Kuinka vanha olet nyt ja onko sulla lapsia?
Kommentit (55)
lapsia kaksi: 3v4kk ja 3kk. Haaveissa ehkä vielä yksi lapsi ennen 35:tä ikävuotta...
Esikoinen 8, seuraava täyttää ensi viikolla 7 ja kolmas joulukuussa 6. Kuopus on 7 kk.
ja on pian 2 v. täyttävä poika :)
Lapset on 6, 4, 2, 1-vuotiaat ja LA on lokakuussa. Älkää kauhistelko, ollaan onnellisia ja edelleen yhdessä. Lapset on elämän suola!
Olen samaa mieltä sun kanssa! Lapset on elämässä parasta! Me olemme kans olleet tosi pitkään yhdessä ja mä olin 14v kun alottelin mieheni kanssa. Nyt on 16v yhteiseloa takana. Ja onnellisena jatkamme edelleen. :) Kiva kuulla että on muitakin onnellisia.
Mulla on ikää 30v ja muksuja on 6. vanhin on 12 sit on 10, 6, 4, 2, ja 8kk.
Saapi nähdä tuleeko vielä joskus lisää =)
Kiva huomata, etten ole todellakaa ainut "aikuisena" lapsensa tehnyt, kuten luulin :-)
27 ja 5v. poika ja exän poika 15. ja juu olen mies, mutta eksyin tännekin palstalle.
Olen nyt raskaana, laskettu aika 31.3.09 ja tulossa kaksoset. Kohdussa näkyi rv 6+3 NELJÄ sikiötä, mutta vain kolmella löi sydän ja nyt tarkastusultrassa rv 9+0 oli kaksi elinvoimaisen näköistä sikiötä vahvoilla sykkeillä, kaksi muuta on alkaneet kuihtua pois. Toivon sydämestäni, että saamme pitää nämä molemmat ihmistaimet :)
Lapset 18-, 12-, 11 - ja 5-vuotiaat.
Synnytit esikoisen siis 14-vuotiaana? Kunhan tarkistan... :)
26v ja tytöt 5v ja 8v ja joulukuussa tulossa kolmas :)
Ensimmäinen lapsi kohta 6-vuotias ja toinen tulossa ensivuonna.
Kaksi poikaa, 15- ja 10-vuotiaat.
Ainokainen on nyt 8 vuotta ja 5 kk; tokaluokkalainen ihana pieni iso ihminen.