Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1420)
Vierailija kirjoitti:
just kävin yö pöydän laatikolla
Mitäs leluja sieltä löytyy
Hei, vankilakundit taas pääsi nettikoneelle kun tuo aloitus vauva sivulle ? Vai kaipaako perheenperustamista noin kovaa :))))
Vierailija kirjoitti:
Hei, vankilakundit taas pääsi nettikoneelle kun tuo aloitus vauva sivulle ? Vai kaipaako perheenperustamista noin kovaa :))))
Tämä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri vatsallani kulli kovana pikkuhousun aukosta ja hieron allani olevaan pyyhkeeseen. Katselen pokea ja välillä löysin tämän ketjun. Nussin vielä pyyhettä hetken. Nyt on tarve laukaista kunnon mällit.
....joko..?
Hetki vielä...
Oooohhh..kun tuntuu hyvälle sivellä kämmenellä pikkareitten päältä, alkaa tulla läpi kosteus,
Vierailija kirjoitti:
Oooohhh..kun tuntuu hyvälle sivellä kämmenellä pikkareitten päältä, alkaa tulla läpi kosteus,
Ooooh...kun luin tämän kalu nousi...taidan alottaa edgetyksen. T: M 51 v
Herättyäni runkkailin pitkään todella kovana seisovaa kulliani mutta en laukeamiseen saakka.
Nyt tekee niin mieli, että ihan kouristaa -N
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekee niin mieli, että ihan kouristaa -N
Tule minun luo niin hoidan sinut. T.M
Runkkaan makuuhuoneessa yksin pimeässä. Ja fantasioin että joku nainen tulisi luokseni.
Hyvät lämmöt olisi päällä jo -N
Vierailija kirjoitti:
Alkaako sormi harhailla alakertaan? Tässä itse aloittelen tämän illan sessiota kalun kanssa. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Tule luokseni rakas
Sormet kävi tutkimusmatkalla. Ihanan lämmin ja liukas -N
Vierailija kirjoitti:
Sormet kävi tutkimusmatkalla. Ihanan lämmin ja liukas -N
Anna toki sormien vaeltaa lisää ja toisen käden vaeltaa nänneillä...T: m 26 v
Siinä vaiheessa, kun mies huomaa saavansa runkkaamisesta enemmän kuin panemisesta, on hänestä tullut käteenvetomestari.
Eihän tuota nännien hyväilyä malta lopettaa -N
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuota nännien hyväilyä malta lopettaa -N
Uuuh...mä ajattelen sinua hyväilemässä nännejä...itse makaan sängyssä ja hyväilen kaluani josta valuu jo touhutippaa...T: m 26 v
No en runkkaa vaan luen näitä viestejä.