65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta
"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella"
Kommentit (2622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle pääsee masennuksesta ja ahdistuksesta. Veronmaksajat maksaa.
Verot ne vaan työssäkäyvillä nousee.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja takuueläke 970 netto kuukaudessa.
Voi katsoa telkkaria, tehdä käsitöitä, nukkua.
Jos tarvitsee niin voi sitä käydö terapiassa höpisemässä satuja ja ostaa lääkkeet. Ne lääkkeet voi heittää roskiin.
Keksii terapiaan jonkun stoorin niinkuin tälle palstalle. Hyvin kaikki ne uskoo näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeelle pääsee masennuksesta ja ahdistuksesta. Veronmaksajat maksaa.
Verot ne vaan työssäkäyvillä nousee.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa ja takuueläke 970 netto kuukaudessa.
Mutta minä tradenomi Hönö Tiainen Porista
joudun aina uuteen työpaikkaan, kun kuulemma olen liian hidas niin en pääse samaan työpaikkaan koskaan takaisin.
Aivot väsyvät enkä pysty ymmärtämään asioita ja tekemään yhtä nopeasti kuin muut.
En käsitä miten joku voi päästä tosta vaan nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.
Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia.
Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.
Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla.
Hyvin tolle hönö kirjoittajalle uppoo kaikki stoorit.
Hönö kirjoittajalla on hyvä ketju kirjoitettuna vikke ostolakossa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on siellä ne samat hymiöt ja pervot tekstit.
Minä luulin, että hönö kirjoittelija on töissä, mutta se olikin urakoinut muissa ketjuissa aamusta iltaan. Toi ostolakossa oli samaa skeidaa mitä se aina kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Varallisuus on keskittynyt tuonne ikäryhmään, talot, mökit, rannat, metsät...
Teille ne tulee. Jos rupeette vttuilemaan, teen testamenttini Kissojen yhdistys ry:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on siellä ne samat hymiöt ja pervot tekstit.
Se on nyt myöhäistä yrittää hämätä 😂😆🤣🤣
Käykös kauppa-apulaisukkosi palstalla, entäs abiturientti tyttö tai teinipoika?
Mites se Satasairaalan henk.kunta, jokos olet ylilääkärille lähettänyt kuvia tupakalla käyvistä hoitajista 🤣😂🤣
Heh heh
tradenomi hönö Tiainen Kuopiosta taas unelmoi ja onanoi 👮, 😂😖😂😖
"pääsispä eläkeläiseksi eläkeläisen tilalle"
BUAHAAAHAHHAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Vierailija kirjoitti:
Heh heh
MYÖHÄISTÄ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on nyt myöhäistä yrittää hämätä 😂😖🤣🤣
Käykö tarjoilija ukkosi palstalla entäs ammattikoulun turvapuolella oleva poika tai teinityttö.
Mites se palolaitoksen henkilökunta, jokos olet palopäällikölle lähettänyt kuvia tupakalla käyvistä palomieshistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh
MYÖHÄISTÄ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
MYÖHÄISTÄ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Trade Hönö Tiainen on Kuopiosta.
Kuka toi hönö kirjoittelija pelle on?
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpö höpö aloitus. Kyllä aloitus koskee pientä prosenttia eläkeläisistä, johtajia, vuorineuvoksia, entisiä poliittisia päättäjiä. Aika jännä, että tällaisia höpö höpö aloituksia tänne istutetaan. Eläkkeiden leikkauksia ei saa tehdä. Ne kohdistuu vain tavallisiin eläkeläisiin. Kovalla työllä ansaittua omaisuutta, jota nyt ollaan ottamassa pois!
Olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. On ikävää, ettei kouluissa vaadita medialuku- tai laskutaitoa, ja kaikki osatotuudet ja huuhaa-tilastot menevät läpi. Tuleeko yllätyksenä, että pelkästään kaksi tuohon ikäluokkaan osuvaa Herlinin veljestä omistaa 1,27% eläkeläisten varallisuudesta eli heidän omaisuutensa om 5 800 000 000€ (5800 miljoonaa).
Vale-emävale-tilasto.
Vierailija kirjoitti:
Omia vanhempiani vähän ihmettelen. Kumpikin olivat puoli vuotta-vuoden ammattikoulua käyneitä duunareita. Nyt eläkkeellä on varaa kahteen autoon, isoon omakotitaloon, kahteen kesämökkiin ym. Ei meillä lapsilla tuollaiseen ole varaa mitenkään.
Sekin aika tulee, jolloin perit heidät. Sitten sulla on varaa kesämökkiin ja omakotitalonkin voitte laittaa lihoiksi.Olette se sukupolvi, joka perii.
Jos tunnet ahdidtusta petinnöstä, saa kieltäytyä.
En minä,
tradenomi Hönö Tiainen Porista,
jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset söivät valmisruokia. Mutta teen sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
En minä,tradenomi Hönö Tiainen Kuopiosta,
jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset söivät valmisruokia. Mutta teen sijaisuuksia ja olen listoilla. Ollut reums sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun oli puhelinpalvelu jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Olen tradenomi hönö tiainen Oulusta.
Putkiasentaja. Käyn ravintolassa syömässä työlounaan.
En minä ruokaa osaa tehdä 🤣🤣🤣🤣🤣
Olen influencer Helsingistä.
Olen 40-vuotias papparainen.
Käyn ravintolassa syömässä työlounaan. Olen uusavuton incel.
Hönö alkaa seota 🤣😂😆 pelosta että tutut ja ex-työkaverit tunnistaa 😂😂😂😂😂😂
Voi katsoa telkkaria, tehdä käsitöitä, nukkua.
Jos tarvitsee niin voi sitä käydö terapiassa höpisemässä satuja ja ostaa lääkkeet. Ne lääkkeet voi heittää roskiin.