Tuntuuko teistä muista viisikymppisistä että on jo toinen jalka haudassa?
Minusta tuntuu ja jotenkin kaikenlainen toivottomuus vaivaa. 50-v ei ole edes vanha, mutta jotenkin tuntuu että tässäkö tämä nyt oli. Mistä iloa ja jaksamista elämään?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
ei tunnu
sain tammikuussa pimppiä 22-vuotiaalta ihanalta tytöltä, kehui isoa kikkeliäni
olen vain naimisissa joten en voinut jatkaa tapailua
Voi yäk sentään. Omien lastesi ikäinen tyttönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tunnu
oli itse asiassa nuorempi :-)
Päinvastoin. Koko talven kestäneet syöpähoidot päättyy ensi kuussa ja olen tosi toiveikas elämän suhteen. En tarkoita, että pitää sairastaa ymmärtääkseen elämän arvon, mutta auttaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tunnu
Luultavasti ihan se oma lapsi, nuo setämiehet ovat insestipedareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tunnu
Oisko hauskaa kun joku vanha kääkkä nus*isi omaa lastasi, joku daddyissue tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tunnu
Oisko hauskaa kun joku vanha kääkkä nus*isi omaa lastasi, joku daddyissue tyyppi.
Se nussi omaa lastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono parisuhde ainakin vanhentaa ja masentaa. Eron jälkeen moni nainen kukoistaa kun on päässyt kiviriipasta eroon. En tiedä sinua, mutta itseäni tämä auttoi.
Ja myös moni mies elpyy kun saa eron naisesta, molemmin päin on suositeltavaa.
Helkkari kun tämänkin ketjun tuli pilaamaan tuo pim*pityyppi. Toki mielikuvitusta hänellä, mutta pidentää ketjua turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono parisuhde ainakin vanhentaa ja masentaa. Eron jälkeen moni nainen kukoistaa kun on päässyt kiviriipasta eroon. En tiedä sinua, mutta itseäni tämä auttoi.
Painu helvet*iin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta miksi miehet haraavat eroa vastaan viimeiseen asti? Vaimo ehdottaa eroa, miehelle se ei ehdottomasti käy. Miksi miehet myöskään eivät ole aloitteellisia eron suhteen, vaan sekin jätetään vaimon kontolle.
Parasta aikaa ollut vuosia, kun pääsi muijasta eroon.
Vela M58
Vierailija kirjoitti:
Vela M58
Vaimos jätti ja ruikutit pitkään perään. Sitten kun vaimo ei tullutkaan takaisin tuli tuo happamat pihlajanmarjat defenssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela M58
Vaimos jätti ja ruikutit pitkään perään. Sitten kun vaimo ei tullutkaan takaisin tuli tuo happamat pihlajanmarjat defenssi.
Oli naisystävä, yhdessä todetiin että lähdetään eriteille, ei oikein asiat kohdanneet, oli hyvä juttu molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela M58
Oli naisystävä, yhdessä todetiin että lähdetään eriteille, ei oikein asiat kohdanneet, oli hyvä juttu molemmille.
Oukkidoukki. Harvemmin käy niin että molemmat voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Helkkari kun tämänkin ketjun tuli pilaamaan tuo pim*pityyppi. Toki mielikuvitusta hänellä, mutta pidentää ketjua turhaan.
Mistä tänne aina sikiää noita oksettavia pervoja? Aivan asiallinen oli tämäkin ketju ja sitten toi ru....kari ilmestyi linjoille. Painuisi kuuseen!
Itsellä pahat vaihdevuosioireet heikentää elämänlaatua, täytyy ilmeisesti hakea estrogeenihoitoa tähän. Ennen olin niin vitaalinen, nykyään en ole ja tämä väsyttää ja rasittaa.
Nainen 54 v.
Olen 45, olen saavuttanut ihan ok tulotason, kuntoilen ja syön laadukkaasti, harrastan mitä huvittaa. Olen paeisuhteessa mutta emme enää kyhjötä kahdestaan joka paikassa, niin kuin nuorena. Olen tyytyväinen elämääni ja se näkyy ulospäinkin. En todellakaan koe olevani toinen jalka haudassa- naamastani ja kropastani ei erota olenko 45 vai 35. Useimmat veikkaavat tuota 35. Pidän itsestäni huolta ja eläkkeellä aion patikoida mahdollisimman paljon kansallispuistoissa sekä mökkeillä jonkun rauhallisen järven rannalla.
50v naiselle varmasti, koska periaatteessa on huonompi versio miehestä eli lisääntymiskyky romahtanut ja ulkonäkö kadonnut. Tosin Suomeen on muuttanut miehiä, joille kelpaa kolo kuin kolo, siitä saa 50v nainenkin toivoa elämäänsä.
No ei!! Siitähän alkoi paras aika elämässä!
Kuopus oli 8v, ura parhaimmillaan ja miehen kanssa aktiivista ja kivaa aikaa. Isommat lapset jo poissa kotoa
Nyt 14v myöhemmin hyvä meno jatkuu, olen päässyt Suomesta pois joten terveys kohenee samaa tahtia mielialan kanssa:) Perhe ennallaan, lastenlapsia siunaantunut 3.