Olen ahtaaja ja kyllä tilipäivänä naurattaa
Nyt saa sitten duunailla hommia mukavilla ylityökorvauksilla. Arvatkaas, että ketä tilipäivänä naurattaa 🤑😁
Kommentit (54)
Tarviiko nauraa matkalla pankkiin?
Naurattaakohan sittenkin, kun monotoninen, vaatimaton työsi automatisoidaan? Siihen ei mene muuten kauaa. :)
-akateeminen nainen, 14 000 euroa/kk
Vierailija kirjoitti:
Naura nyt naurusi, teitä korvataan satamissa jo vauhdilla roboteilla.
Eipä oo Suomessa näkyny.
Entäs ennen tilipäivää? Naurattaako silloinkin se niska limassa raataminen?
Kusipäätä naurattaa, kun pystyi aiheuttamaan monelle duunarille lopputilin.
Itse kusipää nauraa matkalla pankkiin, samoin kuin AKtn päällikkökin verovapaine tuottoineen
Ap edustaa ammattikuntaansa. Tyhmyyttä. :D
Pian itket kilometritehtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaakohan sittenkin, kun monotoninen, vaatimaton työsi automatisoidaan? Siihen ei mene muuten kauaa. :)
-akateeminen nainen, 14 000 euroa/kk
Lääkäreistä se lähtee. Tekoäly voittaa ne diagnoosien onnistumisessa.
Hyvinhän mä olen pärjänny ilman banaaneja. En oo ees huomannu lakkoa. Leipää, maitoa ja löpöä on riittäny.
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys.;)
Aloitus on trolli. Jonkun kusipään tehtailema.
Suon kyllä ahtaajille heidän palkkansa. 3-vuoro duuni, js sitä on paiskittava niin rankassa vesisateessa, kumipyryssä, kuin polttavalka helteelläkin.
Tosin työnantaja tietenkin kustantaa kaikkiin säihin sopivat työvaatteet.
Kun se ahtaajien duuni ei ole mitään siistiä sisätyötä, toimistossa istumista sun muuta kevyttä keikistelyä.
Ei tuollaisesta duunista huvikseen korkeahkoja palkkija makseta, vain maksalla kunnolla, saadaan alalle porukkaa töihin.
Nyt jo hyydyitte. Mitään ette saaneet aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suon kyllä ahtaajille heidän palkkansa. 3-vuoro duuni, js sitä on paiskittava niin rankassa vesisateessa, kumipyryssä, kuin polttavalka helteelläkin.
Kun se ahtaajien duuni ei ole mitään siistiä sisätyötä, toimistossa istumista sun muuta kevyttä keikistelyä.
Ei tuollaisesta duunista huvikseen korkeahkoja palkkija makseta, vain maksalla kunnolla, saadaan alalle porukkaa töihin.
Kumipyryssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumipyryssä?
Käytettyjä kortsuja sataa laakana.
Vierailija kirjoitti:
Ai johonkin itämeren perukoitten pikkusiin skutsisatamiin panostettais jään, lumen ja meriveden piestäväksi jo hankintahinnaltaan aivan naurettavaa robotiikkaa, jonka ylläpito- ja huoltokulut tulee sitten vielä päälle. Jooooo-o. On vauhdilla tulossa. On on. Näin ku hyppäsi dösään ja on matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaatisi kokonaan uuden sataman perustamista käytännössä. Jos satamassa on jo ahtaajat töissä he pystyvät tekemään niin paljon hallaa, että robottien käyttöönotosta ei tule mitään.
Olin tänään 13 tuntia töissä ahtaajana. Huomenna vain 12 tuntia mutta tulee ainakin 600 euroa päivässä palkkaa. Tässä nyt ainakin kuukauden saa tehdä niin paljon kun jaksaa ja palkkaa tulee vähintään 500 euroa päivässä.
Olen työtön ja naurattaa progressiivinen verotus, hih hih.
Ahtaajalla kuukausipalkka voi mennä yli 10 000€, jopa 15 000€. Kyllähän ne on rikkaita, eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaajalla kuukausipalkka voi mennä yli 10 000€, jopa 15 000€. Kyllähän ne on rikkaita, eliittiä.
Aika hyvin ilman mitään vaadittavaa pohjakoulutusta.
Hyvä hyvä. Tiedän nyt minkä alan miehillä on varaa pr*stituutioihin. Ei perusduunarilla ainakaan.