"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin surullisen huvittavaa, että nämä samat miesasiamiehet, jotka huutavat yhtenään sitä kuinka ylivoimaisia (valkoiset)miehet ovat, ovat samalla heitä joille tasa-arvo on suurin ongelma. Eli he samaan aikaan vakuuttavat miesten ylivoimaisuutta ja sitten uhriutuvat siitä, jos muut ryhmät saavat startin samalta viivalta.
Heidän logiikkaansa mukaan miehet ovat siis ylivoimaisia, vain silloin kun muille ei anneta samoja mahdollisuuksia.
Uskoisin ettei monelle miehelle ole tasa-arvo ongelmana, vaan naisasialiike, joka runttaa kaiken katsomaan kapeasta, naisten näkökulmasta. Se on se ongelma.
Miesten ja ihmisten yleensäkin elämän tekevät epävarmemmaksi taloudellisen ja poliittisen eliitin päätökset, globalisaatio ja teknologian kehitys.
Se, että luvassa on yhä suuremmalle osalle ihmisistä pätkätöitä, huonot palkat, eikä mahdollisuutta kerryttää varallisuutta ja näin saavuttaa tyydyttävä sosiaalinen asema, johtuu lähinnä Davosiin kokoontuvista miljardöreistä ja poliitikoista. Näistä suurin osa on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus pitää huolen, että nuorilla miehillä ei ole töitä, rahaa, eikä naisia, eikä mitään omaisuutta.
Miten hallitus toimillaan tekee niin, että nuorilla miehillä ei ole naisia? Voisitko antaa yhden esimerkin? Eihän hallitus eikä eduskunta voi mennä tuollaista päättämään.
Ei töitä, ei rahaa, ei naista
Onko luetunymmärtämisessä vaikeuksia, vai ymmärtämättömyys jo elämän lähtökohdissa
Eli hallituksen pitäisi työllistää sinut, niinkuin kommunismin täystyöllisyyttä haikailet? Kaikilla yhtä kurjaa.
Kiva olla varmaan kokoomuslainen opiskelija, kun kaikki yökkäilee, kun menet auditorioon luennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus pitää huolen, että nuorilla miehillä ei ole töitä, rahaa, eikä naisia, eikä mitään omaisuutta.
Miten hallitus toimillaan tekee niin, että nuorilla miehillä ei ole naisia? Voisitko antaa yhden esimerkin? Eihän hallitus eikä eduskunta voi mennä tuollaista päättämään.
Onko luetunymmärtämisessä vaikeuksia, vai ymmärtämättömyys jo elämän lähtökohdissa
Hyvin harvalla työttömyys on pysyvä olotila. Työttömät työllistyvät ja työlliset jäävät työttömiksi. Työttömyys ei ole este pariutumiselle vaan se, miten työtön aikansa käyttää. Sinkkuna on helppo muuttaa työn perässä paikkakunnalta toiselle, niin ennenkin tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteellinen asema on parantunut koska naiset opiskelevat ja saavat parempia arvosanoja kuin miehet.
Naisia tuetaan ja autetaan kaikessa koko ajan. Aivan koko ajan. Naisten asia = koko yhteiskunnan asia. Miesten pitää pärjätä omillaan ja haukutaan päälle.
Olen kasvattanut sekä tytön, että poikia. Kumpiakaan ei kukaan muu auta elämässä kuin omat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen elättänyt aikuisia miehiä. 2 oli opiskelijaa (kuten minäkin) ja yksi työtön. Kaikki olivat surkeita makuuhuoneessa, siksi pistin heidät kiertoon - en elättämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvalla työttömyys on pysyvä olotila. Työttömät työllistyvät ja työlliset jäävät työttömiksi. Työttömyys ei ole este pariutumiselle vaan se, miten työtön aikansa käyttää. Sinkkuna on helppo muuttaa työn perässä paikkakunnalt
Golf kentällä sovittu työpaikka.
Luuseri, luuseri
Onneton rääpäle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteellinen asema on parantunut koska naiset opiskelevat ja saavat parempia arvosanoja kuin miehet.
Naisia tuetaan ja autetaan kaikessa koko ajan. Aivan koko ajan. Naisten asia = koko yhteiskunnan asia. Miesten pitää pärjätä omillaan ja haukutaan päälle.
Mulla on useampi poika jotka on jo nuoria miehiä ja he on saaneet ihan helvetisti apua ja kannustusta, aivan järkyttäviä määriä. Vain oma halu tehdä mitään on puuttunut. Minä sain selkäsaunan ja huudettiin päin naamaa, että en tule ikinä kelpaamaan vaikka mitä tekisin ja kaikki mitä teen on täyttä paskaa. Kummasti silti minä olen se sisukas ja he ei ole sellaista puolta näyttäneet.
Miksi sinä halveksit omia poikiasi? Sairasta.
En puhunut nyt siitä, miten sinä olet passannut poikasi piloille tai laiminlyönyt kasvatusvastuutasi, vaan yhteiskunnan resursseista! Ne kiistatta kohdentuvat aina ja vain tyttöihin ja naisiin. Tämä on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"YKSI selitys nuorten miesten ja naisten eriäville asenteille voi olla koulutus.
Pidemmälle kouluttautuneet ovat arvoiltaan vapaamielisempiä kuin vähemmän koulutetut, ja naiset ovat tätä nykyä enemmistönä sekä lukioissa että yliopistoissa.
Kun on kysytty arvoista tai poliittisista asenteista, aika usein on nähty, että 2024-vuotiaiden miesten näkemykset ovat kaikkein konservatiivisimpia ja ehdottomimpia. Jyrkkyys ehkä loivenee iän myötä, Kivijärvi sanoo.
Hänen mukaansa poika- ja mieskulttuuri rakentuu kykyyn esittää vahvoja mielipiteitä ja seistä niiden takana. Nuoria naisia taas ohjataan enemmän pohdiskeluun, ja he oppivat kyseenalaistamaan näkemyksiään."
Väittääkö joku selvin päin, että vasemmiston naiset pohdiskelevat kriittisesti mielipiteitään?
No tälle mäkin
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kun ei enää tee mitään. Naiset ja koneet voivat tehdä kaiken keskenään. Tuleehan siinä hämmästys pojalle.
Naisilla kun ei enää tee mitään. Miehet ja koneet voivat tehdä kaiken keskenään. Tuleehan siinä hämmästys tytölle.
Tosi noloa ajaa isin maksamalla koppimönkijällä.
Isi on varmaan käyttänyt työpaikalla palkattomia työkokeilijoita.
Orjapiiskuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvattanut sekä tytön, että poikia. Kumpiakaan ei kukaan muu auta elämässä kuin omat vanhemmat.
Tämä ei ole totta. Meillä on tilastoja ja tutkimustietoa ym näyttöä muusta. Naisiin ja tyttöihin panostetaan ja satsataan, vaikka muuta väittäisit.
Vassarinaiset. Ei voi sanoa niistä mitään hyvää. Kuten Roosa Meriläinen, Li Andersson, Sanna Marin jne. Ei kiitos. Mihinkään.
mitä kenellekään on LUVATTU....se on itsestä kiinni millaisen elämän itselleen tekee Ei täällä ole kelleen ikinä mitään luvattu, eikä sellaisia lupauksia kukaan edes voi antaa
Onko koppimönkijä laitettu verotuksessa poistoihin.
Nolo perhe.
Kun itse muistelen peruskouluvuosiani, niin isolta osalta opettajien aika meni levottomien poikien hyysäämiseen. Ehkä 20 minuuttia 45 minuutin oppitunnista oli opetusta. Opettajan sukupuolella ei ollut väliä, huonoiten kurin pitänyt opettaja oli mies ja parhaat oli naisia. Jostain syystä niiden naisopettajien tunneilla ei ollut häiriöitä. Nykyään ongelma on se, että kaikki pidetään samassa luokassa eikä erityistä tukea tarvitseville ole pienryhmiä. Samoin tasokurssit taas takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin surullisen huvittavaa, että nämä samat miesasiamiehet, jotka huutavat yhtenään sitä kuinka ylivoimaisia (valkoiset)miehet ovat, ovat samalla heitä joille tasa-arvo on suurin ongelma. Eli he samaan aikaan vakuuttavat miesten ylivoimaisuutta ja sitten uhriutuvat siitä, jos muut ryhmät saavat startin samalta viivalta.
Heidän logiikkaansa mukaan miehet ovat siis ylivoimaisia, vain silloin kun muille ei anneta samoja mahdollisuuksia.
Uskoisin ettei monelle miehelle ole tasa-arvo ongelmana, vaan naisasialiike, joka runttaa kaiken katsomaan kapeasta, naisten näkökulmasta. Se on se ongelma.
Niin, näitä tämmöisiä aina huudellaan, mutta koskaan ei kyetä konkretisoimaan sitä miten miehiä oikeasti on pakotettu tekemään jotain tasa-arvon kannalta ongelmallista. Naisia ja vallankin feministejä syytetään aina tällaisilla täysin ilmaan roikkumaan jäävillä huuteluilla.
Ja kun pyydetään konkretisoimaan jotain, kaivetaan esiin armeija, vaikka kukaan feministi ei edes kiellä sitä, että asevelvollisuus on tasa-arvon kannalta ongelmallinen. Feministinen puolue oli ainoa puolue, jonka ohjelmaan kuului asevelvollisuuden tasa-arvoistaminen kaikille sukupuolille. Ja jo aikoinaan naiset itse taistelivat Elisabeth Rehnin johdolla oikeuden vapaaehtoiseen asepalvelukseen.
Ja tämän armeijan lisäksi ei koskaan saada mitään muuta validia esimerkkiä näistä miesten naisia huonommista oikeuksista.
En tiedä miten yleistä miesten keskuudessa on naisviha, omassa kaveripiirissäni oli yksi kaveri, jonka laskisin kuuluvan tähän kategoriaan. Hänen syynsä naisvihaan oli se, että hän ei uskaltanut lähestyä naisia, josta syystä hän ei naisten kanssa seurustellutkaan. Nykyään omasta kaveripiirissäni en ole samaa huomannut, lähinnä naisvihaa näkyy netissä jossain ylilauta sivustolla, joka on täynnä oman elämänsä inceleitä.
Itse olen poliittisesti oikealle suuntautunut. Tähän on useita syitä, kuten etten halua Suomeen niin väljää pakolaispolitiikkaa, kuin vasemmistopuolueet ovat ajamassa. Meillä on tulevaisuusikkuna Ruotsiin, jossa näemme miten tuhoisaa valtiolle voi olla, kun otetaan pakolaisia vastaan niin runsaissa määrin. Väljässä maahanmuuttopolitiikassa taas ei ole mielestäni vikaa, kunhan se perustuu työllistymiseen. Lisäksi kelan tarjoamia tukia saa kiristää, mutta nykyisen hallituksen olisi pitänyt mielestäni kiristää tukipolitiikkaa siten, että toimeentulotuen osuus tuen määrästä pienenisi. Nykyinen kiristys syö mielekkyyden tehdä osa-aikaista työtä.
Esimerkkinä toimeentulotuen järjettömyydestä on se, kun viime kesänä puolisoni sai toimeentulotukea ja minulla oli koulusta kesä vapaana, niin minun ei kannattanut hakea töitä, koska meille ei olisi jäänyt euroakaan ylimääräistä käteen, jopa vähemmän olisi jäänyt rahaa, kun ottaa huomioon mitä matkakuluja olisi tullut töihin mentäessä.
M39
laitetaan poistoon kun ei kerrota kuka on luvannut ja mitä. jankatkaa jossain muualla.