Kaikilla on nykyään syöpä
Tuntuu, että keneltä tahansa kysyy kuulumisia, niin vastauksena on syöpä. Ja kyse siis noin 40v. naisista, onko vain huonoa tuuria, vai onko muut huomanneet samaa?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpä on metabolinen tauti ja sen saa hiilihydraatteja ja sokereita puputtamalla. Syöpä käytännössä elää sokereita fermentoimalla.
No ei sentään aina. Hyväkuntoinenkin ja terveellisesti elänyt perusterve ihminen voi sairastua. Kuten minä. Tilastojen mukaan joka kolmas sairastuu syöpään.
*nainen
Ehkä ei kannattaisi elää isoissa kaupungeissa, vaan stressittömästi landella puhtaan ilman parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpä on metabolinen tauti ja sen saa hiilihydraatteja ja sokereita puputtamalla. Syöpä käytännössä elää sokereita fermentoimalla.
No ei sentään aina. Hyväkuntoinenkin ja terveellisesti elänyt perusterve ihminen voi sairastua. Kuten minä. Tilastojen mukaan joka kolmas sairastuu syöpään.
Ai olet elänyt täysin hiilihydraatittomasti? Epäilen vahvasti.
Terveellisestä ruuasta ja ja liika liikunnasta saa syövän. Sellainen järkyttävä terveellisesti eläminen on haitallisempaa kun se että ottaisi vähän rennommin elämässä.
Negatiivinen elämän asenne aiheuttaa syöpää. Viha lihavia kohtaan eikä oma elä ole yhtään sen kummempaa mutta pitää vain vihata niitä jotka uskaltavat olla isommassa kuosissa tässä lyhyessä elämässä. Jos vielä on lapseton niin sitäkin enemmän saa vihaa niskaansa.
Vihamielinen mieli aiheuttaa syöpää enemmän kuin onnensa löytänyt ihminen jonka ei tarvitse vihata ja alistaa ketään.
Syöpäni löytyi vuonna 2013. Aika vaikea vääntää koronarokotuksen aiheuttamaksi. Syöpään kuolleita ystäviä on kaksi. Heistä kumpikin kuoli vuonna 2015.
Olen huomannut ja pelkään kamalasti että sattuu myös omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet elänyt täysin hiilihydraatittomasti? Epäilen vahvasti.
Missä niin sanottiin?
Ilmansaasteet (keuhkosyöpä), sukupuolitaudit (kohdunkaulansyöpä, nielusyöpä,suusyöpä), tupakka ja alkoholi (maksa-, ruokatorvi- ja keuhkosyöpä), ylipaino (rintasyöpä, mahasyöpä, haimasyöpä) eli elintavat ja ilmansaasteet aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannattaisi elää isoissa kaupungeissa, vaan stressittömästi landella puhtaan ilman parissa.
Liikenteen tuottamat saasteet on kyllä pahoja. Esim nastarenkaat pitäisi kieltää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin ollut. Ex-miehellä oli. Meidän syövät linkittyi toisiinsa. Mulla kohdunkaulan syöpä ja miehellä suusyöpä. Meillä ei ollut keskenään tosin suus**siä. Tyttäremme sai HPV-rokotteen mistä olen TODELLA onnellinen.
HPV-rokote on kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani teidän puolesta. Itse en ottanut.
Ottanut mitä?
Omassa tuttavapiirissäni vain yhdellä ja sekin oli kipirauhassyöpä, joka hoidettiin leikkaamalla kilpirauhanen pois ja thats it. itseltäni lähti pari näytettä patologille ja löydös oli hyvälaatuinen. Harvinaisen vähän tuntuu olevan syöpää, joten eiköhän ap:n huomio ole vain sattumaa. sinulle kasautunut sattumalta noin, minulle näin.
Joka kolmas ihminen sairastuu elinaikanaan syöpään, mitä vanhemmaksi elät, sitä suuremmaksi riski kasvaa.
Koronarokotteilla ei ole mitään tekemistä syöpään sairastumisen kanssa, vaikka foliohatut niin väittävät.
Mediassa olen ollut huomaavinani että paljon on syöpiä aiempaa nuoremmilla kuten nelikymppisillä tai allekin.
Mulla on todettiin syöpä 20- ja 25-vuotiaana. Nykyään olen 44v ja ollut terve syövästä jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todettiin syöpä 20- ja 25-vuotiaana. Nykyään olen 44v ja ollut terve syövästä jo kauan.
Mun isä sairastui yli 20 vuoden päästä samaan syöpään mistä oli jo kerran parantunut ja koska se oli ehtinyt leviämään niin kuoli siihen nopeasti. Kontrollikäynnit oli lopetettu eikä lääkäri aluksi uskonut isää kun meni valittamaan oireita ja epäili syövän uusineen.
Ainakin julkisuuden henkilöillä näyttää usein olevan. Nuorillakin. Se on erikoista.
Yksi kaveri kuoli kuukausi sitten ja toinen on nyt ihan viimeisiä päiviä varmaan hengissä. 55-60v miehiä. "Kiva" fiilis jotenkin kun itsellä huomenna mammografia, väkisin aattelee että varmaan siellä jotain on.
Tosi moni hyväkuntoinen ja liikkuva terveysintoilija on kyllä saanut syövän myös, että eipä se taida niin kovin kohdettaan valikoida.