Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei matcheja tinderissä...olen nyt 2 viikkoa swaippailut ilman mitään. Mitä järkeä?

Vierailija
08.04.2024 |

Mikä idea tässä apissa oikein on??

2 viikkoa sitten latasin ja joka päivä olen swaippaillut tykkäykset pois, ja matcheja.

Olrn 185cm/87kg, hippukunnossa fyysisesti, siistit hiukset, suorat ja puhtaat hampaat, siistit ja tyylikkäät vaatteet, siistit hiukset. Parran ajan 1-2 päivän välein.

M38

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä muutaman kuukauden. Tykkäyksiä on jotain päälle tuhat kai, matcheja noin 200, enimmäkseen hyvännäköisiä ja itseäni aika paljon nuorempia naisia. Olenko incel-ja manosphere-logiikan mukaan "chad"? 

Vierailija
22/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä mätseilläkään tee siellä loppupelissä mitään. 

hyvännäköinen muuntaa ne panoiksi ihan hyvällä prosenttiosuudella. ongelma vaan on se että meille muille tuo sovellus on yhtä tyhjän kanssa, kun naiset eivät alun alkaenkaan anna tykkäyksiä tavalliselle tai ylipainoiselle pallinaamalle kuten minulle.

ja olen pudottanut riman niin alas kuin mahdollista, mutta ilmeisesti nuokin naiset saavat fyysistä seuraa niistä haaremi-adoniksista niin minulla näyttää tykkäyslista nollaa vaikka miten ostan kultajäsenyyksiä jne.

Tämä on jännä juttu kuinka joillekin miehille tuntuu olevan ihan mahdoton sisäistää edes teoreettisella tasolla sellainen ihan hullu ajatus, että naisen ei tarvitse valita joko ylipainoisen pallinaaman tai haaremi-adoniksen välillä. Jos ei tule vastaan ketä

Komppaan miehenä tämän täysin. En syty jollei elävässä elämässä näe ja koe..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kasvoista komea, jos et saa tykkäyksiä. Olet korkeintaan tavis, eivätkä sellaiset oikein menesty Tinderissä. Karu totuus.

Siitä on Tinderin omaa dataakin, googlaa Tinder like distribution.

Kaikenlaiset naiset saavat tykkäyksiä, mutta komein 5% miehistä vie 95% naisten tykkäyksistä. Näille miehille tulee tuhansia tykkäyksiä kuussa yksilötasolla.

Valtaosa miehistä saa joko ihan yksittäisiä hajamätchejä kuukauden aikaa tai pyöreät nollaz

En ole kyllä itse saanut naisena yhtään tykkäystä parin viikon aikana, joten ei saa. Minulla ei ole siellä kasvokuvia, joten siitä kai johtuu. Niin eiköhän ne miehet sitten katso niitä kuvia ja ulkonäköä.

Vierailija
24/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kanssaihmiset. Nyt korvat hörölle ja aivot hereille. Tinder on ennen kaikkea tuote. Miksi se on olemassa? Jotta sen tuottaisi omistajilleen arvoa ja rahaa. Sen primäärifunktio ei suinkaan ole taata joka pallinaamalle kuumaa sutinaa. Nehän myy miehille mielikuvaa siitä että lataa tämä äppi ja kokoa itsellesi helposti haaremi! Ei se ole totta :D Parempi flaksi käy jossakin muualla. Menkää vaikka sinkkuristeilylle.

Näin juuri! Uskokaa tai älkää, mutta itse olin viikonloppuna treffeillä miehen kanssa, jonka tapasin vanhanaikaisesti baarissa, kun seurueessani ollut jäsen tunsi tämän tyypin ja kutsui hänet meidän pöytään istumaan! Ja ihan normaaleita, työssä käyviä ja elämän syrjässä kiinni olevia ihmisiä olemme kaikki.

Nyt kun mietin, hän ei varmastikaan olisi saanut mua Tinderissä pysähtymään kohdalleen, mutta livenä tunsin lähes heti että meidän välillä on kemiaa.

Eikö voitaisi kaikki yhdessä nyt sopia, että pariutumisasioissa netti ja appit on nyt nähty ja huonoiksi todettu ja palata takaisin oikean maailmaan?

Vierailija
25/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä muutaman kuukauden. Tykkäyksiä on jotain päälle tuhat kai, matcheja noin 200, enimmäkseen hyvännäköisiä ja itseäni aika paljon nuorempia naisia. Olenko incel-ja manosphere-logiikan mukaan "chad"? 

Etköhän sen itsekin tiedä. Onko kisu incel-logiikan kissa? On ja samaan tapaan kaikkien muidenkin logiikan mukaan kisu tai mirri on vain toinen nimitys kissalle. Chad on toinen nimitys komealle miehelle. Voit toki kerätä hyvepisteitä esittämällä idioottia ja että nauratit pissat housuun profiiliteksteillä. 

Vierailija
26/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kanssaihmiset. Nyt korvat hörölle ja aivot hereille. Tinder on ennen kaikkea tuote. Miksi se on olemassa? Jotta sen tuottaisi omistajilleen arvoa ja rahaa. Sen primäärifunktio ei suinkaan ole taata joka pallinaamalle kuumaa sutinaa. Nehän myy miehille mielikuvaa siitä että lataa tämä äppi ja kokoa itsellesi helposti haaremi! Ei se ole totta :D Parempi flaksi käy jossakin muualla. Menkää vaikka sinkkuristeilylle.

Ei rumana miehenä mitenkään maagisesti ole "risteilyllä" parempi flaksi kuin jollain komeakasvoisella 195cm pelimiehellä. Ihan samoja naisia sielläkin pyörii kuin Tinderissä.

Olen ollut järjestämässä speed datingejä sinkuille. Ihan sama ilmiö kuin äpeissä, naisista liki kaikki olisivat kiinnostuneet toisista treffeistä 2-3 hyvännäköisen miehen kanssa. Ne muut 40 miestä ignoroidaan täysin vaikka osoittavat kiinnostusta tasaisesti kaikkiin naisiin.

Syö itselläkin uskoa treffailuun kun ulkoiset avuni ovat aika vaatimattomat. Akateeminen olen muttei se ketään kiinnosta.

Vierailija
27/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtäny aloituksesta, että tuliko niitä mätsejä vai ei? Otsikon mukaan ei, mutta tekstin mukaan joo. 

Vierailija
28/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehdottomasti chad. Mua kiinnostaa tietää että oletko "jännis"-chad vai "laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä" -chad? Oletko ollut vankilassa, ja jos olet, onko sulla millainen päihdeongelma? Jos et, niin paljonko tienaat vuodessa ja millaista autoa ajat?

Vierailija
29/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindernaisten mielestä olet tylsää massaa. Erotu paremman tason mallikuvilla ja kiehtovansyvällisenhupsunseksikkäällä tekstillä.

Vierailija
30/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä mätseilläkään tee siellä loppupelissä mitään. 

hyvännäköinen muuntaa ne panoiksi ihan hyvällä prosenttiosuudella. ongelma vaan on se että meille muille tuo sovellus on yhtä tyhjän kanssa, kun naiset eivät alun alkaenkaan anna tykkäyksiä tavalliselle tai ylipainoiselle pallinaamalle kuten minulle.

ja olen pudottanut riman niin alas kuin mahdollista, mutta ilmeisesti nuokin naiset saavat fyysistä seuraa niistä haaremi-adoniksista niin minulla näyttää tykkäyslista nollaa vaikka miten ostan kultajäsenyyksiä jne.

Riman alas pudottaminen vaikuttaa siihen, kelle kuvasi näytetään. Kannattaa vetää oikealle realistisia. 

Vierailija
31/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumana miehenä mitenkään maagisesti ole "risteilyllä" parempi flaksi kuin jollain komeakasvoisella 195cm pelimiehellä. Ihan samoja naisia sielläkin pyörii kuin Tinderissä.

Olen ollut järjestämässä speed datingejä sinkuille. Ihan sama ilmiö kuin äpeissä, naisista liki kaikki olisivat kiinnostuneet toisista treffeistä 2-3 hyvännäköisen miehen kanssa. Ne muut 40 miestä ignoroidaan täysin vaikka osoittavat kiinnostusta tasaisesti kaikkiin na

Se pituus ei todellakaan ole niin suuri juttu kuin miehet kuvittelevat. Toki jos vastassa on kaksi miestä, joista toinen on komea ja supliikki ja toinen taas on mitäänsanomaton sekä ulkonäollisesti että persoonana, niin tottakai sillä supliikilla menee paljon paremmin. Mutta olen oikeassa elämässä tavannut useita miehiä, joita ei voi kuvailla komeaksi tai pitkäksi, mutta jotka ovat joko hauskoja seuramiehiä tai hyviä keskustelijoita tai muuten vain mielenkiintoisia ihmisiä. Heillä tuntuu kohtuullisen hyvä flaksi käymään myös rakkauselämässä. Varmaan kävisi vielä parempi jos olisivat pitkiä ja komeita myös, mutta kyllä omalla persoonalla voi paikata fyysisiä puutteita aika pitkälle. Lisäksi kannattaa hankkiutua ylipainosta pois ja harratsaa jonkinlaista urheilua. Itse olen huomannut että seksi ei voi olla kovin hyvää jos mies on lihava ja huonokuntoinen ja se on paljon isompi miinus kuin vaatimaton pituus.

Vierailija
32/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta tinder ei toimi miehillä. Menin tindertreffeille yhden komeimmista tapaamistani miehistä kanssa. Hän ei ollut saanut juurikaan matcheja ennen minua. Olin sen ekat tindertreffit, vaikka oli ollu tinderissä puoli vuotta. Ihmettelin, miten voi olla mahdollista. Miehessä ei ollut mitään vikaa, juttu loppui kun häntä ei kiinnostanut tarpeeksi. Joten älä lannistu ap, olet varmasti ihana. Etsi muualta kuin tinderistä. 

Vierailija
33/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sen itsekin tiedä. Onko kisu incel-logiikan kissa? On ja samaan tapaan kaikkien muidenkin logiikan mukaan kisu tai mirri on vain toinen nimitys kissalle. Chad on toinen nimitys komealle miehelle. Voit toki kerätä hyvepisteitä esittämällä idioottia ja että nauratit pissat housuun profiiliteksteillä. 

En oikeasti trollaillut. Halusin vain kuulla mielipiteitä. Tiedän nykyään, että olen aika komea, mutta olen alkanut sisäistää tätä vasta viime vuosien aikana. Tätä ennen olin ahdistunut ja masentunut enkä pyörinyt paljon ihmisten ilmoilla, jotta oma ns. "markkina-arvo" olisi kunnolla selvinnyt minulle. Edelleen kamppailen joskus huonon itsetunnon kanssa, mutta kohti parempaa mennään. 

Vierailija
34/34 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehdottomasti chad. Mua kiinnostaa tietää että oletko "jännis"-chad vai "laatikkoleuka-kirurgi-lentäjä" -chad? Oletko ollut vankilassa, ja jos olet, onko sulla millainen päihdeongelma? Jos et, niin paljonko tienaat vuodessa ja millaista autoa ajat?

Jos olen chad (lol), niin ehkä enemmän akateeminen ja taiteellinen sellainen, jossa yhdistyy niin ns. feminiinisiä kuin maskuliinisia piirteitä. Laatikkoleuka minulla on. Tohtoritutkinto on. Ei rikostaustaa, ei päihdeongelmia, tienaan toistaiseksi vähän eikä ole autoa. :D Oho sain juuri superliken Tinderissä tässä tätä kirjoittaessani lol. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme