Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi haista hielle työpäivän jälkeen?

Vierailija
10.04.2024 |

Jos on käynyt suihkussa, laittanut deodoranttia ja pukenut puhtaat vaatteet päälleen?

Villi arvaus on, että joku noista on jätetty tekemättä..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen noi kaikki ja olen yltäpäätä hiessä.

Mutta haisetko pistävälle hielle?

Haisen.

Juotko päivän aikana ollenkaan vettä? Ja käytkö aamulla suihkussa?

Ap

Juon ja teen töitä 3-4h. En käy aamulla suihkussa. Mitä vielä ihmettelet?

No enää en ihmettele miksi haiset, kun edellisestä suihkusta on jo niin monta tuntia aikaa.

Ap

Vaikka kävisin juuri ennen töihin menoa suihkussa niin silti hikoilen ja haisen. Et ole kuullut fyysisesti raskaasta työstä? 

Vierailija
22/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se työn haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn salilla suihkussa, käytän alumiinidödöä ja puhtaat työvaatteet joka päivä työpaikalla päälle. Siinä kun puoli palvelutaloa mummuja ja pappoja nostelee sängystä ylös, vessattaa, suihkuttaa ja välillä saunottaa muoviessu ja pitkät saappaat päällä. Niin kyllä minulla kainalot haisee ja pitää käydä uudestaan suihkussa ennen kotiin lähtöä.

Lähäri N32

Vierailija
24/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn salilla suihkussa, käytän alumiinidödöä ja puhtaat työvaatteet joka päivä työpaikalla päälle. Siinä kun puoli palvelutaloa mummuja ja pappoja nostelee sängystä ylös, vessattaa, suihkuttaa ja välillä saunottaa muoviessu ja pitkät saappaat päällä. Niin kyllä minulla kainalot haisee ja pitää käydä uudestaan suihkussa ennen kotiin lähtöä.

Lähäri N32

Siis aamulla piti kirjoittaa. Salilla myös käyn :D

Vierailija
25/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen työ kesällä ja istuminen ilmastoidussa toimistossa on eri asia.

Vierailija
26/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan haisee, kun 8-9 tuntia juossut hikihatussa ympäriinsä suojaavissa vaatteissa. Kaikilla ei ole siisti toimistotyö, eikä se suihku ja dödö pidä hajua noin kauaa.

Vierailija
27/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hikoilen aina, vaikken tekisin mitään. Koko ajan on kainalot märät ja näillä kevään lämpiävillä keleillä on usein päällystakissakin, siis ulkotakissa, hikiläikät kainaloissa. Eilen siivosin kotoa turhia tavaroita pari pahvilaatikollista ja kannoin ne varastoon ylimmästä kerroksesta alimpaan. Hikoilu jatkui puoli tuntia sen jälkeenkin! Puoli rullaa meni talouspaperia jälkihikoilua pyyhkiessä ja kaikki vaatteet pyykkiin.

Vierailija
28/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ilmeisesti tehnyt koskaan fyysistä työtä. Kyllä minä haisen hielle, kun olen tehnyt työpäivän rakennuksilla. Teen loppusiivouksia. N 35

Vierailija
29/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi tulla vanhustenhoitoon tekemään vuoron. Hiki päässä juostaan, suihkutetaan, puetaan, syötetään, vaihdetaan petivaatteita, pyykätään, viedään roskia,  tehdään ruokia. Omat eväät syödään, kun ehditään. Ei ole aikaa pitää mitään taukoja, se oma hienhaju on mitätöntä. Hienlemu pestään kotona, kun sinne joskus päästää. Naspurit valittavat, kun yöllä joutuu käymään suihkussa. 

Vierailija
30/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneella kun paiskot töitä helteellä, voin vannoa, että sellaista dödöä ei ole keksittykään, joka estäisi hienhajun. Eivät kaikki istu ilmastoiduissa toimistoissa. Jonkun ne työtkin on tehtävä.

Vierailija
31/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sentään haisen vain hielle. Puolisoni haisee työpäivän jälkeen myös paskalle.

Vierailija
32/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä stressaava työ aiheuttaa hikoilua. Ihan sama vaikka kävisi 10 kertaa suihkussa ja suihkisi deodoranttia viiden minuutin välein. 

Vierailija
33/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi hikihaisuli, joka haisee hielle jo töihin tullessa aamulla.

Vierailija
34/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku ilmastoidussa toimistossa  työskentelevä idiootti, joka ei ole koskaan tehnyt fyysistä työtä. Kutsun ap: n tekemään kattoremontteja hellepäivinä, niin saa kokemuksen, miltä se hiki haisee.

Vierailija
35/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sentään haisen vain hielle. Puolisoni haisee työpäivän jälkeen myös paskalle.

Pakko kysyä, että onko puolisosi joko terveydenhuollossa töissä tai sitten maatalouslomittaja/-yrittäjä? :) 

Terv. nimim. aikoinaan maatalouslomituksia tehneenä työpäivän jälkeen haisin oikein tymäkästi hien ja paskan sekoitukselle ja se haju ei kyllä irronnut vaatteista pesussakaan. 

Vierailija
36/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistan trollin! 

Joo, pelkän näytön välityksellä voi aistia aloittajasta lähtevän vanhan viinan, röökin ja pinttyneen kusenhajun. 

Vierailija
37/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku ilmastoidussa toimistossa  työskentelevä idiootti, joka ei ole koskaan tehnyt fyysistä työtä. Kutsun ap: n tekemään kattoremontteja hellepäivinä, niin saa kokemuksen, miltä se hiki haisee.

Teen tehdastyötä, jossa askeleita kertyy työpäivän aikana jopa 15 000, työ sisältää myös 25 kg painoisten raaka-ainesäkkien nostelua, kuuman höyryn lähellä heilumista ja paljon erilaisten asioiden pesua. Viime kesänä tehtaassa lämpötila oli lähemmäs 30 astetta. 

Ap

Vierailija
38/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin. Vaikka istuisin paikallani niin hiki virtaa vaan. Hyvä puoli että käytön jälkeen lähtenyt 10kg melkein itsestään 😆

Vierailija
39/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä tosiaan villi veikkauksesi kanssa. Voin kertoa, että olet oikeassa. En todellakaan käy aamulla suihkussa yms. Haistele sä ihan rauhassa. Ei kiinnosta.

Vierailija
40/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niin paljon täitä, että hiki lentää joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi