Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
Pohjoisessa hiihtoreissulla, ja kun isompi seurue melko pienessä paperiseinäisessä kämpässä on, niin ei oikein ole ollut tilaisuutta helpottaa oloa, saati harrastaa seksiä ihan kunnolla. Alkaa olla jo jonkun verran paineita kertyneenä viikon mittaan.
Aamulla vaimon vieressä heräillessä jo hieman hieroskelin, mutta nyt yksin mökillä kun muut vielä mäessä. Olo on kiihottunut ja tekee mieli hiplata. Olin jo hyvin lähellä laueta, mutta onnistuin hillitsemään ja vain pieni tilkka pääsi purkautumaan. Yritän säästellä iltaan, josko vaikka vaimo antaisi saunassa katsella pillua runkatessani loppuun asti. Fantasioin että hänkin kävisi niin kuumana, että liittyisi leikkiin mukaan ja tyydyttäisi itsensä samalla kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisessa hiihtoreissulla, ja kun isompi seurue melko pienessä paperiseinäisessä kämpässä on, niin ei oikein ole ollut tilaisuutta helpottaa oloa, saati harrastaa seksiä ihan kunnolla. Alkaa olla jo jonkun verran paineita kertyneenä viikon mittaan.
Aamulla vaimon vieressä heräillessä jo hieman hieroskelin, mutta nyt yksin mökillä kun muut vielä mäessä. Olo on kiihottunut ja tekee mieli hiplata. Olin jo hyvin lähellä laueta, mutta onnistuin hillitsemään ja vain pieni tilkka pääsi purkautumaan. Yritän säästellä iltaan, josko vaikka vaimo antaisi saunassa katsella pillua runkatessani loppuun asti. Fantasioin että hänkin kävisi niin kuumana, että liittyisi leikkiin mukaan ja tyydyttäisi itsensä samalla kertaa...
Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi näyttää
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi nä
Olisi kyllä niin kiihoittavaa nähdä naisen tyydyttävän itseäään, tuskin voisin vastustaa kiusausta tyydyttää itseäni samalla.
Se olisi kyllä kiihottavaa, mieheni ei vaan halua. Näyttäisi kuulemma jotenkin väärältä katsoa kun toinen tekee itse! Pitää tehdä salassa 🙄 Haluaisin niik katsoa ja haluaisin että toinen kiihottuu siitä kun mä teen
Vierailija kirjoitti:
Se olisi kyllä kiihottavaa, mieheni ei vaan halua. Näyttäisi kuulemma jotenkin väärältä katsoa kun toinen tekee itse! Pitää tehdä salassa 🙄 Haluaisin niik katsoa ja haluaisin että toinen kiihottuu siitä kun mä teen
Voisit ainakin kertoa miten tyydytät itseäsi ja milloin se tuntuu erityisen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisipä joskus kun mies tyydyttää itsensä! Ei anna mun katsoa, tiedän että tekee sitä kyllä! Eikä halua katsoa kun minä teen!!! Mieleni tekisi näyttää
N
Niinpä! Ihan sama mullakin että vaimo ei halua näyttää (ei tosin kyllä oikeastaan koskaan tyydytäkään itseään) eikä oikein katsellakaan, ainakaan loppuun asti. Lähettelen kyllä hänelle silloin tällöin videon itseni hyväilystä, mutta olisi superkiihottavaa, jos hän joskus pyytäisi laukeamisvideon.
No, jos hän nyt tänään tosiaan siellä saunassa antaisi edes itseään katsella, kyllä pillu on sitten niin kaunis ja kiihottava, että sille haluaisin runkata.
M
Tässä sohvalla kalu nykii kädessä...minne suikutan lastin? T: m 26 v
En. Teen ens kuun budjettia ja välttelen kuselle menoa ja rästitöitä.
Kolme kertaa aamulla kotona ja kahdesti nyt töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa aamulla kotona ja kahdesti nyt töissä.
Sulla aikamoiset halut. Mulla alkaa pillu kostuu ajatuksesta.
On panettanut koko päivän, nyt rasvailen seisovaa kulliani ja fantasioin himokkaan naisen pillun nuolemisesta.
Vierailija kirjoitti:
On panettanut koko päivän, nyt rasvailen seisovaa kulliani ja fantasioin himokkaan naisen pillun nuolemisesta.
Kuulostaa hyvältä. Nuoleminen tekis hyvää.
Nuolemisesta haaveilu ja reipas käsi johti jo kertaalleen laukeamiseen. Pikkuhiljaa kierros kaksi panofantasioiden voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Nuolemisesta haaveilu ja reipas käsi johti jo kertaalleen laukeamiseen. Pikkuhiljaa kierros kaksi panofantasioiden voimalla.
Mistä fantasioit?
Vierailija kirjoitti:
Runkkaako joku?
Runkkasin illalla nukkumaan mennessä, ei nyt enää jaksa ja töitäkin pitää tehdä.
Minä torstaina- perjantaina kolmesti sormetin, lauantaina kerran ja sunnuntaina 3 kertaa, tänään sain aitoa kyr_pää.
Teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaako joku?
Mulla on tarkoitus myöhemmin illalla vetää loppuun asti... T: m 26 v
Kiitos kysymästä..tässä mä työpaikalla olen ja panettaa kun katselee noita kauniita työkavereita. T: m 26 v