Rosa Mariläinen kannustaa poikaansa Frans Frangenia rikkomaan lakia
Elokapinan mukana istuskelusta ja on ylpeä siitä että poliisi kantaa poikaa mielenosoituksessa. Pari kuukautta sitten Frans käytti Rosan vanhaa iltapukua vanhojentansseissa. Nuori Frans oli juhlissa hihatont ,paljastava naisten iltapuku päällään. Minun käy poikaa sääliksi , koska olisihan hän voinut äitinsä iltapuvun sijaan pukeutua isänsä tummaan miesten pukuun, joka on isänsä tavaramerkki. Rosa voisi nyt miettiä asioita nuoren Frans poikansa kannalta ja kannustaa poikaansa olemaan poika.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole varmaan minkäänlainen isä hänellä. Miehistä roolimallia kaipaisi jos mekkoon pukeutuu.
Simo Frangen ei sanojensa mukaan halua puuttua. Olisikohan kuitenkin tyytyväisempi jos tuntisi itse olevansa pojallleen edes sellainen roolimalli että poika ei kaipaisi tansseissa päälleen äitinsä mekkoa!
"Ei halua puuttua". No ok. Tuo kääntyy lapsen päässä: "Minua ei kiinnosta sinä." Eli silloin on ihan kusiperse koko Simo Frangen.
Vieläkö ihmettelette, miksi lapset kiusaavat? Keneltäköhän saavat oppinsa? Eikö teitä hävetä tällainen? Mitä te tästä haukkumisesta hyödytte?
Kuka hyötyy siitä, että opetetaan lapsille kiusaamisen olevan normaali tapa kommunikoida ja olla?
Rosa ja Simo ovat luoneet itselleen urat valtavirrasta poikkeavina tyyppeinä , mutta onnistuukohan Frans vastaavasti jää nähtäväksi. Veikkaan että se ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Rosa ja Simo ovat luoneet itselleen urat valtavirrasta poikkeavina tyyppeinä , mutta onnistuukohan Frans vastaavasti jää nähtäväksi. Veikkaan että se ei ole helppoa.
En sanoisi että ovat valtavirrasta poikkeavia: kumpikaan ei ole taiteilija tai keksijä. Ent. kansanedustaja=normoa, radio-/tv-juontaja=normoa
Simo Frangen ei sanojensa mukaan halua puuttua. Olisikohan kuitenkin tyytyväisempi jos tuntisi itse olevansa pojallleen edes sellainen roolimalli että poika ei kaipaisi tansseissa päälleen äitinsä mekkoa!