Tissit vai perse
Kommentit (39)
Mulla on pienet tissit ja pienehkö pylly ja olen hoikka. Eli en siis miesten ihanne nainen.
Perse tietysti, kunhan ei ole huono. Tissit ovat vauvoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Ai väitätkö, että tissit on vain vauvoja varten. Hah Hah
Kunhan vain olisi n. 34-45-vuotiaalla sinkkunaisella oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat mielellään navan tasolla ainakin tai sitten edes leveä mahtitakamus, joka jää jumiin ahtaimpiin oviaukkoihin! Eli molemmat mahdollisimman suurina, mutta vastaan rinnat kuitenkin.
Kyllä kunnon laskeutumistelineet saa aina pään kääntymään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai väitätkö, että tissit on vain vauvoja varten. Hah Hah
No mihinniitä käytät. Ei niihin voi tunkea mitään ja väliin jos tunkee, on rasvattava. Mutta siinä nyt ei ole mitään järkeä.
Molemmat suuret ja muodokkaat, välissä kapea vyötärö.
Molemmat. Pylly kiinnostaa myös vaihtoehtoisena yhdyntäaukkona.
M46
Jos nainen on pienirintainen, voisiko hän asuksi hankkia semmoisen breastplaten?
Lähinnä onko kokemuksia? t. Pienieintainen joka ei väheksy miehen fantasioita
Se riippuu. Kyllähän sopivan kokoiset ja hyvänmalliset tissit tulee rekisteröityä. Suomen ilmasto-olosuhteissa ne vaan on suurimman osan vuodesta turhan hyvin verhoiltuna. Siksi hyvät perseet saavat useammin huomioni, kun ovat kuitenkin helpommin tarkasteltavissa. Sitten kun päästään vaiheeseen, jossa vaatteet on riisuttu, niin tärkeinhän on jalkojen välissä.
Ainakin minun olet, jos vielä olet älykäs, seurallinen ja itsevarma tai on halu kehittyä kanssani itsevarmaksi ja tajuat olevasi sexy. Söpöt kasvot myös tärkeä asia.
Vastattu sinulle hoikka ja pieni rintainen...
Lapset ei kiinnosta. En kiinnitä huomiota tuollaisiin lainkaan
m47