Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailma ei koskaan muuttunut siitä ihmeellisyydestä mitä se oli kun sä olit nuori ja lapsi

Vierailija
08.04.2024 |

Sä vaan aloit elämään pelon kautta.

Tämä on kaikille aikuisille tuttua, maailma ei tunnu enää samalta mitä se tuntui lapsena ja nuorena, se oli ihmeellinen, se oli yllättävä, se antoi paljon ja siinä oli aina jotain odotettavaa

Aikuisena toi kaikki kääntyy päinvastaiseksi, mikään ei tunnu enää miltään, ihminen kuvitttelee, että maailma muuttui, oikeasti hän itse muuttui, hän alkoi elämään pelon kautta. 

Nuori tietämätön ihminen ei tunne pelkoa samalla tavalla mitä aikuinen tietämätön ihminen tuntee. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 

Vierailija
4/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Silloin kun minä olin nuori Suomenlahdelta sai kymppikiloista taimenta ja Tenolta vielä isompaa lohta. Nykyään on turha haaveillakaan.

Vierailija
5/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan voi tuolla samalla ihmetyksellä elää enää aikuisena kun muutoin ihmiset pitävät daijuna ja naiivina.

Vierailija
6/6 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan jäässä peloista nuorena, en luottanut itseeni yhtään. Nyt tiedän selviäväni enkä haaskaa aikaani pienistä valittamiseen. Olen tyytyväinen tähän tilaan johon pääsin, en tietenkään maailman tilaan. Toisaalta hyviäkin asioita tapahtuu.

Toivon näkeväni vielä yhteisöllisyyden nousun. Sellaisen mikä ei liity mitenkään identiteettipeleihin vaan solidaarisuuteen. Nyt emme mene hyvään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme