jos rasva katoaa kasvoista.
Ihan vaan tiedoksi: Sannalla on täyteaineita kasvoissaan. Ammattilainen huomaa heti, kun vertaa vanhoihin kuviin. Taitavasti laitettu!
Itseruskettavaa itsepetosta ja itseäpettävä paksu meikki. Ei kukaan hiffaa eikä naureskele.
Vierailija kirjoitti:
Itse 70 ja hyvin tyytyväinen naamaani. Olen sievä ja jotenkin ei vuodet paina.Ei ole silmäpusseja eikä muutakaan , hyvä kroppa ja rypýtön naama.Pitkät vaaleat hiukset ja valkoinen hammasrivi vieläkin.
Luoja jakoi minulle parhaat eväät maailman matkalle.
Sinusta parhaat eväät on vanhuksena hyvä kroppa ja rypytön naama? Ok, prioriteettinsä ja arvonsa kullakin. En sinuna kuitenkaan olettaisi, että kukaan uskoo esim.siihen, että 7kymppinen vanhus olisi täysin rypytön, kyllä se sinunkin iholtasi on jo n.40v ajan kollageeni vähentynyt.
Sen hyväksyminen. Itse olen 49 ja ihan mummoutunut, ja siihen täysin tyytyväinen. Miksei saisi näyttää ikäiseltään, tai jopa vanhemmalta jos kerran luonnostaan näyttää. Mitä sillä ulkonäöllä enää tässä iässä väliä on, mulla ainakin jäi teini-ikään se vaihe jossa halusin ihmisiltä huomiota ulkonäölläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 70 ja hyvin tyytyväinen naamaani. Olen sievä ja jotenkin ei vuodet paina.Ei ole silmäpusseja eikä muutakaan , hyvä kroppa ja rypýtön naama.Pitkät vaaleat hiukset ja valkoinen hammasrivi vieläkin.
Luoja jakoi minulle parhaat eväät maailman matkalle.
Sinusta parhaat eväät on vanhuksena hyvä kroppa ja rypytön naama? Ok, prioriteettinsä ja arvonsa kullakin. En sinuna kuitenkaan olettaisi, että kukaan uskoo esim.siihen, että 7kymppinen vanhus olisi täysin rypytön, kyllä se sinunkin iholtasi on jo n.40v ajan kollageeni vähentynyt.
Tässä puhutaan ulkonäöstä.Mitä haluat että kirjoitan? Olen vaan onnellinen kaiken kaikkiaan. Ihana elämä ollut tähän asti ja terveyttä riittänyt.Syksyllä muutan ulkomaille. Perin karjalalaisten kauniin kuultavan ihon ja kauniit hampaat. On muutama ryppy jos tarkkaan katsoo.
Kyllä silmänpohjien ikärappeuma auttaa kummasti.
Saako vanhempi nainen olla onnellinen ja tyytyväinen itseensä? Vai onko rikollista rakastaa omaa itseään ja elämäänsä?
Ainut ongelma on tietty se että joutuu selittelemään nuoremmille miehille että ikäero on liian suuri. Hyvin kiusallista.
Eipä ole 55 veenä tullut ryppyjä kuin vähän kaulaan. Kahvia en ole koskaan juonut, sehän kuivattaa ihon ja rypistää suunpielet.
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän isältäni🙃
N63
😄
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole 55 veenä tullut ryppyjä kuin vähän kaulaan. Kahvia en ole koskaan juonut, sehän kuivattaa ihon ja rypistää suunpielet.
Narraat.
43 v nainen ON mummo, joten parasta vain hyväksyä nykyinen elämäntilanteesi. Totta kai ikääntymistä voi hieman lykätä niillä keinoilla, jotka kaikki jo tunnemme, eli välttämällä aurinkoa, välttämällä päihteitä, syömällä ja nukkumalla hyvin, kosteuttamalla ihoa jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein erittäin hoikka ikääntyessään näyttää vanhemmalta kuin hän, jolla on pikkusen pyöreyttä
Mihin tällä nyt viitataan?
Mihin pitäisi viitata? Aika yksinkertainen ja helposti ymmärrettävä toteamus mielestäni. Sivusta
Kyllä mummon pitääkin näyttää mummolta.
Usein saadut voimakkaat orgasmit tuo apua. Hanki rakastaja tai pari vaikka mies olisi jo taloudessa.
Niin varmaan, mutta kapeampikasvoisille ne ihmeet ei ole miellyttäviä. Posket vetäytyy sisäänpäin ja suu rypistyy, juonteet korostuu jne.
Eli kasvot kuihtuu.
Sannallakin on kapeat kasvot. Nyt vielä on kauniit ja raikkaat, mutta aika tekee tehtävänsä.
Monen ongelma on juuri tässä. Kun alkaa laihduttaa, rasva lähtee ensimmäisenä kasvoista ja kaulasta. Ja jos haluaa enemmän pyöreyttä poskiinsa, sinne sitä ei saa, vaan vain kroppa lihoo. Kierre on valmis.
Muistan ajan, kun olin hyvin hoikka, siis suorastaan laiha. Vartalooni olin tyytyväinen, mutta ihmiset sanoivat minulle, että olen kurjan näköinen, minua luultiin sairaaksikin. En itsekään ollut naamaani tyytyväinen, vaikka olin sentään vielä nuori. Tuntui ettei minussa ollut kuin leuka ja nenä.