Voiko eturauhassyöpään kuolla?
Kommentit (55)
Voi, mutta yleensä tuo syöpä iskee niin korkeassa iässä että keho on muutenkin rempallaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli etupenissyöpä. Penis kasvoi metrin pituiseksi ja ympärysmittaan 50cm. Onneksi Suomi on täynnä lihavia lorttovaginamammapalstalaisia johon lerssi mahtuu helposti. -Jorma 67v
Painu helvettiin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli etupenissyöpä. Penis kasvoi metrin pituiseksi ja ympärysmittaan 50cm. Onneksi Suomi on täynnä lihavia lorttovaginamammapalstalaisia johon lerssi mahtuu helposti. -Jorma 67v
Painu helvettiin täältä.
Painaudun sun löysään lorttoon. Uuuuuaaaaaaahhh!!! - Jorma
Totta kai voi kuolla. Hoitamattomana voi päästä leviämään niin kuin mikä tahansa muukin syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi kuolla. Hoitamattomana voi päästä leviämään niin kuin mikä tahansa muukin syöpä.
Myös hoidoista huolimatta voi lähteä leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Väitetäänhän usein, että mm. melanoomaan ei kuole...
Just yhdeltä tuttavalta amputoitiin sormenpää melanooman takia, ja sen vuoksi tutkitaan nyt myös vartijaimusolmukkeita ja keuhkoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun pappa kuoli siihen.
Ärsyttää nää julkkisten syövät, kun jokainen selviää niistä. Oho, olikin vaan pikkunen juttu, taas ollaan somessa polleena jne. Olga temonenkin aivosyövästä jalkeilla. Ei tainnu edes olla mikää oikee syöpä. Jukka puotilan suusyöpä parani. Nyt Tervo kehuu kuinka 2v sitten oli ja parani. Tympäsee.
Oon katkera, mun äiti sairastui ja syöpään kuoli.
Meillä kukaan ei ole edelleenkään katkera vaikka toinen vanhempani on kuollut syöpään ja toisella on nyt kolmas syöpädiagnoosi päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hoidoista huolimatta voi lähteä leviämään.
Molemmat totta. Toisinaan ei ole enää parantavaa hoitoa, vain hoitoa joka auttaa elämään mahdollisimman hyvää loppuelämää joskus jopa vuosia joksu paljon lyhemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden kuluttua diagnoosista kaikista melanoomapotilaista on elossa noin 90 prosenttia.
Eturauhassyöpä on sellainen syöpä että se hyvin harvoin jouduttaa ihmisen poismenoa. Poikkeuksia toki on, mutta useimmiten kyseessä on tauti joka ei pahemmin häiritse.
Penis vaginaan pumppaan syvälle sisään ulos sisään ulos .... Uuuuaaaah
Vierailija kirjoitti:
Penis vaginaan pumppaan syvälle sisään ulos sisään ulos .... Uuuuaaaah
Ihana Jorma <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Minun isäni kuoli siihen.
Olen pahoillani puolestasi. Siihen kuoli myös minun isäni ja monta tuttuni.
Vierailija kirjoitti:
Karma kolahti Tervolle.
Selitähän nyt tämä lausuntosi...?