Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään samaa, kyse ikääntyvästä äidistä

Vierailija
10.04.2024 |

Kun tulee luokseni niin kritisoi kaikkea, milloin on likaa jossain tai tarvitsee korjata jotain. Milloin syön liian vähän ja milloin vaatteet on liian pieniä tai olen liian lihava. Ikää jo 77v 

Lisäksi kuvittelee ihan olemattomia asioita. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on 77?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äitiäsi vaivaa rajattomuus ja sua vaivaa liika kiltteys. Ratkaisu molempiin ongelmiin on olla päästämättä äitiä omaan asuntoon ja hoitaa vierailut käymällä hänen luonaan. Jos ja kun aloittaa arvostelun, voit todeta, että tämä vierailu oli tässä ja lähteä menemään.

Vierailija
4/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini osaa sanoittaa itseään onnekseni aika hyvin niin hän mainitsee vain, ettei osaa olla tekemättä mitään. Muutoin hän ei onneksi ole negatiivinen, mutta olen näitä yöreissuja varten jättänyt jonkin yhdessä tehtävän homman, missä hän voi olla apuna tai neuvomassa tilanteen mukaan. Viimeksi mietimme uusia verhoja aiemmin pestyihin ikkunoihin niin sai ajateltavaa ja miettimistä. Voisiko olla jotain tuommoista taustalla?

Hänen äitinsä eli minun isoäitini vahtii taas muiden painoa, koska vahtii omansa. Onnekseni oma äitini on onnekseni osannut katkaista tuon kierteen. Isoäitini saattaa tökkiä, että 'olet lihonut' ja nykyisin kommentoi taas, että 'sinä se vaan laihdut', vaikka olen ollut normaalipainoinen jo reilu 10 vuotta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan