Koska menen pilalle, olen 56 vuotias kaunis hoikka vanha täti
Alkaisitko olee mun kanssa, vaikka oon punalaputettu???
Kommentit (74)
Olet jo. Kuvittelet vain olevasi nuorekas. Hoikka ei tee kenestäkään kaunista, varsinkaan jostain paria vuotta vaille eläkeläisestä mammasta.
Äitini, 53vee, roikkuu laimeassa liitossa alkoholisti-isäni kanssa.
Äiti on vanhentunut viime vuosina ulkonäöllisesti huomattavasti, eikä ole mikään ihme. Saas nähdä kauanko saan seurata tuota touhua. Äiti on onneton, mutta ei halua hylätä isääni.
Jotain läheisriippuvuutta ja holhousviettiä hänellä. Ei tajua että oma elämä kuluu siinä sivussa ja vuodet vaan vierii. Niin surullista.
Onko ap miehesi alkoholisti???
Vierailija kirjoitti:
Olet jo. Kuvittelet vain olevasi nuorekas. Hoikka ei tee kenestäkään kaunista, varsinkaan jostain paria vuotta vaille eläkeläisestä mammasta.
Muista äänestää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se viimeistään alkaa näkyä rupsahtaminen 57-58. Ei oo sullakaan kauan aikaa. Nauti vielä.
Vain äänestämällä voit vakuuttaa minut
Ap
71 prosenttia pitää minua kelvottomana esim seurusteluun.
Onko tämä n.a.isvihaa vai ikär.asismia.
Asia kiehtoo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
71 prosenttia pitää minua kelvottomana esim seurusteluun.
Onko tämä n.a.isvihaa vai ikär.asismia.
Asia kiehtoo.
Ap
Tämä on vauva palstan normi päivä:)
Uskon sun nuorekkuuteen ihan 110 prosenttisesti, koska käyttäydyt kuin epävarma teini. Mutta hei! Voin lohduttaa sua sanomalla, että nuoruus ja kauneus eivät välttämättä korreloi keskenään. Samoin keski-ikäisyyden ei tarvitse tarkoittaa sitä, että olet kadottanut kauneutesi ja viehätysvoimasi:)
N27
Vierailija kirjoitti:
Jään eläkkeelle 63 vuotiaana
tai en ollenkaan.
Kauniita naisia on..
Se että sinä et heihin arjessasi törmää
kertoo enemmän sinusta kuin minusta:)
Esim äitini oli 60 vuotiaaksi asti kaunotar ja
poikaystävät olivat 30 vuotiaita.
Ne luulivat että minä olen 20:)
höhhöhöö
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskon sun nuorekkuuteen ihan 110 prosenttisesti, koska käyttäydyt kuin epävarma teini. Mutta hei! Voin lohduttaa sua sanomalla, että nuoruus ja kauneus eivät välttämättä korreloi keskenään. Samoin keski-ikäisyyden ei tarvitse tarkoittaa sitä, että olet kadottanut kauneutesi ja viehätysvoimasi:)
N27
Oi ihana!!!!!
Ja olen itse luonut työpaikkani.
En tarvitse elättäjää.
Ap
Olen 29-vuotias ja jo rupsahtanut sairastelun takia.
Ota lääkkeet. Selvä tapaus.
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonikäisenä ei ole kukaan vielä, yli 75-vuotiaat on niitä vanhoja tätejä.
Jaaa a..
75 vuotiaana ollaan vaipoissa hoivakodissa,
kuten mieheni äiti..
EI KIVA
ap
Niin se vaan menee
Miehet saa 65 sydärin
Suurin osa naisista saa vaipat..
Itse lopetan itseni 70 vuootiaana, jos alkaa olla mitään aivorappeumaa.
Ap
Ap taitaa oikeasti olla joku pelleilevä pentu.
Jos palstan miehiin on uskominen, niin parasta ennen -päiväsi meni jo silloin kun täytit 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 29-vuotias ja jo rupsahtanut sairastelun takia.
Elämä on epäreilua.
Minun kaunis äitini pahoinpiteli minua .
Se ei poikaystäviä haitannut:)
Muutin opiskelijasoluun 16 vuotiaana.
Jouluisin teki henkisesti tiukkaa.
No olen kaunis ..kiitos äiti.
Onko sinulla lihava äiti , joka on kiltti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos palstan miehiin on uskominen, niin parasta ennen -päiväsi meni jo silloin kun täytit 25 vuotta.
Tämä on hyvä!
Muistakaa äänestää
Mode tulee kohta röökitauolta , se lopettaa kaikki mun ketjut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa oikeasti olla joku pelleilevä pentu.
Ohis
Miksi pentu kirjoittaisi vanhuudesta?
Mieti..
Ei niitä kiinnosta aiheena naisen vanheneminen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin 50 viime vuonna ja totta kai vanheneminen mietityttää.
Muistan aina yhden entisen työkaverin sanat, että kun hän oli viisissä kymmenissä niin se oli hänen elämänsä parasta aikaa. Omasta puolestani ajattelen, että nyt viimeistään saa ja kehtaa tehdä sitä mikä itsestä hyvältä tuntuu. En ole koskaan juossut minkään trendien perässä ja nyt vielä vähemmän.
Pukeudun just niin kuin itsestä kivalta tuntuu ja paskat nakkaan mistään muotityperyyksistä, paljaista navoista ja vajaamittaisista lahkeista. Nyt viimeistään on korkea aika alkaa elää itsensä näköistä elämää! Tee sitä mikä todella on suurin intohimosi elämässä, liiku paljon luonnossa ja syö mahdollisimman puhdasta ja tuoretta ruokaa. Kehosi ja mielesi kiittävät siitäkin!
eri
Kiva..mutta koska MINÄ menen pilalle?
Ap
No, kyllähän sinä jotenkin pilalla olet, kun kyselet tuollaisia. Yleensä kai vanhenemisen myötä ihminen osaa jo arvostaa muutakin kuin ulkokuorta, eikä ole myöskään riippuvainen toisten arvioista itsestään.
Vai alkava dementia?