Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään "noitaa"?

Vierailija
11.04.2024 |

Olis kyssäri.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava kehotti suuntaamaan "ylimääräiset" tunteet johonkin esineeseen nlp-tyyppisesti. Uskoni yliluonnolliseen on heikko, mutta kuitenkin hölmösti mietityttää onko hyvä idea 🙈. Ap

PS. En ikinä kehtaisi tunnustaa että edes mietin tätä mutta toisaalta massoittain järkeviä ihmisiä uskoo Jeesukseen.

Ei tuossa ole mitään järkeä mitä selität.

Jos aina kun pomo ketuttaa tuijotan raivoissani jotain kukkavaasia ja kanavoin siihen kiukun, niin luonko jonkun kirotun maljakon. Tämä on nolo kysymykseni 🙈 .Ap

Älä huoli, et pysty siihen. Olet vain ihminen.

Vierailija
42/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet, niinkuin kaikki ovat energiaa. Ei niitä kannata kohdistaa eikä hillota mihinkään vaan selvittää, miksi tuntuu siltä kuin tuntuu mikä esim. kiukuttaa ja miksi. Kun olet selvittänyt sen itsellesi niin vapauta se muunnettavaksi universumin ikuiseen kiertokulkuun.

Terv: Vihreä noita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita siihen kukkavaasiin raakaa kalaa,niin jonkin ajanpäästä siitä ruukusta lähtee kirottu haju.

Kuin itseänsä haistelisi ehkäpä. 

Vierailija
44/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttava kehotti suuntaamaan "ylimääräiset" tunteet johonkin esineeseen nlp-tyyppisesti. Uskoni yliluonnolliseen on heikko, mutta kuitenkin hölmösti mietityttää onko hyvä idea 🙈. Ap

PS. En ikinä kehtaisi tunnustaa että edes mietin tätä mutta toisaalta massoittain järkeviä ihmisiä uskoo Jeesukseen.

Ei tuossa mitään yliluonnollista ole, ellet sitten usko että se esineeseen tunteiden keskittäminen jotenkin yliluonnollisesti vaikuttaa ihmiseen, johon tunteet liittyy vähän voodoo-tyyliin. Mutta muuten se on vain yksi strategia selvitä vaikeiden tunteiden kanssa, purkaa ne ulos itsestään tuolla tavalla.

Hyvä vastaus, kuulostaa järkevältä.

Vierailija
45/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä yrität sanoa? Nlp, noituus, yliluonnollisuus, Jeesus.. Mitä muuta? Onko kiva pelleillä asioilla joista ei ymmärrä ja joihin ei edes usko?

Siksihän minä kysyn kun en ymmärrä. Arvaapa mitä tapahtuu jos elokuvassa ostaa työpöydälle jonkun buddha-patsaan johon alkaa syöttää vihaista energia....

Vierailija
46/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon varsinainen noita-akka...

Minä myös, eksäni mukaan minulla on myös vänkäleuka ja koukkunokka. Näistä joskus hieman loukkaannuin, varsinkin kun tiedostan kyllä miltä hän itse on aina näyttänyt. Toiset ne eivät sitten itseriittoisuudessaan näe koskaan itsäensä oikein tai kuvittelevat että heillä on oikeus olla rumia ihmisiä. Pyh pah.

Vierailija
47/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*itseänsä

Vierailija
48/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miesnoita

Siis velho.

Suomessa sukupuoleen katsomatta on noita. Lisäksi noitaopit annettiin vain vastakkaista sukupuolta olevalle tasapainon säilyttämiseksi.

Mutta itse tunteiden siirtämiseen, pitää kunnioittaa sitä esinettä, mihin ne tunteet siirtää ja puhdistaa se säännöllisesti. Yleisimmät puhdistamiseen käyetyt asiat ovat täysikuun valo ja suola. Voi myös käyttää jotain esinettä siihen, että se auttaa poistamaan ne tunteet, eikä ottamaan niitä. Tällaiseen käyttöön löytyy sopivia esineitä helposti, toki luonnon antimet olisivat parempia, mutta kyllä se muovinen stressilelukin ajaa asian. Nyrkkeilysäkistä puhumattakaan. Kyllä vain, monet noitakonstit ovat tänä päivänä ihan normaalia, niin normaaleja, ettei niitä noitakonsteiksi enää edes monikaan tunnista.

Vierailija
49/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolenlaskeuma olisi.

Vierailija
50/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten naispuoleinen noita on noita, ja puhelikielessä tällä on erittäin negatiivinen kaiku.

Mutta miesnoita on velho, ja tällä taas on merkityksellinen kaiku: joku on velho, siis käsittämättömän hyvä jossakin. 

Vierailija
51/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän. Olen herkkä ihmisille ja asioille. 

Ehkä mulla on kuudes aisti vielä hitusen tallella. 

Ehkä hitusen vielä. Syy on liiallinen herkistyminen. Löydä tasapainon tila etkä ole enää niin herkkä, tie sinne saattaa olla vaikea mutta tie valoonkin käy pimeän kautta.

Vierailija
52/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pimeyden Voimia etsit, niin niitä löytyy Arkadianmäeltä.

Vierailija
53/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miesnoita

Siis velho.

Suomessa sukupuoleen katsomatta on noita. Lisäksi noitaopit annettiin vain vastakkaista sukupuolta olevalle tasapainon säilyttämiseksi.

Mutta itse tunteiden siirtämiseen, pitää kunnioittaa sitä esinettä, mihin ne tunteet siirtää ja puhdistaa se säännöllisesti. Yleisimmät puhdistamiseen käyetyt asiat ovat täysikuun valo ja suola. Voi myös käyttää jotain esinettä siihen, että se auttaa poistamaan ne tunteet, eikä ottamaan niitä. Tällaiseen käyttöön löytyy sopivia esineitä helposti, toki luonnon antimet olisivat parempia, mutta kyllä se muovinen stressilelukin ajaa asian. Nyrkkeilysäkistä puhumattakaan. Kyllä vain, monet noitakonstit ovat tänä päivänä ihan normaalia, niin normaaleja, ettei niitä noitakonsteiksi enää edes monikaan tunnista.

Asiallinen vastaus 👏. Mitä tapahtuu jos esinettä ei puhdista?

Vierailija
54/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä yrität sanoa? Nlp, noituus, yliluonnollisuus, Jeesus.. Mitä muuta? Onko kiva pelleillä asioilla joista ei ymmärrä ja joihin ei edes usko?

Siksihän minä kysyn kun en ymmärrä. Arvaapa mitä tapahtuu jos elokuvassa ostaa työpöydälle jonkun buddha-patsaan johon alkaa syöttää vihaista energia....

Elokuvat on erikseen. Minä ymmärrän kyllä näistä energia-asioista myös ja kirjoitan instassa asioita jos saan sinne seuraajia. Kiva että olet kiinnostunut sinäkin, ihmisillä on paljon tietoa. Sinullakin on kertynyt tietoa koko elämäsi ajalta. Paljonkohan sitä todellisuudessa oikeasti onkaan? Oletko koskaan pohtinut tällaista asiaa esimerkiksi?

Vierailija
55/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolenlaskeuma olisi.

Mulla on ollut paha IBS. Nykyisin enää aika suhteellisen vähäinen vaiva. Ymmärrän myös aika paljon terveysasioista. Kiinnostavatkohan terveysasiat yleisesti nykyisin vielä? Niistäkin olisi paljon keskusteltavaa. Ihmiset ovat hyvin viisaita ja jokainen on oman kehonsa asiantuntija tavallaan aina kuitenkin kuten oman mielensäkin asiantuntija. Joskus minua naurattaa kun joku sanoo ettei hän tiedä miksi hän toimii kuten toimii. Sehän on aivan hassusti sanottu tavallaan! 

Vierailija
56/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten naispuoleinen noita on noita, ja puhelikielessä tällä on erittäin negatiivinen kaiku.

Mutta miesnoita on velho, ja tällä taas on merkityksellinen kaiku: joku on velho, siis käsittämättömän hyvä jossakin. 

Hyvä huomio. Olen nainen ja minussa on molempia, ei kumpaakaan ehkä toistaan enempää. Olen sekamelska ja kaikenkukkura. 

Vierailija
57/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Pimeyden Voimia etsit, niin niitä löytyy Arkadianmäeltä.

Sieltäkin. Tiedän myös muutaman kotiosoitteen mutta niitä ei saisi jakaa joten en nyt kerro kenellekään niitä tässäkään.

Vierailija
58/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi millaisia ovat nykyisin noidat ja mitä heidän elämäänsä oikein kuuluukaan? Ovatko lapset kiinnostuneita nykyisin noidista, velhoista tai taikureista? Poikani mielestä hänelle ei sopisi sellainen temppu jossa ihminen halkaistaan kahtia kun hän menee laatikkoon makaamaan. Ei minunkaan mielestäni ehkä se sopisi hänelle eikä minulle myöskään. Niinpä niinpä.

Vierailija
59/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään järkeä mitä selität.

Jos aina kun pomo ketuttaa tuijotan raivoissani jotain kukkavaasia ja kanavoin siihen kiukun, niin luonko jonkun kirotun maljakon. Tämä on nolo kysymykseni 🙈 .Ap

Ei niitä negatiivisia energioita kannata pitää lähellä. Kanavoi ne johonkin minkä voit heittää pois tai hävittää, esimerkiksi jääpalaan tai paperilappuun, jonka poltat.

Vierailija
60/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miesnoita

Siis velho.

Katopas, joku ihan oikeasti tietää mistä puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän