Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on hurjaa, että

Vierailija
21.01.2007 |

minulle, joka olen kouluttamaton ja vailla aiempaa työkokemusta lastenhoidon alalta, annettiin tuosta vain nippu hoitolapsia. Lapset vain tulivat ja ohjaaja & vanhemmat olettivat, että hoidan heidät hyvin. Teoriassahan voisin olla vaikka minkälainen raivopää, tai vaikka tarjoilla mikromaksalaatikkoa ja katsoa televisiota kaiken päivää.

Eikö olekin hullua, että vanhemmat uskaltavat luottaa lapsensa hoitoon vieraalle, kouluttamattomalle, kokemattomalle ihmiselle, joka sanoo, että " teidän 9-kuisenne onkin sitten minun porukkani viides hoitolapsi, ennestään on jo pari 1-vuotiasta" .

Luojan kiitos olen tervepäinen ja motivoitunut hoitaja. Mutta nyt ymmärrän, miksi perhepäivähoitajia paljon kritisoidaan. Eihän meidän toimintaamme todellakaan kukaan valvo, vaan on hoitajasta itsestään kiinni, miten hyvin hän työnsä hoitaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tilanne on toinen eli olen psykologi koulutukselta mutta harkitsen töitä pph:na kun lapset pieniä ja vähän lainantäytettä tarvittaisiin. Mietinkin että maksaisikohan joku " luksushoidosta" ekstraa yksityispuolella, kun on takuu että lasta hoitaa koulutettu alan ammattilainen. Mies ainakin kovasti on sitä mieltä että pitää yrittää myydä luksushoitoa.

Vierailija
2/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo yhä kakkonen! :)

Vierailija
4/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän voisin tienata omaisuuden, koska olen rakennusinsinööri!

Voisin opettaa aivan uudella mallilla, miten lego-taloja rakennetaan, kuinka työmaa organisoidaan ja aikataulutetaan.

Ja aikataluista tällä pph:lla pidettäisiin kiinni. Sakkosanktiot ovat kovat.

- En koskaan anna lastani PPH:lle (sori)

Vierailija
5/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisilla sentään parempi valvonta.

Vierailija
6/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunnallisilla sentään parempi valvonta.

Terveisin ap.

(Jonka oma esikoinen oli monta vuotta perhepäivähoitajalla, ja olin erittäin tyytyväinen hoitoon. Eikä mielipidettäni ole muuttanut sekään, että olen kollegana seurannut saman hoitajan työtä lähempää viime aikoina.)

Vierailija
7/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kunnassa ainakin.

Vierailija
8/8 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä meidän kunnassa ainakin.

Kerran kuussa suunnilleen soittaa varahoitoasioissa, mutta ei sitä voi varsinaiseksi valvonnaksi sanoa. Kerran vuodessa käy tekemässä hoitosopimuksia, mutta ei välttämättä edes hoitajan kotona. Kyllä vanhemmat ovat avainasemassa jos valvonnasta puhutaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi