"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
"Maanpuolustusvelvollisuus koskee kaikkia, yhä vieläkin. Jokainen tekee sen mihin katsotaan kykenevän. Asevelvollisuudesta ovat miehet keskenään päättäneet joten ulise heille, urvelo, tai pidä turpasi rullalla. 😆"
Miksi vaihdoit aihetta maanpuolustusvelvollisuuteen? Oletko niin vammainen ettet tiedä että tässä puhuttiin nimenomaan asevelvollisuudesta?
O-ou, vissiin pitää paikata pahaa mieltä hymiöillä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin että kun tytöillä murkkuikä alkaa ja jatkuu sinne yläasteelle asti, erityishuomio 12-13v ikään eli 7 luokalle jolloin tulee useita oppiaineita joita ei enää ole myöhemmin yläasteella eikä niiden numeroita voi siten korottaa jos sen ikäisenä hölmöili hormonihuuruissa, ja se vaikuttaa huomattavasti päättötodistuksen keskiarvoon.. Niin eikö tytöillä pitäisi olla juuri biologinen heikkous tässä? Ja kuitenkin murrosiästään huolimatta pärjäävät."
Nimeä yksikin toisen asteen koulutukseen vaikuttava oppiaine joka alkaa ja loppuu 7. luokalla.
Köksä, kässä, musiikki, fysiikka jne.. Kaikki vaikuttaa päättötodistuksen keskiarvoon ja siten mihin pääsee opiskelemaan. Sain itse kokea tämän karvaasti kun alisuoritin 7.-luokan ja päättötodistuksen keskiarvo oli vain 8,3 loppuyläasteen tsemppaamisesta huolimatt
Voi toki olla että nykyinen opetussuunnitelma eroaa siitä mitä se oli 15 vuotta sitten kun itse kävin peruskoulun loppuun, mutta sehän tarkoittaisi sitä että sinä olet ihan kakara, pärinäveeti sukupolvea, täällä väittelemässä aikuisten palstalla. Menisit pelaamaan pleikkaa, voisi olla sun kehittymättömille aivoille helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
"Maanpuolustusvelvollisuus koskee kaikkia, yhä vieläkin. Jokainen tekee sen mihin katsotaan kykenevän. Asevelvollisuudesta ovat miehet keskenään päättäneet joten ulise heille, urvelo, tai pidä turpasi rullalla. 😆"
Miksi vaihdoit aihetta maanpuolustusvelvollisuuteen? Oletko niin vammainen ettet tiedä että tässä puhuttiin nimenomaan asevelvollisuudesta?
Asevelvollisuus on myös maanpuolustusta vain eri muodossa kuin muut tavat jotka ovat täysin verrannollisia asevelvollisuuteen.
Kerro sinä miksi uliset miesten päätöksistä juuri naisille?
Normaalisti terveessä yhteskunnassa kolmekymppinen mies on ottanut nelikymppisen tai viisikymppisen miehen omaisuuden ja vaimon tai lapset orjiksi kaksintaistelulla.
Ei vanhoilla ukoilla ole terveessä ihmisen yhteiskunnassa ollut omaisuuksia. Ne on aina menneet nuorille sotureille.
Nyt meillä on kaikenlaisia Elon Muskeja jotka olisi ihan nyrkillä pudotettavia tapauksia, sitten on Trump ja nää ruotsin nallet.
Ei nää viikinkikultuureissa olisi olleet johtajina pätkääkään.
Kyllä status kuulu niille joilla on voimaaa ja nuoruutta tehdä asioita.
Omaisuus on jakautunut väärin heikolle ainekselle.
Esimerkkinä nyt että eläkeläiset saa enemmän eläkkeitä kuin joku wolt-kuski polkee ylitöineen kuussa rahat.
Eläkeläiset eli ne jotka ei tee mitään saa enemmän rahaa tekemättömyydestä kuin wolt-kuski saa.
Ei näin. Paska maailmajärjestys ei kannusta tekemään mitään, muuta kuin nostelemaan rautaa salilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kokevat, ettei heillä ole tulevaisuutta, ja ihan oikein he kokevat. Kuitenkin tuollainen kehystäminen, ettäkö se tulevaisuus koettaisiin sukupuolen vuoksi oikeutetuksi, niin en kyllä sellaista näkisi. Pitäisikö miesten olla tyytyväisiä tulevaisuudettomaan yhteiskuntaan vai mitä?
Ei täällä kenelläkään muullakaan ole tulevaisuutta, kiitos tuhokapitalismin. Riittäisi kai ettei ne miehet syyttäisi osattomuudestaan muita uhreja ja pyrkisi alistamaan kuten ennen, luullen että se on se ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän ole, menestynyt kiinteistönvälittäjä, rakastava ja rakastettu perheenisä. Pitäisikö miehen mallin olla jonkinlainen Rambo konekivääri kädessä, jotta malliksi kelpaisi?"
Kiitos pointtini todistamisesta.
Sinänsä hauskaa että sinulle miehiä on tasan kahdenlaisia: Joko tumpelo jonka kustannuksella tapahtuu valtaosa vitseistä, tai sitten konekiväärin kanssa heiluva Rambo.
Ilmankos miehillä on vaikea etsiä paikkaansa koska sinäkin olet niin vammainen ettet osaa kuin laittaa kaikkia miehiä tasan noihin kahteen lokeroon.
Millainenhan mies sinusta tv-sarjassa olisi oikeanlainen, jos kerran edes perheensä elättävä perheenisä, jonka vaimo on vieläpä ollut vuosia kotiäiti (oletan, että tämä on joillekin plussaa) ei kelpaa? Kerro ihmeessä!
Siinä mielessä olet kyllä ihan(an) hassu, että puhut sitcomeista. Tiedoksi, että com siinä sanassa tulee sanassa comedy. Eli tarkoitus on välillä asettaa jokainen hahmo koomiseen valoon ja kyllä, myös mies. Mikäs sen vapauttavampaa, kaikille meille tekee hyvää nauraa myös itsellemme, usko pois.
Ehkä hän haluaa vakavaa komediaa ja vakavia mieshahmoja. Sellaisia Häjyt-miehiä. Ja enemmän länkkäreitä, joissa Clint Eastwood tekee sankarillisia tekoja.
Aika surkeaa, jos jonkun itsetunto perustuu halpoihin tv- ohjelmiin.
Tyypillistä hesaripaskaa. Ei, m-muuttajia ei vihata siksi, että he ovat jotain omituisia syntipukkeja.
Arabikulttuuria ei kunnioiteta mm. sen takia miten siinä yleisesti kohdellaan naisia - ja miten siinä kielletään arabinaisia sekaantumasta vääräuskoisiin, mutta arabimiehillä ei ole mitään esteitä pitämästä niin montaa vääräuskoista "huo raa" kuin vain ikinä haluavat.
Kaikki tämä on pelkkää paskaa kantaväestölle.
Minulle ei kyllä ikinä luvattu mitään, eikä ole kerrottu että minulle kuuluisi jotain. No ehkä siksi olenkin ollut 20 vuotta työttömänä, kun kukaan ei kertonut, että mikä on miehen osa yhteiskunnassa. Edes vanhemmat eivät antaneet minkäänlaista opastusta elämään. Kaipa heille boomereina tuli sitten niin helposti kaikki, etteivät osanneet ohjata minua vastaamaan nykyajan vaatimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kyllä ikinä luvattu mitään, eikä ole kerrottu että minulle kuuluisi jotain. No ehkä siksi olenkin ollut 20 vuotta työttömänä, kun kukaan ei kertonut, että mikä on miehen osa yhteiskunnassa. Edes vanhemmat eivät antaneet minkäänlaista opastusta elämään. Kaipa heille boomereina tuli sitten niin helposti kaikki, etteivät osanneet ohjata minua vastaamaan nykyajan vaatimuksiin.
Minun boomerivanhempani elivät työlle, ja äiti iskostutti lapsiinsa opiskelun ja työnteon tärkeyden. Jokin muu ongelma on ollut vanhemmillasi, etteivät välittäneet lastaan opastaa. Kai nyt koulussa sentään jotain työelämästäkin kerrottiin?
Jokainen muokkaa elämänsä itse niillä eväillä jotka sattuu saamaan.
Kenellekään ei ole luvattu mitään tiettyä, tulee mitä tulee, sen pitää kelvata.
Jos ei ole halutunlainen, sitä voi yrittää muokata oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä tyttöjen aikaisemmin alkava murrosikä ei aiheuta sitä, että koulunkäynti menee päin per-..ttä? Jos nyt sitten oletetaan, että poikien myöhemmin alkava murrosikä on se poikien huonon koulumenestyksen syy? Murrosikä se on tytöilläkin eikä kai kukaan voi väittää, etteivätkö sen mukaan tuomat muutokset kehoon ja hormonitoimintaan olisi ihan yhtä suuria, ellei suurempia, kuin pojilla.
Ja huonosti mennyt ala-aste - jos murrosikä alkoi silloin ja sen syytä on kaikki - eli oppimatta jääneet asiat voivat ihan yhtä hyvin vaikeuttaa koulunkäyntiä yläasteella kuin oppimatta jääneet asiat yläasteella.
Niin että pitäisikö sitä syytä hakea ainakin myös jostain muualta?
Yläasteen menestys ennustaa toisen asteen koulutusta paremmin kuin ala-aste.
Asia on epäilemättä sinulle vaikea ymmärtää, ottaen huomioon että kiistät ihm
Minä olin tuo MTV3 uutisen tuoja, enkä nyt saa kiinni mitä haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asevelvollisuus on myös maanpuolustusta vain eri muodossa kuin muut tavat jotka ovat täysin verrannollisia asevelvollisuuteen.
Kerro sinä miksi uliset miesten päätöksistä juuri naisille?
Yleensä naisille valittavat miehet valittavat naisille kahdesta syystä.
1. He eivät pärjää miesten välisessä kilpailussa.
2. He eivät uskalla valittaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kysytty arvoista tai poliittisista asenteista, aika usein on nähty, että 2024-vuotiaiden miesten näkemykset ovat kaikkein konservatiivisimpia ja ehdottomimpia. Jyrkkyys ehkä loivenee iän myötä, Kivijärvi sanoo.
Pari tuhatta vuotta ikää lisää, niin loivenee 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun boomerivanhempani elivät työlle, ja äiti iskostutti lapsiinsa opiskelun ja työnteon tärkeyden. Jokin muu ongelma on ollut vanhemmillasi, etteivät välittäneet lastaan opastaa. Kai nyt koulussa sentään jotain työelämästäkin kerrottiin?
Kun itse olin peruskoulussa aikanaan niin siellä ei kyllä kerrottu työelämästä mitään. Siis ei yhtään mitään.
Näiltäkin Pojilta on riistetty aikuisuus ja pahaa mieltä on piiloteltu aivan kuin sitä ei tarvitsisi koskaan kohdata, sitä myrkyllistä naisellisuutta joka tappaa elämän tästä maailmasta:
Pojasta tulee mies kun hän oppii, että kukaan ei välitä, kukaan ei ole tulossa apuun - on vain tehtävä lujemmin töitä ja koska sinä olet sinun vaimosi viimeinen puolustuslinja muita miehiä ja maailman julmuutta vastaan: sinä et itke, sinä teet mitä pitää, koska sinun vaimosi ei pysty tai sen tekeminne vaarantaa lapsen terveyden.
Näille pojille pitäisi jonkun kertoa miltä oikea mies näyttää, sen sijaan että sen tekee joku Andrew Taten kaltainen karikatyyri siitä mitä 12 vuotias poika fantasioi miehen näyttävän. Harmillisesti tämänkään foorumin vihaiset ja pelkäävät naiset eivät sitä miehille salli, koska kaikki maksuliininen on osa "patriarkiaa" ja pahaa - pitää tuhota.
Tästä syystä minä en enää kuuntele mitä naiset sanovat, minä tuotan ja turvaan biologisen roolini mukaisesti - harvassa on ollut elämäni naiset jotka eivät tämän todettuaan ole äkkiä löytäneet itseään turvallisesti feminiinisyydestään:
Naiset toisin kuin koulun kilpailut, eivät jaa osallistumispalkintoja. Vain tulokset lasketaan ja nämä myrkylliset naiset jotka ovat näitä palkintoja jakaneet, ovat teille valehdelleet että maailma on teille jotain velkaa.
============================================================
Kukaan ei välitä, kukaan ei ole tulossa, tee töitä lujempaa ja toivo että se riittää.
============================================================
Tämä on juuri sama väärinymmärrys joka on mm. sen pick me girlin kanssa. Se on joko nainen joka mielistelee miehiä tai nainen joka ajattelee omilla aivoillaan ja johon siksi vaan kohdistuu muiden naisten ilkeä herja.
Tämänkin asian voi esittää myös oikein eli niin ettei wokettava ja vallsta hetermestä taan ideologista antipatiaa kokeva dei-yhteiskunta vaan edusta ko. demografiaa eikä kukaan oikeasti ajattele, että heille on luvattu mtään ja tuo on sitten se kaunainen herja.
A woman simply is, but a man must become."
Camille Paglia
Vierailija kirjoitti:
NIin, kommentin lausuneen Hanken-taustaisen suomenruotsalaisprofessorin mailmassa oma etuoikeus näkynee joka päivä. Littyykö se sitten erityisesti juuri mieheyteen onkin vaikeampi kysymys. Tuon kultapossukerhon ulkopuolella tavalliset nuoret miehet tuskin ovat ikinä olleet yhteiskunnan silmissä juuri muuta kuin tykinruokaa.
paitsi sivaripersut, hehän lusmuilevat minkä ehtivät, mestari klonkkukin, varsinainen vellihousu...vieläköhän juippi leikkii nallipyssyillä anoppinsa kelarisa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse olin peruskoulussa aikanaan niin siellä ei kyllä kerrottu työelämästä mitään. Siis ei yhtään mitään.
Ei edes sitä, että koulua käydään, jotta saadaan työ, josta saa rahaa, jolla maksaa elämisensä? Miksi kuvittelitte, että koulua käydään?
Maanpuolustusvelvollisuus koskee kaikkia, yhä vieläkin. Jokainen tekee sen mihin katsotaan kykenevän. Asevelvollisuudesta ovat miehet keskenään päättäneet joten ulise heille, urvelo, tai pidä turpasi rullalla. 😆