Onko sinulla julkun nimikirjoitus.
Onko sinulla julkisuuden henkilön nimikirjoitus.kotimaisen tai ulkolaisen.
Kommentit (43)
Metallican kaikkien jäsenten nimmarit Master of puppets lp levyssä jotka faija pyysi jätkiltä pihtiputaalla kesällä 86 kun olivat siellä soittamassa, joku olis halunnut ostaa tuon olis maksanut 2000€ mutta en myynyt.Tuo levy on siis mulla kun faija kuoli jo kolmekymmentä vuotta sitten.M37.
Marion Rung silloin kun lauloi Tipitiitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmemis McGyver Richard Dean Andersonin nimmari on tallessa teinivuosilta. Mies on ollut jo tovin kuolleena.
Eikä ole. Vasta seitsemänkymppinen.
Matti Nykäsen kuvallinen fanikortti muistaakseni vuodelta -82, siinä nimmari. Jee!
Vaikka jos kuinka monen, taitaa olla jotain 150 kpl ja 80% urheilijoiden sekä koti-ja ulkomaisten. Loput on artisteja ja osa niistäkin ulkomaisia. Ei jaksa kirjoittaa koko listaa.
Mulla on monien, monien iskelmätähtien nimmareita kasarilta. Armi, Danny, Tapani Kansa, Lea Laven, Paula Koivuniemi, Boney M - jäsenten, Kai Hyttinen, Fredi, Meiju... yms. Setäni oli eräässä tanssiravintolassa hovina, niin se alkoi niitä keräämään mulle.
Sitten mitä olen itse pyytänyt Suurlähettiläät, Popeda, Kai Hyttinen, Anita Hirvonen ja Meiju. Anitan ja Meijun nimmareita on pyydetty useita. Meijulta en enää edes pyydä, kun lähes viikottain nähdään.
Kovimmat itse pyydetyt nimmarit Joey Jordison ja Corey Taylor. Muutamia vuosia sitten ihan muina miehinä dallailivat Fazerin musiikissa hyvässä sovussa! Oltiin ostamassa anopin ja pojan kanssa pojalle kitaraa.. Saatiin sellaisia neuvoja, että sukat vaan pyöri jalassa.Corey Taylor sai anopin törsäämään lapsen kitaraan vähän reilummin kuin oli tarkoitus. :D
Ei. Tavannut olen lukuisia julkisuuden henkilöitä Suomessa ja ulkomailla asuessani, ystävystynytkin joidenkin niistä kanssa. Mulle kaikki on samalla viivalla, julkisuudessa tai ns. tavis.
Mulla on marita taavitsaisen nimmari jos se lasketaan julkuksi.
Ville Valon nimmari, johon piirti myös nopean omakuvansa ja kirjoitti minunkin nimen. Sain sen ehkä 20 vuotta sitten juuri niinä HIM:n tähtivuosina. On mulla laminoituna.😀
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tavannut olen lukuisia julkisuuden henkilöitä Suomessa ja ulkomailla asuessani, ystävystynytkin joidenkin niistä kanssa. Mulle kaikki on samalla viivalla, julkisuudessa tai ns. tavis.
Ymmärrän, jos julkisuuskulttuuri ei kiinnosta.
Mun yksi kaveri tuota selitti tuota samaa aina, että mulle kaikki on samalla viivalla. Sairaanhoitajana hän ei voi alkaa erottelemaan julkkista taviksesta. (niinkuin siitä olisi kyse)
Niinpä niin ja sitten tuli se päivä, kun tietty julkkis tuli vastaan ja niin vietiin muijaa kuin litran mittaa. :D Se siitä tekopyhyydestä.
Don Rosan omistuskirjoitus löytyy sarjakuvateoksesta. Kai hänet lasketaan Suomessa julkkikseksi vaikkei häntä muualla osattaisikaan arvostaa.
On - Erkki Junkkarisen nimmari on hänen keikkajulisteessaan. Hankin sen kun hän oli keikalla paikallisessa baarissa vuonna 1993.
M 49
Äkkiseltään muistuu mieleen, että minulla on tallessa ainakin Mika Häkkisen, Kimi Räikkösen ja Jarno Trullin nimmarit. Kaikki kerätty Helsingissä.
Kyllä mulla oli " Kutren Kurt Westelundin Nimi kirjoitus hän voitti kappaleella : Jäit Sateen Taa , Syksyn Sävelen joku vuosi sitten eipä ole tästä liiemmin kuulut mitään,
Juha Miedon nimikirjoitus myös oli mulla kauan vuosia teipattuna lapsuus kotini huoneen kirjahyllyyn, kun tuli muutto niinpä ne katosi tuli kerättyä, myös fanikortteja jos vaan kävin tansseissa mm. Tanssiorkesteri Syke , kun oli jossakin joku laulaja . Mutta enpä ajan myötä , jäi johonkin lojumaan eli en enää, ole pyytänyt nimikirjoitusta ottanu jonossa fanikortteja joissa on laulajan orkesterin nimikirjoitukset.
Enkä oo pyytänyt miltään julkiselta nimikirjoitusta ei enää nikn kun nuorempana.Ja varmasti ajan myötä ne mulla katoaisi ei siis olisi enää niin järkeä .Enkä tiedä kerättänkö enää niin innokkaasti julkkisten nimikirjoituksia ?
Jari "Litti" kuningas Litmasen nimikirjoitus.
Pomon eli mulkun on.