Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpparihinnoista.

Vierailija
21.01.2007 |

Käytiin kylän kirpputorit läpi.

Minusta on järkevää ja viisasta pyytää äitiyspakkausten vaatteista rahaa.

Mutta, tänäänkin näin kaksi äitiyspakkauksen toppapukua (pelkkä puku), jotka olivat kummatkin selvästi käytetyn näköiset. Hintapyyntö oli 6,50 ¿!

Minusta ihan kamalan paljon!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joka pyytää on hullu vaan se joka maksaa.

Itse olen nähnyt täällä Helsingissä kirppareillä näitä äp toppapukuja esim. hintaan 3 euroa, ja oli vielä sellainen kiva väri, eikä mikään kökkö. Ja lähes käyttämätön puku kyseessä.

Vierailija
2/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se keikkuu varmaan vieläkin, on ollut jo vuoden päivät...

Itse olen ostanut muutaman vuoden takaisia äitiyspakkauksen haalareita vauvalle vaunupuvuiksi. Yhdestä maksoin kaksi euroa, toisesta 50 senttiä. Molemmat käytettyjä, mutta uudenveroisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä pyytää.

eiköhän kysyntä ja tarjonta määrää hinnat. meikä osti 80 sentillä lassie-talvihaalarit kokoa 116 cm. Nirhaumaa polvessa ja ripustuslenkki irronnut toisesta päästä. ompelutaitoisena korjaan ne. ei ollut varsinaista tarvetta edes noille haalareille, mut tuli ostettua, kun oli tuo hinta. ei mielestäni ollut paha ostos. ihana asua seudulla, joissa on monta hyvää kirppistä. toisesta saa halvemmalla, toisesta kalliimmalla, mut hieman kallimmasta saa usein parempilaatuisia lastenvaatteita. äitiyspakkauksen haalarit eivät mielestäni valitettavasti ole sieltä paremmastaa päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme