Miesystävä lopetti tapailun kun 3 kk:n tapailun aikana ei ollut seksiä
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Itse en seksiin etenisi ennen kuin on varmuus siitä, että kyseessä on seurustelusuhde.
Sama juttu, ei minkään muutaman kerran tapailukumppanin kanssa kiinnosta seksi.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään jaksaisi odottaa 3 kuukautta. Olen nainen.
No vähän eri juttu, jos mies pihtaa. En mäkään sitä jaksais katsella, mutta naiset tarvii vähän enemmän.
Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sen pitää toimia.
Itse en ymmärrä näitä tapaillaan useampi kk ennenkuin harrastetaan seksiä ja sitten ekan seksikerran jälkeen todetaan, että mieltymykset seksin suhteen ei täsmää.
Säästyy aikaa jos se seksin toimivuus testataan alkuvaiheessa.
Ja siinäkin oppii tuntemaan toista kun seksin jälkeen makoilee kainalossa :) Itseasissa olen huomannut, että tässä vaiheessa miehestä saa enemmän irti :D
N30
Kai sitä edes keskustelua on mieltymyksistä, jos monta viikkoa pitää itse toimintaa pantata? Runsaasti puhetta ennen ja jälkeen ja samantien myös sänkyyn, on minun neuvoni.
Edesmennyt mummoni sanoi 90 luvun alussa, että olisipa nuori nyt. Puoliso pitää kokeilla kaikin tavoin ennen kun muuttaa yhteen. Isovanhempani olivat syntyneet 1800-luvun lopussa.
Mä en kyllä kolmea kuukautta odottelisi seksiä. En myöskään ymmärrä näitä nykypäivän kuukausien tai jopa vuosien tapailuja. Mulla on aina ollut hyvin nopeasti seurustelua eikä mitään epämääräistä tapailua.
N45
Jos olisin (täysin teoreettista, että niin kauan kestäisi ilman seksiä) tapaillut 3 kk kuukautta naista eikä hän olisi osoittanut kiinnostusta seksiin miettisin seuraavia seikkoja:
- En ole hänen mielestään eroottisesti puoleensavetävä fyysisesti tai henkisesti -> suhteen lopetus
- Hänen libidonsa on erittäin alhainen -> suhteen lopetus
- Suhde seksuaalisuuten on jotenkin estoinen ja vaikea -> suhteen lopetus
- Seksi ei ole hänelle itseisarvo ja nautinnon lähde sinällään vaan keino saada jotain muuta, emotionaalista turvaa tms. -> suhteenlopetus
- Mikään edellä olevista ei ole syy, mutta jos suhteen alussa ei ole intohimoa, niin on ihan varma, että se sammuu vaikka syntyisi minkälainen roihu 6 kuukauden kohdalla tai papin aamenen jälkeen, kun suhde vakiintuu ja arkiset vuodet alkavat ilman uutuudenviehätystä suhteesta ja kumppanista -> suhteen lopetus.
Nainen, jossa en herätä välitöntä panemisen halua kanssani, ei ole minua varten. Eikä myöskään nainen, joka ei herätä minussa välitöntä panemisen halua.
Muut saa tehdä mitä haluavat, ei ole minulta pois.
Miksi on niin paha, että tapailu vaiheessa harrastetaan seksiä?
En nyt ensimmäisellä tapaamisella ole seksiä harrastamassa itsekkään mutta sen jälkeen jos vastapuoli miellyttää ja herättää haluja niin miksi ei?
Osa tapailuista on loppunut siihen ensimmäiseen seksikertaan. Kun ei vaan kohtaa.
Seksi poistaa jännitystä ja tutustuminen on sujunut paljon leppoisammin.
N29
Ihme kommentteja täällä. Jos jonkun tyypin kanssa kestää 6 kuukautta niin voi olla että toisen kanssa 6 päivää. Seksin harrastamattomuus ei tee automaattisesti kenenstäkään "pihtaria". Mites vaikka etäsuhde, jossa ollaan vaikka eri maissa jopa. Nähdään vaikka parin kuukauden välein ja jos ei muutamalla ekalla tapaamisella peitto heilu niin äkkiä siinä on jo yli puoli vuotta mennyt eikä siinäkään mitään ihmeellistä ole. Ihmeellistä on ainoastaan ahdasmielinen ajattelutapa ja muiden jaottelu pihtareihin ja ties mihin. N
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin paha, että tapailu vaiheessa harrastetaan seksiä?
En nyt ensimmäisellä tapaamisella ole seksiä harrastamassa itsekkään mutta sen jälkeen jos vastapuoli miellyttää ja herättää haluja niin miksi ei?
Osa tapailuista on loppunut siihen ensimmäiseen seksikertaan. Kun ei vaan kohtaa.
Seksi poistaa jännitystä ja tutustuminen on sujunut paljon leppoisammin.
N29
No ei tosiaan poista jännitystä mulla. Jotenkin niiiiin intiimiä että ei todella tule harrastettua ihan kenen tahansa kanssa. Itseasiassa ei vielä kenenkään, mut enpä sitä harmittele. Minkäs minä sille voin ettei unelmaprinssi oo vielä tullut ovelta hakemaan ;D
Meillä oli tapailusuhde kolme kuukautta, sen jälkeen seurustelimme noin kuusi kuukautta. Kaikki nämä kuukaudet ilman seksiä naisen tahdosta.
Sen jälkeen menimme naimisiin.
Harhakäsitteet tapailusuhde, tapailukumppani, ja tapailumies, ovat yhtäältä nykyisen deitti"kulttuurin" tuotosta, ja toisaalta ne ovat wanhojen naisten mielessään rakentelemaa "todellisuutta". Deittisaitit pitäisikin nimittää uudelleen kohtaamissaiteiksi. Parisuhteet alkavat niin, että kun kohdataan, niin ihastutaan, ja seuraavaksi kirmataan hetekalle. Sitten ollaan seurustelusuhteessa jossa seurustellaan seurustelukumppanin kanssa, usein hetekalla. Tapailukumppanin tapaileminen tapailusuhteessa johtaa vain siihen että wanha nainen heruttaa etuja mieheltä, joka toivoo, että sitten joskus myöhemmin olisi seksin aika. Mutta wanha nainen ei enää ole kykenevä seksiin, hänen seksuaalinen funktio päätyy vaihdevuosissa
Milloin ap on valmis seksii uuden kumppanin kanssa? Ja kannattaa kertoa se heti tapailun alussa.
Kyllä naisen pitäisi ymmärtää että heteromies on sen perässä.Tapailin kyllä itsekin n.8kk naista joka vasta sitten antoi.Panin sinä aikana muita että sain seksiä.
En todellakaan tapailisi ketään kolmea kuukautta ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen pitäisi ymmärtää että heteromies on sen perässä.Tapailin kyllä itsekin n.8kk naista joka vasta sitten antoi.Panin sinä aikana muita että sain seksiä.
Nainen ymmärtääkin, mutta menopausaalinen wanhusnainen ei enää ymmärrä, koska ei koe mitään seksuaalista halua/himoa. Hän on keskittynyt gruumailemaan tapailumiehiä, kustantamaan paremman, tai vastaavan tason elämän hänelle, kuin ex-mies, joka jätti hänet pihtaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tapailusuhde kolme kuukautta, sen jälkeen seurustelimme noin kuusi kuukautta. Kaikki nämä kuukaudet ilman seksiä naisen tahdosta.
Sen jälkeen menimme naimisiin.
Rohkea mies. En ikinä suostuisi tuollaiseen. Olisi painajaista olla naimisissa ja sitten todeta toisen olevan surkea seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tapailusuhde kolme kuukautta, sen jälkeen seurustelimme noin kuusi kuukautta. '
Kuinka nuo "seksitön tapailusuhde" sekä "seksitön seurusteluhde" eroavat toisistaan?
Seksi on tärkeä osa suhdetta. Miksi tuhlata molempien aikaa pihtaamalla jos mieltymykset eivät sovikkaan yhteen.