Miksi elokuvien naiset käyvät vessassa ennen seksiä?
Kommentit (21)
Laittautuvat parhaimmilleen. Ehostavat itsensä tms. Tai sit niillä on vaan aina kusihätä.
Eikös USAssa yhteen aikaan käytetty paljon pessaaria...
No normaalisti naiset kai käy vessassa sen takia, etti kulli paina virtsarakkoa tai suolta. Näistä syistä vaimo ainakin käy aina ennen seksiä vessassa. Itse asiassa seksin edellytys on, että vatsa ja suoli on toiminut. Muuten tullut pillussa ahdasta ja yhdyntä ollut kivuliasta. Pyllyyn ei ole edes naitu.
Miksi Tom Cruise käy joka elokuvassa suihkussa?
Syy: Silloin voidaan kuvata kohtaus jossa nainen saapuu vähäpukeisena ja panovalmiina.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Eikös USAssa yhteen aikaan käytetty paljon pessaaria...
Se pitäisi oikeasti asettaa jo aiemmin kuin 5 min. ennen. Vähän feikkiä kuin filmisynnytys.
No ite käyn ennen seksiä pesemässä pimpin.
Vierailija kirjoitti:
No ite käyn ennen seksiä pesemässä pimpin.
Nyt oli kyse elokuvatuotannosta. Ei siitä milloin peset pilluasi.
En ole kyllä huomannut tuollaista. Pikemminkin seksi kuvataan elokuvissa spontaanimpana kuin se usein oikeasti on ja kaikenlaiset etukäteisvalmistelut tai jälkikäteissiivoukset sivuutetaan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä huomannut tuollaista. Pikemminkin seksi kuvataan elokuvissa spontaanimpana kuin se usein oikeasti on ja kaikenlaiset etukäteisvalmistelut tai jälkikäteissiivoukset sivuutetaan kokonaan.
Kyllä mä olen nähnyt tuollaista ja myös keveissä sarjoissa joissa on seksikohtausta.
Vierailija kirjoitti:
No normaalisti naiset kai käy vessassa sen takia, etti kulli paina virtsarakkoa tai suolta. Näistä syistä vaimo ainakin käy aina ennen seksiä vessassa. Itse asiassa seksin edellytys on, että vatsa ja suoli on toiminut. Muuten tullut pillussa ahdasta ja yhdyntä ollut kivuliasta. Pyllyyn ei ole edes naitu.
Mä tykkään, kun penis painaa virtsarakkoa, kunhan se on sopivan täysi, ei halkeamaisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tom Cruise käy joka elokuvassa suihkussa?
Se ei ehtinyt kotona?
Hyvä se on vähän siistiytyä ennenkö limakalvot kohtaavat
Vierailija kirjoitti:
Seksi on nautinnollisempaa kun ei ole virtsaamisen tarvetta vaan voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa.
olisiko myös pesut
Ja miksi elokuvien naiset, kun nousevat seksin jälkeen peiton alta, ovat aina pukeutuneina kuitenkin alusvaatteisiin?
Seksi on nautinnollisempaa kun ei ole virtsaamisen tarvetta vaan voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa.