Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttölasten äidit pitävät itsestäänselvyytenä että " teemme" vielä tytön, vaikka se tarkoittaisi 15 poikaa ennen sitä :)

Vierailija
21.01.2007 |

" Sitten kun teette sen tytön.."

" Ei muuta kuin tyttöä yrittämään.."

Ja vielä hyvät tyttötärppivinkit päälle! Poikien äidit eivät moisia päästele, enkä minä sano VAIN tyttöjen äideille että tekisivät jo pojankin.

Juupajuu. Meillä on VAIN poikia. Emmekä aio tehdä tyttöä :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vielä ne sen pojan tekee" .

En minä kaipaa poikavauvaa, tyttöni ovat ihania!

Vierailija
2/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ovatko tytöt jotenkin vähempiarvoisia vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme tytön viime vuonna ja ensimmäinen mieheni sukulaisten esittämä kysymys oli " milloinkas tyttö saa pikkuveljen" . Joskus tulevaisuudessa pikkuveli tai -sisko on oikein tervetullut ja YHTÄ ARVOKAS. En kuitenkaan tykkää siitä ajatuksesta, että perheessä odotetaan olevan sekä tyttö että poika.

Vierailija
4/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen pojastani! Ja yllättynyt tytöistä. Olen aina kuvitellut olevani " poikien äiti"

Vierailija
5/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisin itse voivottelemaan tyttöjä saaneille että " Eikö vieläkään poikaa, oijoivoivoi!" tai menisin tyttöjen isille esittämään surunvalittelut ja tsemppaamaan siihen POJAN yritykseen? No, jospa nimenomaan ne tytöt ovat niin suuri onnen aihe, että niitä soisi kaikille :) Itse jos saisin valita niin seuraavakin lapsemme olisi poika.

ap

Vierailija
6/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi luku jää kahteen kun sattuu jo pojan ja tytön omistamaan. Monesti kuulee tätä että tosi hienoa kun ollaan saatu molemmat. Niin kun sillä nyt olisi mitään merkitystä.

En osaa tästä kolmannestakaan toivoa jompaa kumpaa..

Vierailija
7/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vastapuolen edustajat nähdään tietenkin tasakoosteisena massana, joka toimii juuri tietyllä, ärsyttävällä tavalla. Kasvakaa aikuisiksi ja opetelkaa iloitsemaan lapsistanne mollaamatta toisten lapsia!

Vierailija
8/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tyttö ja haaveilen toisesta lapsesta ja olen äärimmäisen tyytyväinen siihen, että jos joskus niin käy että toisen lapsen saan, että lapsi olisi terve, mulle ei lapsen sukupuolella ole minkäänlaista väliä olisi lapsi sitten poika tai tyttö, kumpikin ihan yhtä tervetullut.

Vierailija
9/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[colr=red]Meillä tyttö. Varmaan jää ainoaksi lapseksi, koska asumme yhdessä vain lapsen takia. Luulin saavani pojan, oli poikaolo ennen keisarileikkausta, mutta tulikin ihana tyttö! En todella ymmärrä, mitä väliä sillä on, kumpaa sukupuolta lapsi/ lapset on.

Vierailija
10/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alamme nyt yrittämään uutta lasta ja täytyy myöntää että tyttöä minäkin toivon taas.... jos poika tulee niin ehkä tehdään kolmas jos sit kävis mäihä...!

Vierailija
11/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta veljessarja on oikein hieno juttu :)

Vierailija
12/12 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tytön äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän