Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4417)

Vierailija
3601/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse olla miehen kanssa, jos se ei oikeasti ole hyvännäköinen ja kiinnostava."

No eikö se ole miehellekin parempi että ei ole sellaisen naisen kanssa joka on hänen kanssaan vain rahasta eikä siksi että tykkäisi oikeasti siitä miehestä?

On, sinusta on kiinnostunut kyllä tosi harvat naiset.

Vierailija
3602/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älähän nyt, antaa naisten kertoa näkemyksiään. Keskitytään miehet kuuntelemaan herkällä korvalla."

Kerro nyt vain ensin että miksi sillä miehellä pitäisi olla jotain ihan erityistä valtaa siihen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse olla miehen kanssa, jos se ei oikeasti ole hyvännäköinen ja kiinnostava."

No eikö se ole miehellekin parempi että ei ole sellaisen naisen kanssa joka on hänen kanssaan vain rahasta eikä siksi että tykkäisi oikeasti siitä miehestä?

En minä montaa tarvitsekaan. Tuo yksi riittää joka on ollut rinnalla jo pari vuosikymmentä.

Vierailija
3604/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen alkaa ehkä siksikin seurustella naisen kanssa, että naiset ovat empaattisia ja ottavat kumppanin huomioon paremmin.

Miehillä puuttuu peruskäytöstavat, sitä ei ääneen sanota, mutta moni nainen pitää miehiä ilkeinä.

Jos et osaa sanoa edes osanotto, kun toiselta kuolee läheinen niin ollaan pahasti metsässä. Oikea kysymys on myös miten voit eikä olen etänä, voitko tulostaa mun paperit.

Vierailija
3605/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei saa mitään valtaa ja joutuu käyttäytymään aina hyvin."

Ai ihan joutuu käyttäytymään hyvin? Eikö se nyt ole ihan oletusarvo että jos rakastetaan ja arvostetaan toista niin häntä kohtaan käyttäydytään hyvin?

Miehet ei käyttäydy hyvin eivätkä ole empaattisia. Sen huomaa jo töissä.

Osa on sellaisia. Mutta kyllähän ne oikesti hyvissä ja pitkissä parisuhteissa olevat miehet yleensä ovat hyvin käyttäytyviä ja empaattisia.

Vierailija
3606/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen alkaa ehkä siksikin seurustella naisen kanssa, että naiset ovat empaattisia ja ottavat kumppanin huomioon paremmin.

Miehillä puuttuu peruskäytöstavat, sitä ei ääneen sanota, mutta moni nainen pitää miehiä ilkeinä.

Jos et osaa sanoa edes osanotto, kun toiselta kuolee läheinen niin ollaan pahasti metsässä. Oikea kysymys on myös miten voit eikä olen etänä, voitko tulostaa mun paperit.

Jep. Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Vierailija
3607/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan joutuu käyttäytymään hyvin? Eikö se nyt ole ihan oletusarvo että jos rakastetaan ja arvostetaan toista niin häntä kohtaan käyttäydytään hyvin?

Osa on sellaisia. Mutta kyllähän ne oikesti hyvissä ja pitkissä parisuhteissa olevat miehet yleensä ovat hyvin käyttäytyviä ja empaattisia.

Jos täällä kertoo elävänsä pitkässä parisuhteessa, niin siitä alkaa irviminen ja nimittely. En ymmärrä miksi, koska ketjun mukaan miehillä on ongelma siinä, kun naiset ottavat eron ja lähtevät. Ilmeisesti ne lyhyet parisuhteet on sellaisia, mitä miehet haluavat.

Vierailija
3608/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille on tuolla se joku yksi ainoa ja oikea, se on tärkeintä. <3

Vierailija
3609/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi sanoa olen pahoillani, osanotto, miten voit eikä sellasta sattuu, olen etänä voitko tulostaa mun paperit.

Tai ylipainon terveysvaaroista saarnaamisen sijaan kysyä mennäänkö kävelylle. 

Vierailija
3610/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä kertoo elävänsä pitkässä parisuhteessa, niin siitä alkaa irviminen ja nimittely. En ymmärrä miksi, koska ketjun mukaan miehillä on ongelma siinä, kun naiset ottavat eron ja lähtevät. Ilmeise

Eivät nämä irvijät edes oikeasti halua itse suhdetta vaan vain purkaa pahaa oloaan siitä että eivät sellaiseen hyvään parisuhteesen kykene.

Vierailija
3611/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyvät miehet arvostelevat ylipainoisia naisia, eivät ole siis itse hyvännäköisiä, kun eivät ole keksineet houkutella naisia salille.

Voin kertoa, että arvostelu ei tehoa, teistä tulee vain ilkeä kuva.

Vierailija
3612/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä kertoo elävänsä pitkässä parisuhteessa, niin siitä alkaa irviminen ja nimittely. En ymmärrä miksi, koska ketjun mukaan miehillä on ongelma siinä, kun naiset ottavat eron ja lähtevät. Ilmeise

Mä olen lyhyt mies, joten haluan lyhyen parisuhteen.

Vierailija
3613/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryccäntrollit eivät pidä suomalaisia naisia oikein minään, eikä sillä ole merkitystä, mitä nainen tekee tai ei tee. Tuo ei ole mikään tavallinen epätoivoinen sinkkumies, vaan riitaa haastava rybo. 

Vierailija
3614/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos sanon suoraan miksi en enää halua parisuhdetta on se, että miehet on ilkeitä.

En halua kotiini ketään huomauttelemaan asioista, valittamaan jostain seksistä, arvostelemaan. 

En ole kiinnostunut edes rikkaista miehistä.

Se, että saan ottaa kotona rennosti ilman arvostelua ja määräilyä menee kaiken edelle.

En myöskään jaksa täyttää toisten ihmisten tarpeita, jotka ei ole mihinkään tyytyväisiä.

Vierailija
3615/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos sanon suoraan miksi en enää halua parisuhdetta on se, että miehet on ilkeitä.

En halua kotiini ketään huomauttelemaan asioista, valittamaan jostain seksistä, arvostelemaan. 

En ole kiinnostunut edes rikkaista miehistä.

Se, että saan ottaa kotona rennosti ilman arvostelua ja määräilyä menee kaiken edelle.

En myöskään jaksa täyttää toisten ihmisten tarpeita, jotka ei ole mihinkään tyytyväisiä.

Haluan vain olla rauhassa.

Vierailija
3616/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain hoikilla naisilla ei ole rintoja.

Osa pitää topattuja rintaliivejä.

En arvostelisi toisten ylipainoa, jos itsellä ei ole edes rintoja.

Yläluokkaiset pienet rinnat >>> alaluokkaiset isot rinnat

Vähemmän älykkäät nopean elämän strategian miehet suosii usein enemmän isoja rintoja, älykkäät hitaan elämän strategian miehet suosii enemmän hoikkuutta ja sopusuhtaisuutta. 

Yläluokkaiset = luokan entiset rumat nörtit.

Osui ja upposi? :D

Lääkäri sairaalassa hiirulaisen ponihäntä päässä.

Mitä ihmettä tällä palstalla tänään tapahtuu? Onko joku haukutaan kaikki -päivä? Ihan järkyttävää settiä tasapuolisesti.

Vierailija
3617/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä sun vaimo on sun kanssa kulissi liitossa ja sillä on muita miehiä tai sitten se on sun kanssa omaisuuden takia."

Hyvin se sitten pitää kulisseja yllä kun minä en ole mitään huomannut ja se vaimo tienaakin vielä minua selvästi enemmän. Mutta ehkä se raukka tosiaan kuvittelee minulla olevan jossain jemmassa miljoonia joita en vain ole koskaan näyttänyt.

Juu, ei ole hätää, jos vaimolla ei ole kaveriiltoja tai työmatkoja, sitten tiedät ettei ole toista miestä, kun on sun kanssa kaikki vapaa-ajat. Ei pussaile baarissa toisten miesten kanssa.

Minä en tuhlaa elämääni kuvitellen mitä minun vaimollani voisi jossain olla. Jos minä en riitä niin sitten en riitä enkä minä sille mitään voi ei

Ai että, kuinka virkistävää on lukea miehen puhetta täasä ketjussa! Kiitos tästä. 

Vierailija
3618/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?

Palstapeikon mukaan heti, kun lapsiluku on täynnä. Minulla on kaksi lasta. Ne lapset ovat jo aikuisia, ja minäkin mietin, että pitäisikö tuo mies nyt lempata ennen vai jälkeen tänä vuonna koittavan 28. hääpäivän.

Hei, hyvä kun tuli puheeksi! En ees tajunnu, et täytän kohta 60v. niin mitään lapsiahan en enää saa. Minä tyhmänä toivonu sitä kolmatta ja tehny raskaustestejä harva se päivä...Nyt äkkiä ero tulille ja uutta tilalle! Missä oli se ilmoitus omakotitalosta, mökistä ja prätkästä...?

Vierailija
3619/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Epäilemättä olet suomen parhaita kokemusasiantuntijoita."

Niin tunnut sinäkin olevan, joten kerro, missä vaiheessa minun pitää oma mies lempata, kun täällä väitettiin, että nainen hylkää miehen heti, kun on saanut haluamansa? Missä vaiheessa sinut on lempattu? Jos sinulla on jo monta lasta, niin kovin nuori et ole itsekään.

Ymmärräthän että puhumme ilmiöistä, emme että se koskisi jokaista yksilöä?

Onko mummelilla kovin haastavaa? Kannattaa lähteä toisiin keskusteluihin jos näin on.

Jos väittää, et ilmiö on se, et "kaikkien naisten rakkaus sammuu mieheen, kun lapsiluku on täynnä", niin yksikin poikkeus riittää kumoamaan tämän absurdin väitteen. Siinä mielessä yksilön kokemus on täysin relevanttia kertoa.

toinen mummeli

Naiset itse lisäsivät miesvihakiimassaan tuon "kaikkien" sanan siihen

Vierailija
3620/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät isoista rinnoista, ei hoikista poika vartaloisista naisista.

Miehet tykkäävät hoikista tiimalasivartaloista, ihan tutkitusti kaikissa kulttuureissa, myös jotkut sademetsän intiaanit.

Miehet tykkäävät hoikista, joilla on isot rinnat.

Naisella pitää olla kunnon rinnat.

Jotkut miehet tykkää isoista rinnoista, mutta sitäkin oli tutkittu, että miehet tykkää eniten B- tai C-kupin rinnoista.

Tähän mennessä mun miehen valinta on mennyt niin päin metsää, kuin mahdolliata! Toivottavasti se ei ite tajuu, mitä sen olis pitänyt haluta. Tyhmänä valitsi minut. En ole kaunis, en hoikka ja rinnoissakin löytyy enämpi kuin c-kuppi....Mies kuitenkin tosi pitkä ja tumma! Tai no, alkaa harmaantua, mut kyllä hänellä vielä vientiä olis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi