Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksan tätä elämää

Vierailija
10.04.2024 |

Mulla tulee kausittain masennusta ja se tulee herkästi jos koen jotain "osumaa".

Nyt olin juuri päässyt edellisestä paskasta ylös. Päätin että vaihdan ammattia kun nykyinen työ on yksi joka vie elämältä ilon.

Menin juttelemaan ammattiin liittyvän henkilön kanssa ja se tsemppasi niin hyvin että aina pitää tehdä mitä haluaa että asiat järjestyy ihan aina jne. Sanoi että hae opiskelemaan vaan. Menin sitten koululle laittamaan vielä viestiä toivoin saavani lisää tietoa ja vastauksia kysymyksiin tai jotain tapaamista jossa voisi jutella, niin sitten tuli todella tylyn oloinen vastaus. Lyhyt viesti jossa tuli selväksi että minulla oli tyhmiä kysymyksiä ja sitten  vaan linkki kyseisen ammatin esittely sivulle jonka olen lukenut sata kertaa ja tiedän ne asiat jo.

Tuli kyllä äärettömän huono fiilis taas. En halua hakea kyseiseen kouluun jos ensimmäinen vastaanotto oli tuollainen. Miksi tuollaiset ihmiset ovat tuollaisessa työssä? Rahan takia vaan? Mielestäni asiakaspalvelu työssä pitäisi osata vastata mahdollisimman hyvin vaikka kuinka ärsyttäisin jokin tyhmä kysymys.

Ja joo kyllä varmasti ylireagoin tällä hetkellä ja itken turhasta mutta en mahda mitään tälle että romahdan näin helposti. En tarvitse mitään ääretöntä tsemppausta kokoajan vaan riittää että ihmiset olisi kilttejä kun en minäkään ole heille mitään pahaa sanonut. Toki vielä tsemppaus auttaisi yli tuplasti eikä maksaisi toiselta ihmiseltä mitään. Miksei ihmiset voi olla toisilleen hyviä, kun ei voi koskaan tietää mitä ihminen sisällään käy läpi.  

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan