Miten ihminen voi haista hielle työpäivän jälkeen?
Jos on käynyt suihkussa, laittanut deodoranttia ja pukenut puhtaat vaatteet päälleen?
Villi arvaus on, että joku noista on jätetty tekemättä..
Kommentit (42)
Minäkin käyn salilla suihkussa, käytän alumiinidödöä ja puhtaat työvaatteet joka päivä työpaikalla päälle. Siinä kun puoli palvelutaloa mummuja ja pappoja nostelee sängystä ylös, vessattaa, suihkuttaa ja välillä saunottaa muoviessu ja pitkät saappaat päällä. Niin kyllä minulla kainalot haisee ja pitää käydä uudestaan suihkussa ennen kotiin lähtöä.
Lähäri N32
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn salilla suihkussa, käytän alumiinidödöä ja puhtaat työvaatteet joka päivä työpaikalla päälle. Siinä kun puoli palvelutaloa mummuja ja pappoja nostelee sängystä ylös, vessattaa, suihkuttaa ja välillä saunottaa muoviessu ja pitkät saappaat päällä. Niin kyllä minulla kainalot haisee ja pitää käydä uudestaan suihkussa ennen kotiin lähtöä.
Lähäri N32
Siis aamulla piti kirjoittaa. Salilla myös käyn :D
Fyysinen työ kesällä ja istuminen ilmastoidussa toimistossa on eri asia.
Kyllä se vaan haisee, kun 8-9 tuntia juossut hikihatussa ympäriinsä suojaavissa vaatteissa. Kaikilla ei ole siisti toimistotyö, eikä se suihku ja dödö pidä hajua noin kauaa.
Minä hikoilen aina, vaikken tekisin mitään. Koko ajan on kainalot märät ja näillä kevään lämpiävillä keleillä on usein päällystakissakin, siis ulkotakissa, hikiläikät kainaloissa. Eilen siivosin kotoa turhia tavaroita pari pahvilaatikollista ja kannoin ne varastoon ylimmästä kerroksesta alimpaan. Hikoilu jatkui puoli tuntia sen jälkeenkin! Puoli rullaa meni talouspaperia jälkihikoilua pyyhkiessä ja kaikki vaatteet pyykkiin.
Ap ei ole ilmeisesti tehnyt koskaan fyysistä työtä. Kyllä minä haisen hielle, kun olen tehnyt työpäivän rakennuksilla. Teen loppusiivouksia. N 35
Ap voi tulla vanhustenhoitoon tekemään vuoron. Hiki päässä juostaan, suihkutetaan, puetaan, syötetään, vaihdetaan petivaatteita, pyykätään, viedään roskia, tehdään ruokia. Omat eväät syödään, kun ehditään. Ei ole aikaa pitää mitään taukoja, se oma hienhaju on mitätöntä. Hienlemu pestään kotona, kun sinne joskus päästää. Naspurit valittavat, kun yöllä joutuu käymään suihkussa.
Kasvihuoneella kun paiskot töitä helteellä, voin vannoa, että sellaista dödöä ei ole keksittykään, joka estäisi hienhajun. Eivät kaikki istu ilmastoiduissa toimistoissa. Jonkun ne työtkin on tehtävä.
Minä sentään haisen vain hielle. Puolisoni haisee työpäivän jälkeen myös paskalle.
Itsellä stressaava työ aiheuttaa hikoilua. Ihan sama vaikka kävisi 10 kertaa suihkussa ja suihkisi deodoranttia viiden minuutin välein.
Meillä on yksi hikihaisuli, joka haisee hielle jo töihin tullessa aamulla.
Ap on joku ilmastoidussa toimistossa työskentelevä idiootti, joka ei ole koskaan tehnyt fyysistä työtä. Kutsun ap: n tekemään kattoremontteja hellepäivinä, niin saa kokemuksen, miltä se hiki haisee.
Vierailija kirjoitti:
Minä sentään haisen vain hielle. Puolisoni haisee työpäivän jälkeen myös paskalle.
Pakko kysyä, että onko puolisosi joko terveydenhuollossa töissä tai sitten maatalouslomittaja/-yrittäjä? :)
Terv. nimim. aikoinaan maatalouslomituksia tehneenä työpäivän jälkeen haisin oikein tymäkästi hien ja paskan sekoitukselle ja se haju ei kyllä irronnut vaatteista pesussakaan.
Vierailija kirjoitti:
Haistan trollin!
Joo, pelkän näytön välityksellä voi aistia aloittajasta lähtevän vanhan viinan, röökin ja pinttyneen kusenhajun.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku ilmastoidussa toimistossa työskentelevä idiootti, joka ei ole koskaan tehnyt fyysistä työtä. Kutsun ap: n tekemään kattoremontteja hellepäivinä, niin saa kokemuksen, miltä se hiki haisee.
Teen tehdastyötä, jossa askeleita kertyy työpäivän aikana jopa 15 000, työ sisältää myös 25 kg painoisten raaka-ainesäkkien nostelua, kuuman höyryn lähellä heilumista ja paljon erilaisten asioiden pesua. Viime kesänä tehtaassa lämpötila oli lähemmäs 30 astetta.
Ap
Venlafaxin. Vaikka istuisin paikallani niin hiki virtaa vaan. Hyvä puoli että käytön jälkeen lähtenyt 10kg melkein itsestään 😆
Olet sinä tosiaan villi veikkauksesi kanssa. Voin kertoa, että olet oikeassa. En todellakaan käy aamulla suihkussa yms. Haistele sä ihan rauhassa. Ei kiinnosta.
Teen niin paljon täitä, että hiki lentää joka päivä.
Vaikka kävisin juuri ennen töihin menoa suihkussa niin silti hikoilen ja haisen. Et ole kuullut fyysisesti raskaasta työstä?