Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60 vuotias, jätä vanhempasi hoitamatta, yhteiskunta hoitaa

Vierailija
08.04.2024 |

Mitäs jos vaan jätätte ne hoitamatta?

Käykää kerran kuussa ns kahvilla.

Kerrotte: lapset ja työ , raaskasta, nyyh.

Näin säilytätte oikeuden perintöön.

Jos perittävää ei ole

Käytte kahvilla jouluna ja joku muu pyhä

Helppoa!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei mitään hoida. Kyllä se on tälläkin hetkellä omaisten vastuulla.

En ole p.illulle mitään velkaa????

Pillusta olen tullut..nyt pillu saa kusta vaippaan...

Ap

Olet velkaa hänelle ihan koko elämäsi. Tajuat sen vasta kun on liian myöhäistä. Karman laki on oikeasti aika julma.

Ei siitä mitään velkaa jää että joku päättää synnyttää sinut. Karmaa ei ole olemassa. 

Vierailija
22/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän osa on toiminut aina. En suosittele, tulee raskas loppuelämä, jos hylkää heidät, keneltä on elämän saanut.

Olen saanut äidiltä turpaan.

On ruoskittu mankan piuhalla.

Toivon sille elämänantajalle vaippatulehduksen.

:)

Ap

Ahaa, tuo selittikin paljon

Niin..eikö minun nyt tarvitsekkaan hoitaa äitiäni???

niinkö??

Oletpa tekopyhä

elämänantajaa pitää kunnioittaa..vai???

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä vanhuksia kukaan hoida, mitä ihmettä höpiset? Siksihän ongelma onkin kun ei 60-vuotiaat tai minkään ikäiset muutenkaan hoida vanhoja ja dementoituneita vanhempiaan.

Miksi pitäisikään hoitaa, kun eläkeikä on pian yli 70 vuotta. 

Vierailija
24/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne minun vanhemmat hoitaneet omiaankaan. Taidan mennä samalla tavalla.

Vierailija
25/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut oikeasti, kroonisesti ja hyvin traumatisoivasti sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen äiti. Hänellä on itsellään ollut ilmeisesti melko samanlainen väkivaltainen isä.

Minä en ole ollut väkivaltainen äiti omalle lapselleni. Olen rakastanut ja näyttänyt sen kaikin tavoin. Meillä on erinomaiset välit. Äitiini etäiset.

En kuitenkaan aio myöskään olla aikanaan rakkaudeton ja julma aikuinen lapsi äidilleni. Se olisi jollain tapaa ehkä reilua, mutta en koe että se olisi oikein. Se ei ole inhimillistä.

Anteeksianto on minulta vienyt vuosikymmeniä, olen 40++, mutta olen jo pitkällä. Mikäli äitini tarvitsee minua, olen päättänyt auttaa aivan kuin autan isäänikin, joka on kohdellut hyvin. 

Kaikkea, mitä voi tehdä, ei tarvitse tehdä. Kaikkea, mitä saa tehdä, ei ole pakko tehdä. Kaikkeen, mihin olisi oikeus, ei kannata ryhtyä.

Voi valita, millainen ihminen itse on. Millainen haluaa olla. Minä olen valmistautunut antamaan äidilleni tarvittaessa sen rakkauden, jota vaille hän on jäänyt.

Siitä ei varmaankaan tule helppoa. Mutta kuka sanoi, kuka lupasi, että elämä olisi helppoa?

Vierailija
26/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidin äitini asioita hänen kuolemaansa asti. Hän asui yksin. Käväisin luonaan monta kertaa viikossa, aina väsyneenä ja kiireisenä. Nyt jälkeen päin kaduttaa kun en koskaan jäänyt  hetkeksi seurustelemaan tai vaikka edes yhden kerran yöksi. Tein vain välttämättömän. En ole ylpeä itsestäni.

Vierailija
27/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei mitään hoida. Kyllä se on tälläkin hetkellä omaisten vastuulla.

En ole p.illulle mitään velkaa????

Pillusta olen tullut..nyt pillu saa kusta vaippaan...

Ap

Olet velkaa hänelle ihan koko elämäsi. Tajuat sen vasta kun on liian myöhäistä. Karman laki on oikeasti aika julma.

Ei siitä mitään velkaa jää että joku päättää synnyttää sinut. Karmaa ei ole olemassa. 

Elämän lotto

Minne satut syntymään....

ja kenen p.illusta tullet

Ap

Vierailija
28/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule perintöä. Vanhemmilla ei ole säästöjä tai omaisuutta. Eläke menee elämiseen.

Vierailija
29/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma, koska olen itse vielä kaksikymppinen eikä kumpikaan vanhemmistani ole enää edes elossa. 

Vierailija
30/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki ilkeitä ja julmia.

Vierailija
31/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vanhempani kuolivat ns saappat jalassa, joten ei tarvinnut lapsien hoitaa. Elän nyt viisikymppisenä elämäni parasta aikaa, ei tarvitse huolehtia kuin itsestäni ja rahaa riittää mukavaan elämään. Olen iloinen että vanhempani kuolivat niinkuin kuolivat eivätkä joutuneet kärsimään ja kitumaan missään hoitokodissa. Itse toivon samanlaista lähtöä itselle 

Vierailija
32/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut oikeasti, kroonisesti ja hyvin traumatisoivasti sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen äiti. Hänellä on itsellään ollut ilmeisesti melko samanlainen väkivaltainen isä.

Minä en ole ollut väkivaltainen äiti omalle lapselleni. Olen rakastanut ja näyttänyt sen kaikin tavoin. Meillä on erinomaiset välit. Äitiini etäiset.

En kuitenkaan aio myöskään olla aikanaan rakkaudeton ja julma aikuinen lapsi äidilleni. Se olisi jollain tapaa ehkä reilua, mutta en koe että se olisi oikein. Se ei ole inhimillistä.

Anteeksianto on minulta vienyt vuosikymmeniä, olen 40++, mutta olen jo pitkällä. Mikäli äitini tarvitsee minua, olen päättänyt auttaa aivan kuin autan isäänikin, joka on kohdellut hyvin. 

Kaikkea, mitä voi tehdä, ei tarvitse tehdä. Kaikkea, mitä saa tehdä, ei ole pakko tehdä. Kaikkeen, mihin olisi oikeus, ei kannata ryhtyä.

Voi valita, millainen ihminen itse on. Millainen

Mitä saat tästä?

Taivaspaikan?

Suvun hyväksynnän?

Äitisi rakastamaan sinua, kuten leffoissa???

Vierailija
33/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias ja vanhemmat 70 ja 78. En ole väleissä heihin niin yhteiskunta saa heidät hoitaa. Siihen asti selviytykööt keskenään kotona. 

Samanikäinen ja mulla toinen vanhempi kuollut. 

Vierailija
34/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on lapsellinen trolli.

Trollit huomaa välittömästi.

Vierailija
35/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n äiti tässä olisi voittajana kun tuo sivistymätön junttiotus  pitäisi etäisyyttä. UGH, olen puhunut.

Vierailija
36/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on lapsellinen trolli.

Trollit huomaa välittömästi.

Kyllä trolli trollin tuntee..

Annatko anaaliin?

Vierailija
37/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että eivät osallistu mihinkään, ei ole koskaan mitään yhtään tehneet hyväkseni. Jos tulisivat kadulla vastaan en tuntisi enää heitä ja tuskin hekään minua. Olen yli 70v, ja arvelen vuosia olevan vielä jäljellä. Ylimääräiset rahat luovutan hyvissä ajoin hyväntekeväisyyteen.

mummeli
38/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-vuotias ja vanhemmat 70 ja 78. En ole väleissä heihin niin yhteiskunta saa heidät hoitaa. Siihen asti selviytykööt keskenään kotona. 

Minä olen 78 v, mieheni on kuollut. Onneksi minulla on ihanat lapset. Tytär soittaa joka päivä ja poika piipahtaa kerran viikossa, kun asuu lähellä. Olen suht hyväkuntoinen, joten hoidan huushollini itse, isohko talo. Poikaa pyydän joskus tuomaan saunapuita ja sitten hän ulkoiluttaa koiraani, enpä paljon muuta ole pyytänytkään. Tarkoitukseni on olla kotona niin kauan kuin pää ja jalat toimivat, sitten hoitajia kotiin ja lopulta ehkä hoitokotiin, riippuu tilanteesta. Lapsilleni en aio olla mikään kiviriippa, enkä odota heidän hoitojaan, koska molemmat ovat töissä. Säälin niitä vanhuksia, joiden lapset eivät välitä muusta kuin perinnöistä.

moi

Vierailija
39/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritä edes vähän.  Sun sepustuksesta huomaa heti, että väännät tekstiä väkisin.

Tempaset hatusta juttujasi.

Ääliö!

Vierailija
40/48 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana vapaus.

Harrastan , matkustan.

En hoida jotain haisevaa vanhusta:)

Ap

Sitten kun itse olet vanha ja avuton, tulet ehkä tietämään mitä on elää unohdettuna ja ilman vierailijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi