Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni 55 v mies vielä haluaa seksiä?

Vierailija
09.04.2024 |

Jos eroan miehestäni, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin, niin miten todennäköistä on löytää irtosuhteita / seksisuhteita n 50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan, vai ovatko useimmat sen ikäiset jo haluttomia?

N 54 v

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙋🏻 60+ v, joka vapaa- ja lomapäivä aamujumpat halukkaan vaimoni kanssa.

jep..joogaa + seksijoogaa = Taivastenvaltakunta..? ;)

Vierailija
22/107 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä  ei ole varmasti ongelma, kellekkään:

"löytää irtosuhteita-seksisuhteita n.50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan.." ?

No aivan varmasti löytyy.. tai (kunhan nyt ensiksi: Lasket sun "eroottisella-kalkulaattorillasi" sen, oikean ja optimaalisen ihmisen iän,sanotaan vaikka.. n.20-30 vuodella? - Kokeile aloittaa sillä.

obs. ed.mainittu toki, edellyttää sitä pikkuasiaa että itsekin voisit myös hyvinkin helposti ja vaan näyttää ehkäpä, n.25-35v naisen, fysiikalla varustetulta.. ;))

Toivoa aina saat, mutta oltuani nuori nainen itse

..DREAM ON (  u n e l m o i n t i i . . ) - "aina partnerit ovat saman ikäisiä reaalimaailmassa" ? 

Missä..

Sellainen on? - (Sauli,70v + vaimo,30v = Realismi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai. Mahtaako mun mies olla tervekään. Olen yrittänyt kysyä onko sillä aamuerektiotakaan mutta jos on, se pitää asian tarkkaan omana tietonaan. Käskin kertoa lääkärille jos ei ole, mutta ei se siihenkään suostunut vastaamaan mitään. 

Vierailija
24/107 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä pantavassa kunnossa?

Vierailija
25/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kysymys olis voinut tulla multa ihan? Miettinyt mihin laittasin sen mun sinkkuilmotuksen. 

Lähinnä seksiä kaipaan. Elikkä yhteistä hauskaa. Eronnut +30 v suhteen jälkeen ja nyt olis aika ruveta miettimään seuraavaa askelt

Vierailija
26/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla olen oppinut ainakin sen että se kaikkein estoisin ja frigidein karvamamma katsoo aina edustavansa kaikkia neljää miljardia naista ja julistaa näiden puolesta mitä *yksikään* nainen ei halua

(i.e. peppuseksiä, suihinottoa, karvojen ajelua, yli 15 minuuttia itseään vanhempaa partneria ja .....lista jatkuu loputtomiin)

Vierailija
27/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n voi olla vaikeampaa löytää Suomesta normaalipainoista 55-60v miestä kuin sellaista jolle pillu tai pylly ei kelpaisi.

Seuraava haaste voi kyllä liittyä siihen että kiinnostaako niitä lysähtäneen karvamamman tavara yhtään sen enempää kuin nykyistäkään.

Vierailija
28/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta..jos riippuu paikat niin kukaan ei halua..

Vierailija
29/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja puutteessa joutuu kärvistelemään, kun vaimolta hävisi vaihdevuosien myötä tyystin halut.

Mistä teidänkaltaiset miehet, joiden vaimo ei halua ja olette puutteessa, tunnistaa live-elämässä? Jos ei halua liittyä Tinderiin vaan haluaisi löytää seksikumppanin arjen livekohtaamisista? 

Ap

XU:ssa on seksitarpeisten markkinat. Tasokas 55 v nainen saa kyllä seuraa. Itse olen tapaillut 36-55 vuotiaita naisia. Mutta kaikki hoikkia ja kauniita. Omassa ikäluokassa merkittävä osa (80 %) alkaa olla ylipainoisia, mikä on itselleni turn off. Kaikille toki ei.

Urheileva ja lihaksikas M51

Vierailija
30/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselle aina satunnaista seuraa löytyy. Mutta jos haluaa jotain pidempää suhdetta jossain vaiheessa, kun satunnaiset äijät väistämättä mukaan tulevine pettymyksineen ja isoine vaivannäköineen alkaa kyllästyttää, niin siinä onkin markkinat huomattavasti rajatummat, kun tuossa ikäuokassa kuitenkin monet on varattuja ja loput rajusti ylipainoisia ja toiset liian huonokuntoisia tai alko-ongelmaisia.

Vierailija
31/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M81. Pitkä suhde, jossa oli seksiä noin kaksi kertaa viikossa, päättyi kun kun kumppani (nyt 70) muutti toiselle puolen Suomea kotiseudulleen vanhempiensa asuntoon, kun he muuttivat hoivakotiin. Nyt minulla ei ole ollut seksiä kolmeen vuoteen sooloseksiä lukuunottamatta. Kaipaan naista kainaloon viikoittain, mutta ei ole löytynyt. Yhteenmuutto ei ole välttämätöntä, erillään asumisessa on puolensa silläkin, niin kuin edellinen suhde osoitti meille kummallekin. Lomilla kävimme yhdessä ja joskus mökillä. Mutta etäsuhde 600 km päästä ei toimi huonojen liikenneyhteyksien takia, joten lopetimme yhteisymmärryksessä.

Vierailija
32/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla olen oppinut ainakin sen että se kaikkein estoisin ja frigidein karvamamma katsoo aina edustavansa kaikkia neljää miljardia naista ja julistaa näiden puolesta mitä *yksikään* nainen ei halua

(i.e. peppuseksiä, suihinottoa, karvojen ajelua, yli 15 minuuttia itseään vanhempaa partneria ja .....lista jatkuu loputtomiin)

Tietenkin aina on poikkeuksia. Itse olen 44, enkä todellakaan katsele 50+ miehiä seksinnälkääni. Eikä vapaat naiset ystäväpiiristäni. Tuskinpa moni 10 vuotta minua nuorempikaan. Se vaan on fakta.

Vierailija
33/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,6% 55-vuotiaista miehistä haluaa seksiä joka päivä. Mistä ap olet onnistunut löytämään haluttoman miehen?

Vierailija
34/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,6% 55-vuotiaista miehistä haluaa seksiä joka päivä. Mistä ap olet onnistunut löytämään haluttoman miehen?

Kuulostaa täysin uskomattomalta, että niin moni mies haluaa. 

Joku sanoi, että puutteessa olevan miehen tunnistaa siitä, että hän ei ole koskaan kotona. Tämä oma miehenikin on paljon omissa menoissaan, vaikka on itse se haluton.

Kyllä minä sinkkumiehen kanssa haluaisin satunnaisseksiä, en varatun. Näihin ketjuihin vain aina vastaa vain varattuja miehiä, jotka väittävät olevansa puutteessa, kukaan sinkkumies ei näytä sellaista valittavan missään. Ilmeisesti kaikki 50-60 v sinkkumiehet saavat seksiä mielinmäärin aina halutessaan.

Ap

Vierailija
35/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta..jos riippuu paikat niin kukaan ei halua..

Eli miehillä ei ole erityisen kovat halut sittenkään? Jos katsotaan 50 - 60 v miehiä, niin eivät he ihan Hollywood-tähdiltä itse näytä, ja jos itsensä tasoinen nainen ei heille kelpaa seksiin, niin ovatko miehet sitten aika haluttomia kuitenkin?

Vierailija
36/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä kohden paljon kirjoittelee kuinka nainen ei halua,täällä päinvastoin eikä syytä kerro joten ennemmin olen yksin kuin seksittömässä suhteessa. 

Vierailija
37/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ex vaimoa kohtaan suorastaan katosi samalla intensiteetillä, kun akka repi kiloja itseensä. Isoperänen rönsyilevän karvoituksen kanssa ei ollut enään se nainen, johon olin rakastunut. Tähän vielä jatkuva haukkuminen ja mustasukkaisuus kaikkea tekemistäni kohtaan.

Erotessa oli ikää 47 ja siitä parin vuoden päästä tapasin itseäni 16v nuoremman tyttöystäväni ja halut oli kuin parikymppisenä. Tän kaunokainen kanssa on nyt menty seitsemän vuotta ja kyllä seisoo ja seksi maistuu monesti viikossa.

Vierailija
38/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 56v painoa 73.kg pituutta 196cm lenkkilen käynsalilla 5-6.kertaa viikossa

Ihan ok pelittää vielä monet vanhemmat daamit ei osaa kuin Säälipillua antaa.

Vierailija
39/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen voisin vastata, että on yli viisikymppisiä miehiä, joita seksi kiinnostaa. Ja ilmeisesti myös jokseenkin paljon miehiä, joita ei enää kiinnosta. Itse olen 63-vuotias mies, jota edelleen kiinnostaa. Onnekseni olen naimisissa naisen kanssa, jota myöskin kiinnostaa edelleen seksi. Ja vaimoni ei ole minua parikymmentä vuotta nuorempi, vaan minua muutaman vuoden vanhempi.

Mutta jos olisin mies ilman parisuhdetta, miettisin myös, mistä voisi löytää naisen, jonka kanssa voisi olla seksiä. Tuntuu siltä, että se on valitettavasti suurta sattumakauppaa, jossa useimmin käteen jää mustapekka. Ei tainnut oikein tämä vastaus auttaa kysyjää.

Vierailija
40/107 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiseen kysymykseen voisin vastata, että on yli viisikymppisiä miehiä, joita seksi kiinnostaa. Ja ilmeisesti myös jokseenkin paljon miehiä, joita ei enää kiinnosta. Itse olen 63-vuotias mies, jota edelleen kiinnostaa. Onnekseni olen naimisissa naisen kanssa, jota myöskin kiinnostaa edelleen seksi. Ja vaimoni ei ole minua parikymmentä vuotta nuorempi, vaan minua muutaman vuoden vanhempi.

Mutta jos olisin mies ilman parisuhdetta, miettisin myös, mistä voisi löytää naisen, jonka kanssa voisi olla seksiä. Tuntuu siltä, että se on valitettavasti suurta sattumakauppaa, jossa useimmin käteen jää mustapekka. Ei tainnut oikein tämä vastaus auttaa kysyjää.

Totta on tuo. Samoin se, että ikäryhmässä 50- 60 vuotta seksiä oikeasti haluavien naisten määrä romahtaa. Neli- viisikymppisissä vielä yli puolet haluaa seksiä, ja ovat jopa itse aktiivisia sitä saadakseen. Sitten vaihtarit, ja johan alkaa kato käymään. Moni kyllä kehuu omaa halukkuuttaan, mutta käytännössä asia on toisin. Sitä mukaa kun kuuskymppiä lähestyy niin oikeasti seksuaalisten ja seksiä haluavien naisten määrä putoaa, noin 10% ikäluokasta, jopa vähemmänkin. Kuudestakympistä ylöspäin kato sen kun jatkuu.

Surullista mutta totta.