Onko naisilta kuulunut kiitosta, että miehet keksivät e-pillerit ja kännykät?
Naisethan niitä syö ja vahtaa koko ajan.
Aika hiljaista on minusta ollut.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Painu jo helvettii sovi nisti sika
Onko se aika kuusta?
Miksi sterilisaatio on 30 v vaikka moni tietää ettei halua lapsia jo aiemmin. Sairasta
Oliski tosi luontevaa kehua jotain randommiestä siitä että "te keksitte e-pillerit". Kuulostaa enemmänkin vittuilulta.
Nainen keksi koodaamisen. Missä kiitos? Ps. E-pillerit on vaarallisia naisen terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit on pers*estä. Hormonit, eli pää menee niistä sekaisin. Miesten keksintä joo. Keksikää itsellenne jotain, millä voitte kiduttaa itseänne.
Doping vastaiset järjestöt eivät halua, että miehistä tulee miehekkäämpiä testosteronia piikittämällä.
Kumpaakaan en tarvitse. En todellakaan tunge itseeni mitään hormoneja vain seksin takia. Kännykkäkin on täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Olet tainnut juuri katsoa A. Tate -dokkarin, vai? Miten alistaa ja pahoinpidellä naista? Miten oma pippeliini on maailman napa?
🤣🤣🤣🤣
Tiesitkö ap että monen naisen saavutukset on laitettu aikoinaan miesten nimiin?
Ap ei ole itse keksinyt yhtikäs mitään. Luulee vaan olevansa naisia parempi muiden miesten saavutusten takia :D
Miehet keksi paljon haittavaikutuksia sisältävät surkeat e-pillerit, että saisivat pildeä.
Miehille ei ole vieläkään e-pillereitä, koska niissä on kuulemma liikaa haittavaikutuksia... ... ...
E-pillerit virtsassa samoin kuin huumeet tekevät maaperän saastaiseksi.
Maa ei tällöin anna satoansa kunnolla, jonka seurauksena saattaa ilmetä mm. nälänhätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sähkön, pyörän, ruudin, maanviljelyn, atomipommin ja onhan näitä loputtomiin ja kaiken takana valkoinen mies!
Niin onko oikeastaan mitään merkittävään keksintöä, jonka olisi tehnyt joku muu kuin valkoinen mies?
Luepa nyt vähän historiaa. Jokunen keksintö on kehitetty jossain ihan muualla, kuin Euroopassa. Ymmärräthän, että nykyaikaa edeltää paljon asioita, jotka ovat johtaneet tähän aikaan. Ja ne keksinnöt historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät keksineet ja tehneet itselleen niitä pillereitä 🤔
No onhan ne tavallaan, piti keksiä miten voi vedellä paljaalla, ilman että alkaa elarit juosta ja onnistui.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit on pers*estä. Hormonit, eli pää menee niistä sekaisin. Miesten keksintä joo. Keksikää itsellenne jotain, millä voitte kiduttaa itseänne.
Vuosikaudet syönyt minipillereitä, ainoa "haittavaikutus" ettei ole menkkoja.
Juuri sinun kaltaisten vuoksi pelkäsin turhaan aloittaa pillereitä ja jopa elin selibaatissa sen vuoksi enkä tykännyt kondomista. Aukesi taivas minipillereiden myötä ja on ihanaa elää ilman menkkoja.
Ei kaikista tule sekopäitä pillereiden myötä.
Miehet naisistuu ja muutenkin tuhoaa luontoa. Vesistön kautta. Jonne ne hormonit aina lopulta päätyy.
Onko ap itse käynyt kiittämässä näitä keksijöitä? Vai mikä oli aloituksen pointti? Miksi vain naisten velvollisuus olisi kiitellä?
Siis e-pillerithän on keksitty myös miehille, mutta miehet saivat niistä samoja sivuoireita, mitä naiset voivat saada, joten miehet eivät kestäneet niiden syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole itse keksinyt yhtikäs mitään. Luulee vaan olevansa naisia parempi muiden miesten saavutusten takia :D
En mutta tuon virren olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap itse käynyt kiittämässä näitä keksijöitä? Vai mikä oli aloituksen pointti? Miksi vain naisten velvollisuus olisi kiitellä?
Siten kuin nyt yleensä ollaan jostain kiitollisia.
Painu jo helvettii sovi nisti sika