Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Helsinkiläisessä klubissa vedetään kokaiinia

Vierailija
10.04.2024 |

Kädet hipaisevat toisiaan ja vessasta tullaan nenää pyyhkien. Julkinen salaisuus, jolle poliisi ei tee mitään, koska käyttäjät taitavat olla eliittiä ja heidän lapsiaan? 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7aab9f9d-d43f-4bd1-ba1d-9752a66bfa2e

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ettei sinun huumeidenkäyttösi takia ihmisiä kolumbiassa tai muualla kuole? Luuletko että kokaiini tuotetaan "rehellisellä ja kunniallisella luomuviljelyllä" sertifikioituna tietenkin. 

Vierailija
22/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä mitään, en edes alkoholia, joten siksi en puolustele. Mutta mitä sitten jos aikuinen ihminen vetää jotain ainetta? Oma on kehonsa, oma on mielensä, omat ovat rahansa. Huumausaineen käyttörikos on kaiken kaikkiaan ihan typerä. Kuka siinä on uhri? Mun mielestä näitä aineita pitäisi myydä laillisia reittejä pitkin, niin käyttäkööt se sitten joka kokee sen itselleen hyödylliseksi. Outo ajatus, että aikuisen ihmisen itselleen tekemistä asioista pitää valtiovallan päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Sillanpään Jartsa?

Siellä klubin vessassa

Vierailija
24/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei tietenkään voi mennä siviiliasussa paikan päälle näihin, koska on tärkeämpää käyttää voimavarat esim väärien mielipiteiden etsimiseen netistä ja jahdata woken vastaisia ihmisiä. Vai ovatko itsekin siellä aamuyön tunteina viivoja vetämässä nenuun?

Miksi pitäisi käyttää resursseja käyttäjien kiinni saamiseen?

Koska kokaiinin käyttäminen on rikollista ja käyttäjät ovat Suomessa ns pintaliitoporukkaa? Taidat olla itse käyttäjä kun heitä puolustat.

En ole käyttäjä, en ole kokaiiniin ikinä koskenut. Mutta ei ole pelkästään pintaliitoporukkaa, ihan normi kansakin sitä käyttää. Ei kokaiini loppu peleissä hirveästi maksa, varsinkin jos ostaa porukalla so

Ei filippiineillä huumeongelma ole mihinkään  kadonnut. Hommat on vaan raaistunut entisestään.

Vierailija
25/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä mitään, en edes alkoholia, joten siksi en puolustele. Mutta mitä sitten jos aikuinen ihminen vetää jotain ainetta? Oma on kehonsa, oma on mielensä, omat ovat rahansa. Huumausaineen käyttörikos on kaiken kaikkiaan ihan typerä. Kuka siinä on uhri? Mun mielestä näitä aineita pitäisi myydä laillisia reittejä pitkin, niin käyttäkööt se sitten joka kokee sen itselleen hyödylliseksi. Outo ajatus, että aikuisen ihmisen itselleen tekemistä asioista pitää valtiovallan päättää.

Oletko vähäjärkinen? Tajuatko kuinka paljon ihmisiä tapetaan näiden huumeiden takia ennenkuin ne päätyvät suomalaisen käyttäjän nenään. 

Vierailija
26/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se virkavalta on kiinnostunut ja luultavasti läsnäkin, muttei raportoi julkisesti. Tutkivat aikoinaan aktiivisesti esim. ekstaasi kauppaa ja käyttäjiä yökerhoissa.

Vierailija
27/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu kun ampuvat kaikki. Enemmän panoksia Filippiinien poliisille!

Vierailija
28/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit Sherlock! Tuota tehty jo 10 vuotta melko avoimesti. Käykää lauataina hesan pintaliitoklubeilla niin ei sitä paljon edes peitellä. Melkein siinä pöydässä vedetään viivaa.

Vierailija
29/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan ketä yleensä kiinnostuu huumeista, kun lukee iltapäivälehtiä. Milloin ammutaan joku, kidutetaan, puukotetaan, kiristetään, ammuskelllaan väkijoukkoon, kaahataan autolla tai raiskataan joku. Aina paikalla joku huumehörhö porukka joka näitä tekee. Ei mitään glamouria tai järkeä koko touhussa. 

Vierailija
30/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähäjärkinen? Tajuatko kuinka paljon ihmisiä tapetaan näiden huumeiden takia ennenkuin ne päätyvät suomalaisen käyttäjän nenään. 

Ja valtiot antaa laittoman huumekaupan kukoistaa, olisiko aika kokeilla muita keinoa kitkeä käyttöä jne...

Vierailija
31/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala miten lapsellisia palikoita tässä ketjussa on. Koksun käyttö ei ole tosiaankaan mikään ihme juttu. Te kauhistelijat varmaan vedätte sinolia ja norttia ihan kuin se olisi jotenkin "normaalia".

Vierailija
32/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhojengiä?

Demareita.

Vierailija
33/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse? Tiedätkö miksi niiden takia kuolee ihmisiä? Ettei kyse olisi siitä, että niitä toimittaa ainoastaan järjestäytynyt rikollisuus?

Vierailija
34/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt millaiset kustannukset yhteiskunnalle aiheutuu narkomaaneista. Puhumattakaan näistä huumehörhöistä jotka koheltavat liikenteessä. 

Vierailija
35/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No shit Sherlock! Tuota tehty jo 10 vuotta melko avoimesti. Käykää lauataina hesan pintaliitoklubeilla niin ei sitä paljon edes peitellä. Melkein siinä pöydässä vedetään viivaa.

Kuka suojelee heitä? Miksi poliisi antaa heidän jatkaa?

Vierailija
36/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka suojelee heitä? Miksi poliisi antaa heidän jatkaa?

Ei poliisia juurikaan käyttäjät kiinnosta. Miksi pitäisi?

Vierailija
37/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokenkäisillä on paremmat juhlat. Suomen poliisihan tutkii rikoksia ihmisen taustan mukaan. Samoin käräjillä tausta vaikuttaa huomattavasti. Osa tutkitaan ja osa jätetään tutkimatta eli katsotaan eri suuntaan. Aika pullossa on elänyt, jos tämä asia ei ole tullut tutuksi.

Vierailija
38/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä yökerhosta jutussa on kyse?

Vierailija
39/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii vedetään täällä präphjolassa  ja jokapoikassa. 

Vierailija
40/59 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valtiot antaa laittoman huumekaupan kukoistaa, olisiko aika kokeilla muita keinoa kitkeä käyttöä jne...

Jenkit ja kolumbian yms maiden poliisit kyllä säännöllisesti tekevät iskuja tuottajia vastaan, mutta kun korruptio rehottaa ja keski-ja etelä Amerikan kartellit ovat aikalailla vaikutusvaltaisia ja raakoja. Kyllä se on ihmisten katsottava peiliin jos huumeita haluaa käyttää ja sikailla. Kukaan ei pakota varmasti siellä helsinkiläisellä klubilla kenenkään nokkaan sitä kokaiinia, vaan kyse on käyttäjien moraalittomuudesta myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän