Mummo ei halua lapsia yökylään viikonloppuna vaikka maksettaisiin vaivan palkkaa ja omat ruoat mukana
Kuulemma "kevätkiireitä" puutarhassa, epäilen vahvasti että tekosyy. Miten ratkaista pattitilanne?
Kommentit (98)
Annat mummon olla omassa rauhassaan ja tehdä omia juttujaan ja tuuppaat ne kakaras jonnekin muualle tai vaihtoehtoisesti hoidat ne itse ja vietät laatuaikaa.
Anna olla. Jos ei mummo tahdo lapsia, niin kuinka ystävällisesti se niitä kohtelee, jos väkisin änkeät ne sille
Mitä se kertoo lapsistasi, jos oma isoäiti ei halua ottaa heitä hoitoon?
Annat mummon olla viikonlopun rauhassa ja etsit lapsille jonkun muun hoitajan, mummolla on muita suunnitelmia viikonlopuksi kuin vahtia lapsia.
Ei ole pattitilannetta. Mummo sano ei.
Sun on löydettävä joku muu.
Ei tuo ole pattitilanne. Jos mummo sanoo ei, se on ei.
Hyvä, että mummokin voi kieltäytyä vaikkapa sitten tekosyyn varjolla, jos ei vaan jaksa lapsenlapsia juuri nyt. Ei siinä mitään pattitilannetta ole.
Että sellainen isoäiti-trolli tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Mummo sanoi, että muuta hommaa ja kieltäytyi niiden takia.
Jos sää on yhtä loistava kuin tänään, niin todellakin on kevätkiireinen päivä puutarhassa. Miksi epäilet mummon sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä lapsista kerro mitään mutta herää kysymys kuinka usein tuo on niitä tuuppaamassa isoäidin hoiviin ja isoäiti saanut tarpeekseen ja taukoa vailla..
Eikö niitä mummoja ole kaksi? Jos yhdelle ei sovi, niin tuuppatte sitten toiselle. Myös kummeille voi tuupata ja omille sisaruksilleen. Kyllä ne pennut aina johonkin saa tai sitten palkkaatte naapurin likan lapsenvahdiksi ja lähdette itse viikonlopuksi hotelliin tai risteilylke.
Mikä ihmeen pattitilanne? Mummo suunnitellut tekevänsä puutarhatöitä joten hänellä on niiden kanssa tekemistä eikä siis ehdi pitää lapsistasi huolta. Tämä ei ole pattitilannetta nähnytkään.
Montako lasta? Onko lapset normaaleja vai nepsyjä ja minkä ikäisiä?
Pitäiskö apn päästä juopottelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta? Onko lapset normaaleja vai nepsyjä ja minkä ikäisiä?
Ei ole nepsyjä. Vain minä itse olen nepsy ja hullu muutenkin. T. Ap
Vaivaatte jotakin muuta kuin mummoa.