Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runkkaatko nyt?

Vierailija
10.04.2024 |

Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.

Kommentit (1419)

Vierailija
1181/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 panettaako? 

Kiitos kysymästä..tässä mä työpaikalla olen ja panettaa kun katselee noita kauniita työkavereita. T: m 26 v

Vierailija
1182/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisessa hiihtoreissulla, ja kun isompi seurue melko pienessä paperiseinäisessä kämpässä on, niin ei oikein ole ollut tilaisuutta helpottaa oloa, saati harrastaa seksiä ihan kunnolla. Alkaa olla jo jonkun verran paineita kertyneenä viikon mittaan.

Aamulla vaimon vieressä heräillessä jo hieman hieroskelin, mutta nyt yksin mökillä kun muut vielä mäessä. Olo on kiihottunut ja tekee mieli hiplata. Olin jo hyvin lähellä laueta, mutta onnistuin hillitsemään ja vain pieni tilkka pääsi purkautumaan. Yritän säästellä iltaan, josko vaikka vaimo antaisi saunassa katsella pillua runkatessani loppuun asti. Fantasioin että hänkin kävisi niin kuumana, että liittyisi leikkiin mukaan ja tyydyttäisi itsensä samalla kertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa hiihtoreissulla, ja kun isompi seurue melko pienessä paperiseinäisessä kämpässä on, niin ei oikein ole ollut tilaisuutta helpottaa oloa, saati harrastaa seksiä ihan kunnolla. Alkaa olla jo jonkun verran paineita kertyneenä viikon mittaan.

Aamulla vaimon vieressä heräillessä jo hieman hieroskelin, mutta nyt yksin mökillä kun muut vielä mäessä. Olo on kiihottunut ja tekee mieli hiplata. Olin jo hyvin lähellä laueta, mutta onnistuin hillitsemään ja vain pieni tilkka pääsi purkautumaan. Yritän säästellä iltaan, josko vaikka vaimo antaisi saunassa katsella pillua runkatessani loppuun asti. Fantasioin että hänkin kävisi niin kuumana, että liittyisi leikkiin mukaan ja tyydyttäisi itsensä samalla kertaa...

Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi näyttää

N

Vierailija
1184/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi nä

Olisi kyllä niin kiihoittavaa nähdä naisen tyydyttävän itseäään, tuskin voisin vastustaa kiusausta tyydyttää itseäni samalla.

Vierailija
1185/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä kiihottavaa, mieheni ei vaan halua. Näyttäisi kuulemma jotenkin väärältä katsoa kun toinen tekee itse! Pitää tehdä salassa 🙄 Haluaisin niik katsoa ja haluaisin että toinen kiihottuu siitä kun mä teen

Vierailija
1186/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kyllä kiihottavaa, mieheni ei vaan halua. Näyttäisi kuulemma jotenkin väärältä katsoa kun toinen tekee itse! Pitää tehdä salassa 🙄 Haluaisin niik katsoa ja haluaisin että toinen kiihottuu siitä kun mä teen

Voisit ainakin kertoa miten tyydytät itseäsi ja milloin se tuntuu erityisen hyvältä.

Vierailija
1187/1419 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi näyttää

N

Niinpä! Ihan sama mullakin että vaimo ei halua näyttää  (ei tosin kyllä oikeastaan koskaan tyydytäkään itseään) eikä oikein katsellakaan, ainakaan loppuun asti. Lähettelen kyllä hänelle silloin tällöin videon itseni hyväilystä, mutta olisi superkiihottavaa, jos hän joskus pyytäisi laukeamisvideon.

No, jos hän nyt tänään tosiaan siellä saunassa antaisi edes itseään katsella, kyllä pillu on sitten niin kaunis ja kiihottava, että sille haluaisin runkata.

M

Vierailija
1188/1419 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sohvalla kalu nykii kädessä...minne suikutan lastin? T: m 26 v

Vierailija
1189/1419 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen ens kuun budjettia ja välttelen kuselle menoa ja rästitöitä. 

Vierailija
1190/1419 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa aamulla kotona ja kahdesti nyt töissä. 

Vierailija
1191/1419 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa aamulla kotona ja kahdesti nyt töissä. 

Sulla aikamoiset halut. Mulla alkaa pillu kostuu ajatuksesta. 

Vierailija
1192/1419 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On panettanut koko päivän, nyt rasvailen seisovaa kulliani ja fantasioin himokkaan naisen pillun nuolemisesta. 

Vierailija
1193/1419 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On panettanut koko päivän, nyt rasvailen seisovaa kulliani ja fantasioin himokkaan naisen pillun nuolemisesta. 

Kuulostaa hyvältä. Nuoleminen tekis hyvää. 

Vierailija
1194/1419 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemisesta haaveilu ja reipas käsi johti jo kertaalleen laukeamiseen. Pikkuhiljaa kierros kaksi panofantasioiden voimalla.

Vierailija
1195/1419 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolemisesta haaveilu ja reipas käsi johti jo kertaalleen laukeamiseen. Pikkuhiljaa kierros kaksi panofantasioiden voimalla.

Mistä fantasioit? 

Vierailija
1196/1419 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaako joku? 

Vierailija
1197/1419 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaako joku? 

Runkkasin illalla nukkumaan mennessä, ei nyt enää jaksa ja töitäkin pitää tehdä.

Vierailija
1198/1419 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä torstaina- perjantaina kolmesti sormetin, lauantaina  kerran ja sunnuntaina 3 kertaa, tänään sain aitoa kyr_pää. 

Teki hyvää. 

Vierailija
1199/1419 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaako joku? 

Mulla on tarkoitus myöhemmin illalla vetää loppuun asti... T: m 26 v

Vierailija
1200/1419 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset