Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
Millaisella laukalla kuvitus on 🍆🌮👅
Vierailija kirjoitti:
Eri mies tässä...mut mä kuvittelen tohon mun eteen alastoman kypsän naisen katsomaan kun mär hyväilen juuri nyt kovaa kaluani joka tiputtaa jo touharia... T: m 26 v
Voisit tykätä katsoa peppuani kun olen alhaalla edessäsi
Vierailija kirjoitti:
Voisit tykätä katsoa peppuani kun olen alhaalla edessäsi
Ehdottomasti...kuvaile minkälainen sun peppu ja lantio on... T: m 26 v
Sporttinen, kiimainen, muodokkaat pakarat
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen, kiimainen, muodokkaat pakarat
Hei, upeaa...hellästi hyväilisin samalla sun peppua ja pillua kun samalla omaa kalua runkkaisin...Ps. mitä sul on just nyt päällä? T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen sivistynyt ja akateeminen ihminen, minä vaan masturboin, no joskus juovuksissa tulee onanoitua, runkkaus on kyllä duunarien harrastuksia.
mitä eroa on masturboinnilla ja runkkauksella
Toista tekee runkkari toista masturbaattori.
Höpö löpö se mastur,, on käännös runkkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Farkut ja poolopaita
Upeaa...onko sulla liivit paidan alla? Hyväile hellästi haaroväliä ensin farkkujen päältä...vasemalla kädellä hyväile rintoja...mä kiihdytä tahtia ja kuvittelen sut mielessäni...T: m 26 v
Hyvä..onko sun farkuissa vetoketju vai napit? Avaisin ne ja hitaasti vetäisin ne alas pussaillen samalla sun häpykumpua ahnaasti...m 26 v
Vetoketju, en vastustelisi. Siirtelisin asentoani, että näet koko herkun
Vierailija kirjoitti:
Vetoketju, en vastustelisi. Siirtelisin asentoani, että näet koko herkun
Vetäisin sun pikkari seuraavana hitaasti alas hyväillen sun peppua samalla ja jatkaisin häpykummun pussailua...siirtyen koko ajan alemmas..tuntisin sun pillun lämmön ja väreilyn huulissa ja kielessä...Ps. minkälaiset pikkarit sul on nyt jalassa? T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Tuhma tyttö!
Nyt on aika kurihetken, josta ilmoitin toissa päivänä, mutta josta et ole tiennyt milloin se tarkalleen koittaa.
Muut eivät kurki eikä kuulostele.
m-n
Harmaat stringit. Laitan sut nuolemaan mun varpaat ennen kuin saat koskea lisää
Housujen etumus alkaa tuntua ahtaalaalta kun mukava turvotus saa kullin kasvamaan. Naista mukaan toimintaan...
Hetki sitten tuli puhelu. Puhelun jälkeen kävin kädellä. Anoppi soitti ja sanoi tulevansa käymään "Salaisesti" Tiedän mitä se tarkoittaa.... Pääsee panemaan.
Normaalia on runkata tai sormettaa. Tottakai, jos on hirveet halut vai mitä teet, jos ei mahdollista panna.