Nämpä sitten rakastajani vaimon!
Tuossa muutama päivä sitten. Enkä enää ihmettele miksi on minuun rakastunut :)
Kommentit (13)
Jos sopisi, voisit ruinata mieheni omaksesi. Pääsisin helpommalla eroon siitä. Komea on muttei mikään ruudinkeksijä...sopisitte mainiosti yhteen.
Kaikkein kamalinta sitä olis " hävitä" sellaiselle harmaalle hiirulaiselle.
nssa nimenomaan siksi, että rakastan häntä ja hän on ihana. Luulin, että se on niin kuin ihmissuhteessa idea noin kokonaisuudessaan. Luulin, että niitä joita inhoaa pitäisi vältellä, ei naida...
Ja kysymys ap:lle ihan mielenkiinnosta: Miksi sulla on naimisissa oleva ukko rakastajana? Haluatko siis vain rakastajan, vai mitä toivot/odotat/oletat suhteelta? Vaivaako ajatus miehen vaimosta ollenkaan moraalisesti?
Sinne voisi viedä oman surkea ukon ja ottaa toisen tilalle, ja viedä taas takaisin kun siihen kyllästyy..... And again...
ei ole toista vaihtoehtoa, kuollaan lasten kanssa nälkään jos ei mies ole elättämässä.....
Satuttiin vaan tapaamaan ja löydettiin toisistamme jotain mitä ollaan kaivattu :)
ap
Vähän ahtaammin joudutte asumaan ja sinä joudut käymään töissä. Myös jotain tukia joudut ehkä (palkastasi tai palkattomuudestasi riippuen) käyttämään, ja elämistä pitää bujdetoida,mutta ihan hyvin sitä Suomen maassa pärjää ilman miestäkin.
Mutta siis jokainen tekee omat valintansa. Joku arvostaa enemmän sitä taloudellista vakautta kuin onnellista parisuhdetta, ja se on hänen oikeutensa.
-11
vain peruskoulun käynyt äiti varmaan löytää töitä :(
Se on nyt vaan elettävä näin...
4
ollaan.
Muuten ukkoni on ihan jees ja välillä on ihania päiviä.
Ihmiset muuttuvat siskoseni..
ja siis saamani rahat olivat kuukaudessa VÄHEMMÄN kuin työttömyyskorvaus. Tiukkaahan se tekee, mutta ihan varmasti ei nälkään kuole ja kämppään on varaa, kun karsii vaatimuksista (aikuinen voi hyvin nukkua olohuoneessa jne.). Sitäpaitsi kyllä töitä saavat kouluttamattomatkin ja äiti-ihmisetkin. Itse olin ennen koulutustani töissä esim. taksikeskuksessa, kahvilan kassana ja toimistoapulaisena, mihinkään duuniin ei ollut mitään koulutusta tai kokemusta. Sitäpaitsi eihän 2kk ikäisen lapsen äidin vielä töitä tarvitsekaan hakea.
Ja 20:lle, minä tiedän että ihmiset ja olosuhteet muuttuvat. Oma exäni muuttui 8 vuoden yhdessäolon jälkeen todella nopeasti ja todella radikaalisti. Siksi hän onkin nyt ex-mies.
Mutta siis edelleen toistan, että kukin tekee omat valintansa. En missään nimessä kannusta ketään eroamaan. Jos OMIEN arvostustenne ja tarpeittenne puitteissa koette olevanne onnellisempia miehienne kanssa kuin ilman heitä, vaikka suhde ei täydellinen olisikaan, niin onnea valitsemallenne tielle. Ei kaikille samat asiat ole prioriteetteja.
Tiedän vain omasta kokemuksestani, että ilman miestäkin pärjää. Ihan varmasti pärjää. J itse henkilökohtaisesti olin - köyhänä ja yksinkin, pienessä asunnossani penniä venytellen - onnellisempi ja tasapainoisempi kuin huonossa ihmissuhteessani sitä ennen.
11/18
Inhoan miestäni ja olen takuulla semmoinen v-mäinen vaimo, kiva kun ukko ruinaisi joltakin muulta kuin minulta