"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteellinen asema on parantunut koska naiset opiskelevat ja saavat parempia arvosanoja kuin miehet.
Naisia tuetaan ja autetaan kaikessa koko ajan. Aivan koko ajan. Naisten asia = koko yhteiskunnan asia. Miesten pitää pärjätä omillaan ja haukutaan päälle.
Mulla on useampi poika jotka on jo nuoria miehiä ja he on saaneet ihan helvetisti apua ja kannustusta, aivan järkyttäviä määriä. Vain oma halu tehdä mitään on puuttunut. Minä sain selkäsaunan ja huudettiin päin naamaa, että en tule ikinä kelpaamaan vaikka mitä tekisin ja kaikki mitä teen on täyttä paskaa. Kummasti silti minä olen se sisukas ja he ei ole sellaista puolta näyttäneet.
Miksi sinä halveksit omia poikiasi? Sairasta.
En
Opettajien resursseista ylivoimainen enemmistö menee poikiin, silti poikien tulokset on mitä on. Kuinka hyviä tyttöjen tulokset olisivatkaan, jos saisivat edes 50 % opettajien ajasta ja huomiosta? Poikiin ja miehiin tuhlataan myös järjetön määrä yhteiskunnan valvonta- ja rangaistuskoneiston resursseja. Jos miehet olisivat yhtä kunnollisia kuin naiset, poliisi-, oikeus- ja vankeuslaitosten kulut putoisivat murto-osaan nykyisistä.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus pitää huolen, että nuorilla miehillä ei ole töitä, rahaa, eikä naisia, eikä mitään omaisuutta.
Kaikki nuo asiat ovat ihmisen omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän voi olla kenellekään yllätys, että naisasialiike saa miehet voimaan pahoin. Ne jotka on lässyttänyt feminismin "tasa-arvosta" vois jo viimein avata silmät ja miettiä, mitä on tapahtumassa.
Pitäisikö miehillä edelleen olla lakiin kirjattuja etuja sukupuolensa vuoksi? Paluu 60-70-luvulle?
Joo, kuten vapautus armeijasta, oikeus leskeneläkkeeseen ja mitä kaikkia niitä miesten erioikeuksia silloin muinoin olikaan.
Leskeneläkkeen saa mieskin. Miehet vain sattuvat yleensä kuolemaan ennen naisia. Ja armeijasta - tasa-arvoista palvelusta ajaa feministipuolue ja vihreät, naisten puolueita. Miehet eivät halua naisia armeijaan, muutoin kun silloin kun asia tukee naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän voi olla kenellekään yllätys, että naisasialiike saa miehet voimaan pahoin. Ne jotka on lässyttänyt feminismin "tasa-arvosta" vois jo viimein avata silmät ja miettiä, mitä on tapahtumassa.
Pitäisikö miehillä edelleen olla lakiin kirjattuja etuja sukupuolensa vuoksi? Paluu 60-70-luvulle?
Me tossa jätkien kanssa saunaillassa sovittiin, että palautetaan maailma 50-luvulle, jolloin asiat olivat vielä mallillaan: valkoinen mies hallitsi kaikkea, naiset olivat hoikkia kotirouvia, lapset kilttejä, homot piilossa ja murjaanit asuivat omissa maissaan valkoisia isäntiään palvellen. Silloin oli hyvä.
Suomalaista valkoista ei ole kukaan koskaan edes palvellut.
Hommasiko golf kaveri työpaikan.
Rääpäle alkaa muuten itkemään.
Pitää päästä Espanjaan ottamaan instakuvia. Näytät muuten niissä läskiltä.
Näin miehenä olen sitä mieltä että yhteiskunta suosii ja auttaa naisia ihan liikaa. Myös parisuhdemarkkinat on miehille todella raadollista peliä koska naiset on kovin pinnallisia ja nirsoja.
Vaikka meille sanotaan että suomi on tasa-arvoinen maa niin todellisuudessa se tarkoittaa että täällä suositaan naisia ja syrjitään miehiä.
Minä en armeijaan olisi halunut mennä, miksi jouduin armeijaan vasten tahtoani? Miksi joku nainen ei olisi voinnut mennä puolestani armeijaan pakotettuna?
Ei minullekaan naisena ollut niitä asioita, mitä odotin. Elämä on.
Mikä on nolointa mitä voit tehdä?
Ajaa koppimönkijällä tai bemarilla.
Vierailija kirjoitti:
Hommasiko golf kaveri työpaikan.
Rääpäle alkaa muuten itkemään.
Pitää päästä Espanjaan ottamaan instakuvia. Näytät muuten niissä läskiltä.
Ihmiset ottaa kuvakaappauksia ja sun läskikuvat on ties missä.
Vierailija kirjoitti:
mitä kenellekään on LUVATTU....se on itsestä kiinni millaisen elämän itselleen tekee Ei täällä ole kelleen ikinä mitään luvattu, eikä sellaisia lupauksia kukaan edes voi antaa
Huvittavaa sinänsä, että tämä "kaikki on itsestä kiinni" on nimenomaa oikeistolainen narratiivi. Mutta niinhän tuossa jutussakin todettiin, että nuoret miehet äänestävät oikeistopuolueita vaikkeivat sinänsä jaa heidän poliittisia arvoja ja näkemyksiä, vaan enemmänkin sen takia, että esim. persut tekevät paljon sisältöä TikTokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteellinen asema on parantunut koska naiset opiskelevat ja saavat parempia arvosanoja kuin miehet.
Naisia tuetaan ja autetaan kaikessa koko ajan. Aivan koko ajan. Naisten asia = koko yhteiskunnan asia. Miesten pitää pärjätä omillaan ja haukutaan päälle.
Olen kasvattanut sekä tytön, että poikia. Kumpiakaan ei kukaan muu auta elämässä kuin omat vanhemmat.
Tämä ei ole totta. Meillä on tilastoja ja tutkimustietoa ym näyttöä muusta. Naisiin ja tyttöihin panostetaan ja satsataan, vaikka muuta väittäisit.
Anna käytännön esimerkkejä, äläkä piiloudu lässylauseiden taakse. "Onhan niitä tilastoja..."
Oi joi. Isi hommasi työpaikan.
Noloo
Noloo
Vierailija kirjoitti:
Onko koppimönkijä laitettu verotuksessa poistoihin.
Nolo perhe.
Kateus ei pue ketään. En edes tunne sinua, mutta voin varmuudella sanoa, että olet ruma ihminen sekä sisäisesti että ulkoisesti. Säälisin sinua, mutta et ole sen arvoinen. Olet mitätön ja turha.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olen sitä mieltä että yhteiskunta suosii ja auttaa naisia ihan liikaa. Myös parisuhdemarkkinat on miehille todella raadollista peliä koska naiset on kovin pinnallisia ja nirsoja.
Vaikka meille sanotaan että suomi on tasa-arvoinen maa niin todellisuudessa se tarkoittaa että täällä suositaan naisia ja syrjitään miehiä.
Minä en armeijaan olisi halunut mennä, miksi jouduin armeijaan vasten tahtoani? Miksi joku nainen ei olisi voinnut mennä puolestani armeijaan pakotettuna?
Onneksi miehet eivät ole pinnallisia eikä nirsoja. Sen todistaa viime päivien ryhävalaskeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
31% jättää suorittamatta asevelvollisuuden, näistä hyvin harva menee siviilipalvelukseen. Miksi kävit armeijan, kun todellista pakkoa ei ole vaan sen voi halutessaan helposti jättää väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useampi poika jotka on jo nuoria miehiä ja he on saaneet ihan helvetisti apua ja kannustusta, aivan järkyttäviä määriä. Vain oma halu tehdä mitään on puuttunut. Minä sain selkäsaunan ja huudettiin päin naamaa, että en tule ikinä kelpaamaan vaikka mitä tekisin ja kaikki mitä teen on täyttä paskaa. Kummasti silti minä olen se sisukas ja he ei ole sellaista puolta näyttäneet.
Miksi sinä halveksit omia poikiasi? Sairasta.
En
Kaikille on yhtäläiset yhteiskunnan palvelut. Paitsi tietyissä asioissa tytöt jäävät paitsi. Esimerkiksi eivät pääse ADHD-tutkimuksiin, vaikka olisi oireita, koska pitää olla poika ja hemmetin villi että niihin pääsee.
Veeti ajaa koppimönkijällä.
Nolo jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31% jättää suorittamatta asevelvollisuuden, näistä hyvin harva menee siviilipalvelukseen. Miksi kävit armeijan, kun todellista pakkoa ei ole vaan sen voi halutessaan helposti jättää väliin?
Miten sen voi jättää väliin? C paperit on ainoa keino välttää armeija, onnistuuko se kun lahjoo lääkärin tai huijaamalla?
Naiset pitäisi pakottaa armeijaan.
Kannattaa käydä golfkentällä lippis väärinpäin. Pelikaveri voi hommaa sulle työpaikan, koska olet luuserirääpäle.
Tosi noloa olla samassa työpaikassa kuin isi ja äiti.
Teidän perhettä nauretaan.
Lapsi on onneton rääpäle.