Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1420)
Kiihdyn... Myös sydämen syke kiihtyy
Ei mun tarvi milloinkaan runkata.
Muutama kuukausi sitten muutettiin asumaan yhteen, tyttöystäväni kanssa, ollaan vähän päälle kaksikymppisiä.
Molemmilla hormonit elää kiivainta elåmäänsä. Seksiä on useita kertoja vkossa, useita kertoja yössäkin.
Tyttöystäväni opiskelee viimeistä vuottaan sairaanhoitajaksi. Hän on usein harjoittelussa tämån kaupungin keskussairaalan eri osastoilla. Vuoroduuneissakin. Hän haluaa opiskella lisää, eli erikoistua kätilöksi.
Itse oon jo työelämäsdä. Mulla on sähköasentajan tutkinto. Sain ammattikoulun jälkeen heti, ns. harjoittelijan paikan, kuntayhtymän Sähkölaitokselta. Vuoden duunin jälkeen, minut vakinaistettiin.
Aattelin hankkia täss työssä, työkokemusta. Ja pyrkiä sen jälkeen, ammattikorkeakoulun, sähköinsinööri linjalle.
Se avaa mahdollisuuksia, perustaa jopa oma, sähköalan firma, joskus tulevaisuudessa.
Hyväilet reisiä ja otteesi iholla kovenevat. Puristat pakaroitani lujaa ja sitten taas hyväillen
Vierailija kirjoitti:
Jännitän selkää kaarelle, kun suutelet kaulaani
Otin päällyshousut pois. Käsi on boksereissa. Vetelen hiljaa ees taas. Haluan hyväillä pillua hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Hyväilet reisiä ja otteesi iholla kovenevat. Puristat pakaroitani lujaa ja sitten taas hyväillen
Minkälaiset pikkarit?
Aukaisen jalat, että voit koskea
Otin kullin esille.Haluaisin naisellista kosketusta.
Mustat stringit, pitsiä takana ylhäällä
Vierailija kirjoitti:
Onko pikkarit vielä jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Mustat stringit, pitsiä takana ylhäällä
Silitän hiljaa pikkareiden päältä glitoriksen ympäri
Ohjaat mut hiuksista pidellen polvilleen, käytän suutani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin päällyshousut pois. Käsi on boksereissa. Vetelen hiljaa ees taas. Haluan hyväillä pillua hiljaa
Säälittävää. Normi miehllä ja naisllskin, on iästä riippumatta, liveseksiä tarjolla, ja useinmiten kotona tarjolla, vähintään 2 kertaa viikossa.
Tsi ainakin meillå, meidän parsuhreessa. Olen 68 v, sinkkunainen, vielå osa-aikatyössä. Miesyståväni on 69:v.
Tavataan vkonloppuina, juhlapäivinä ja usein kun molemilla on vapaata aikaa.
Runkkaukseen ei tarvetta ole, kun himot ja panetukset hoidetaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Ohjaat mut hiuksista pidellen polvilleen, käytän suutani
Aah, voihkin
Ohjaat liikkeitäni hiuksista pidellen
Vierailija kirjoitti:
Siis miten koskea, Mielikuvituksessa, vaiko ihan oikeesti sängyssä, vieressäsi.
Säälittää nuo sooloseksin harrastajat. Kun tietäö, miten paljon upeitakin liveseksiin kykeniviä miehiä ja naisia, harhailee sänkykumppania etsimässä.
Outoa, että just keisissö, eivät kysyntä ja tarjonta kohtaa...?