Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Muita lĂ€heisriippuvaisia? Vertaistukiketju 💗

Vierailija
11.04.2024 |

Menin tyhmyyttĂ€ni tunnustamaan lĂ€heisriippuvuuteni miehelle, ja sehĂ€n oli kĂ€tevÀÀ hĂ€nen kannaltaan. Informaatiota siitĂ€, ettĂ€ mua voi tosiaan kohdella miten haluaa, enkĂ€ ikinĂ€ jĂ€tĂ€. Juominen on lisÀÀntynyt, eikĂ€ enÀÀ edes pahoittele ylilyöntejĂ€ ja niitĂ€ lieveilmiöitĂ€ (haukkuminen, uhkailu ym) mitĂ€ se aiheuttaa. Voi kun voisin sanani perua! Tuntuu ettĂ€ rakensin itselleni ikuisen vankilan 😣

Olen lukenut kirjallisuutta aiheesta aivan valtavasti, katsellut youtubesta videoita, mut tÀÀ on vaan toivotonta! Vaikka ymmÀrrÀn syyt ja seuraukset ja sen, ettÀ mun pÀÀkoppani on tÀssÀ se merkittÀvin tekijÀ.

Terapiaan ei ole varaa nÀillÀ palkoilla, saako tÀhÀn apua julkisesta terveydenhuollosta?

Onko palstalla muita jotka tĂ€stĂ€ kĂ€rsii? Ihan helvettiĂ€! 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista kaikille. En luule ettĂ€ tuo juominen minusta johtuu, vaan tÀÀ kĂ€rsimys kun en kykene lĂ€htemÀÀn ja se ettĂ€ tĂ€hĂ€n alun perin edes ajauduin. Pelastamaan elĂ€mĂ€ni rakkautta kuningas alkoholilta, se tavallinen tarina. 

Suhde itseen on vÀÀristynyt jo lapsena. TiedÀn ettÀ tarvitsen terapiaa, mut ne maksut on kelakorvauksen jÀlkeenkin yksinkertaisesti liikaa tÀllÀ hetkellÀ. Siksi luen aiheesta ihan hirveÀsti ja olen kirjoittanutkin paljon omista tuntemuksista. Mut yhÀ vaan olen tÀysin arvoton ilman tuon alkoholistin kyseenalaista huomiota. Siis tiedÀn etten tietenkÀÀn ole, mutta se tunne on niin voimakas ettÀ ohjaa kÀyttÀytymistÀ. Ja tÀssÀ ollaan.

Ap

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla