"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat syöpäläisiä joista olisi hyvä hankkiutua eroon. Mitä hyvää suomalaiset miehet ovat maailmalle tuoneet? Eivät yhtään mitään. Vain lukuisia koulutragedioita, raiskauksia ja murhia. On vain hyvä asia että näillä luusereilla ei ole mitään tulevaisuutta.
Onko jollekulle vielä tämän jälkeen arvoitus, miksi nuoret suomalaiset miehet eivät koe saavansa arvostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteellinen asema on parantunut koska naiset opiskelevat ja saavat parempia arvosanoja kuin miehet.
Naisia tuetaan ja autetaan kaikessa koko ajan. Aivan koko ajan. Naisten asia = koko yhteiskunnan asia. Miesten pitää pärjätä omillaan ja haukutaan päälle.
Hohhoijaa. Naiset pärjäävät ja miehet tarvitsevat tukea. Kouluissakin liki kaikki tuki menee pojille, jotka eivät vaan pysy perässä. Sitten ne sekoilevat ja ammuskelevat.
Mies ei myöskään kestä eroa naisesta, taas sekoillaan ja tapetaan ex tai tehdään itsemurha. Vähintäänkin ratketaan alkoholismiin. Miehet vaan ovat se heikompi sukupuoli, kaikesta uhosta ja pullistelusta huolimatta.
Paskapuhetta. Koulua on 60-luvulta lähtien tietoisesti kehitetty pojil
Koska miehet on ilkeitä. Nostavat yritystukia, käyttävät palkattomia työkokeilijoita.
Eli orjapiiskureita.
Vierailija kirjoitti:
"Ei lasten piirrettyjen piirtäminen oo mitään avaruusfysiikkaa, tai ees mitään mitä pitäs kunnioittaa."
Haisteleks sä poika liimaa vai mikä ihme selittää tän sun ajatuksenjuoksun?
Mä epäilen et se ei itse osaa mitään niin se ei osaa arvostaa taitoa ja osaamista yleisellä tasolla, kaikki sen kunnoituksen kohteet on epämääräisiä mielikuvia ja fantasioita menneisyydestä, jutuista mitä muut miehet on tehnyt ja jotka on nyt jollain ihmeen konstilla hänen omia saavutuksiaan.
Ihan täys sekopää.
Vierailija kirjoitti:
On se tosiaan jännä et keneltäkään ei oikein heru empatiaa narsisteille uli uli pojille, vaikka teette kaikkenne ollaksenne kuvotttavia kaikkien vihollisia, hyvin jännä tosiaan, kosminen mysteeri suorastaan.
Hei, maailmaa on sunkin korviesi ulkopuolella, vaikka varmaan feministinä vaikea uskoa? Ootko kokeillut pillereitä, niin voisi toi angsti ja kauna vähän helpottaa? Lobotomiakin voisi auttaa, tai riittävän suuret sähköshokit?
Vierailija kirjoitti:
Simo Häyhä oli lapseton vanhapoika. Sen sijaan jo siihen aikaan moni suomalaisnainen seurusteli ja avioitu ulkomaalaismiesten kans.
No niinhän teki miehetkin. Kautta aikain on niin tehty.
Kiiltävälippaiset ja -saappaiset saksalaissotilaat kiihottivat täkäläisiä naisia jo silloinkin. "Vahinko" vaan, että suuri osa niistä upotettiin jäämereen sakujen toimesta loppukahinoissa.
Mutta nyt mahdolliset tyttärentyttären tyttäret jatkavat ( jakavat ) isoisoäitiensä perintöä kiiltävätukkaisten kultturilähettiläiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset luuserimiehet eivät ole mitään muuta ansainnut kuin paikan tunkiolla! Mielestäni on oikein hyvä vaan että suomalaisista miehistä päästään eroon vihdoin ja viimein.
Suomalaisista miehistä luusereita on hyvin harva. Luuserinaisia löytyy myös, kun ainoat taidot liittyvät miesten siivestämiseen tai tissien esittelyyn jossain Onlyfansissa.
Oletko rekkalesbo-miesvihaaja? Vai kenties töitä vieroksuva tumma sosiaalituristi on sinulle mieluinen menestyjä?
Järvenpään terkkarissa alkoi yt-neuvottelut, hoitajia irtisanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Simo Häyhä oli lapseton vanhapoika. Sen sijaan jo siihen aikaan moni suomalaisnainen seurusteli ja avioitu ulkomaalaismiesten kans.
Mun arvio tuskin menee metsään jos heitän et yhdelläkään 200 Mannerheim-ristin ritarista ei ollu ulkomaalaista vaimoa.
Hyvinvointialue ei jatka määräaikaisten hoitajien työsopimuksia.
Kiitos kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tosiaan jännä et keneltäkään ei oikein heru empatiaa narsisteille uli uli pojille, vaikka teette kaikkenne ollaksenne kuvotttavia kaikkien vihollisia, hyvin jännä tosiaan, kosminen mysteeri suorastaan.
Hei, maailmaa on sunkin korviesi ulkopuolella, vaikka varmaan feministinä vaikea uskoa? Ootko kokeillut pillereitä, niin voisi toi angsti ja kauna vähän helpottaa? Lobotomiakin voisi auttaa, tai riittävän suuret sähköshokit?
Mikä ihmeen fenimisti mä nyt olen? Sulla on poika aika sekavat jutut, ooks varma et noista jutuista ei ois sulla itelle hyötyä, vaikutat puhuvan itestäs kohdistettuna muhun, vaikutat erittäin menkkaiselta ja hysteeriseltä.
Ihmisillä on yksinkertaisesti liian kovat vaatimukset: naiset haluavat tietynpituisen, varakkaan, kaikkia oikkuja tottelevan miehen ja miehet tietynpainoisen, seksikkään (mieluummin vähemmän koulutetun kuin itse) kodinhoitajanaisen.
Ikävä kyllä valioyksilöt ovat vähissä eikä kaikille riitä vaatimuksia vastaavia tyyppejä. Lisäksi ihmiset ovat kuin esineitä, jotka surutta heitetään pois, jos tuntuvat hyödyttömiltä, myös ystävät.
Kiitos internet ja tunteettomuus, toisia ei osata enää kohdata reaalimaailmassa ja narsisitiset tavat kukoistavat: itse ei anneta mitään mutta toisen pitäisi täyttää kaikki sinun tarpeesi.
Onneksi hyvinvointialue lopettaa vuokrahoitajien käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset luuserimiehet eivät ole mitään muuta ansainnut kuin paikan tunkiolla! Mielestäni on oikein hyvä vaan että suomalaisista miehistä päästään eroon vihdoin ja viimein.
Suomalaisista miehistä luusereita on hyvin harva. Luuserinaisia löytyy myös, kun ainoat taidot liittyvät miesten siivestämiseen tai tissien esittelyyn jossain Onlyfansissa.
Oletko rekkalesbo-miesvihaaja? Vai kenties töitä vieroksuva tumma sosiaalituristi on sinulle mieluinen menestyjä?
Mikä tää ultrwlapsellinen miehet vs naiset fantasia tää nyt on?
Me miehet ei olla teidän uli uli maanpetturien puolella, paina se nyt perkele kalloos poika, seisotte yksin tän touhun kans niin kauan kun valehtelu ja rys säily jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei lasten piirrettyjen piirtäminen oo mitään avaruusfysiikkaa, tai ees mitään mitä pitäs kunnioittaa."
Mä epäilen et se ei itse osaa mitään niin se ei osaa arvostaa taitoa ja osaamista yleisellä tasolla, kaikki sen kunnoituksen kohteet on epämääräisiä mielikuvia ja fantasioita menneisyydestä, jutuista mitä muut miehet on tehnyt ja jotka on nyt jollain ihmeen konstilla hänen omia saavutuksiaan.
Ihan täys sekopää.
Hänestä saa vahvat Tom of Finland -vibat. Kannattaisi vaan olla rehellinen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täys sekopää.
Hänestä saa vahvat Tom of Finland -vibat. Kannattaisi vaan olla rehellinen itselleen.
Hehe, mulla ei oo samoja taipumuksia ku naisten suosikkipresidenttiehdokkaalla.
Mut ehkä mua ärsyttää että naisia kehutaan jostain täysin turhasta niinku piirrettyjen piirtämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää ultrwlapsellinen miehet vs naiset fantasia tää nyt on?
Me miehet ei olla teidän uli uli maanpetturien puolella, paina se nyt perkele kalloos poika, seisotte yksin tän touhun kans niin kauan kun valehtelu ja rys säily jatkuu.
Amen, kyrsii oikein huolella että nää incelit vetää miehet mukaan tähän joka kerta kun ne jää alakynteen älyllisesti, mikä tapahtuu about 10000 kertaa päivässä täälä vauvalla.
Te ette ole miehiä, te olette poikia jotka ei saa naisia ja petätte maanne ja kansanne kostaaksenne sen mielikuvitusvihollisillenne, menkää stna terapiaan hoitaan toi narsismi jos haluatta osaks yhteiskuntaa, kenelläkään meistä ei ole syytä huolehtia vaarallisesta eläimestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun arvio tuskin menee metsään jos heitän et yhdelläkään 200 Mannerheim-ristin ritarista ei ollu ulkomaalaista vaimoa.
No jo Marskilla itsellään oli ulkomaalainen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täys sekopää.
Mut ehkä mua ärsyttää että naisia kehutaan
Kuule vedä ttu päähäs, tove jansson oli äärimmäisen ahkera ja teknisesti taitava taiteilija, se että sä et edes tunnista mitä se tarkottaa kertoo tasan susta pahaa.
T: MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täys sekopää.
Okei. Mun mielestä Sammon ryöstö on älyllisesti stimuloivampaa taidetta ku hiiren tai virtahevon piirtäminen lapsille.
Puhut todella paskaa tuossa että rikkaat pääs Suomen sodissa helpommalla. Rikkaiden perheen vesat kärsi melkeinpä enemmän ku työläisten vesat ku ne oli joukkueenjohtajia. Akseli Gallen-Kallelan poika kaatu talvisodan eka päivinä.
No eihän tuossa sanottu että kaikki rikkaat. Mutta vastaa vertausta rikas perijätär, ei kaikki naiset olleet rikkaita perijättäriä eikä myöskään kaikki rikkaat perijättäret nukkuneet pitkään vaan kantoivat kortensa kekoon sota-aikana. :D