"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Epäilemättä olet suomen parhaita kokemusasiantuntijoita."
Niin tunnut sinäkin olevan, joten kerro, missä vaiheessa minun pitää oma mies lempata, kun täällä väitettiin, että nainen hylkää miehen heti, kun on saanut haluamansa? Missä vaiheessa sinut on lempattu? Jos sinulla on jo monta lasta, niin kovin nuori et ole itsekään.
Ymmärräthän että puhumme ilmiöistä, emme että se koskisi jokaista yksilöä?
Onko mummelilla kovin haastavaa? Kannattaa lähteä toisiin keskusteluihin jos näin on.
Täällä on viime sivuilla väitetty, että naiset lähtevät heti, kun ovat saaneet haluamansa. Minä kysyin, että missä vaiheessa minun täytyy oma mies lempata. Sinä tulet sitten irvimään ja nimittelemään minua, hyppäät siis sivusta mukaan vaikka kyseinen kohta ei koske sinua
Miten sinua nimiteltiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi yksi mies otti ruman vaimon, mutta sitten tajusin, että se on se pituusjuttu. Mies on lyhyt ja vaimo on ruma lyhyt.
Tasoteoria on kumoamaton, hyvä että se aletaan hyväksymään täälläkin.
Jos on lyhyt joutuu tyytymään vaimoon, jolla on rumat kasvot. Kunhan vaimo on lyhyempi. Sitten saa myös niitä lyhyitä poikia.
Paitsi jos se mies on varakas tai kuuluisa. Muuten kyllä joo.
Justhan oli puhe ettei omaisuudesta ole hyötyä, jos ei mene naimisiin ilman avioehtoa.
Sitten täällä on puhutt
Älykkäällä miehelläni on tuo kaikki. Mikä siinä on vikana, kun valitsi minut??
Vierailija kirjoitti:
"Mies ei saa mitään valtaa ja joutuu käyttäytymään aina hyvin."
Ai ihan joutuu käyttäytymään hyvin? Eikö se nyt ole ihan oletusarvo että jos rakastetaan ja arvostetaan toista niin häntä kohtaan käyttäydytään hyvin?
Ei tuollaista voi naisilta vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen alkaa ehkä siksikin seurustella naisen kanssa, että naiset ovat empaattisia ja ottavat kumppanin huomioon paremmin.
Miehillä puuttuu peruskäytöstavat, sitä ei ääneen sanota, mutta moni nainen pitää miehiä ilkeinä.
Jos et osaa sanoa edes osanotto, kun toiselta kuolee läheinen niin ollaan pahasti metsässä. Oikea kysymys on myös miten voit eikä olen etänä, voitko tulostaa mun paperit.
Pidän monia naisia ilkeinä. Eivät ole osanneet ottaa osaa suruun ja käyttävät hyväksi aina kun mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen joutuu kulkemaan töihin linja-autolla niin mitä hyötyä on siitä, että miesystävällä on Mersu?
Auto on naisen silmissä statussymboli, ei hyödyke.
No oman kokemukseni mukaan iso osa naisista ei edes erota autoja toisistaan saati että välittäisi kauheasti siitä millainen auto heillä on. Poikkeuksia toki on.
Esim. oma vaimoni oli vuosia kuvitellut että ajamme noin parinkymmen tonnin autolla kun se oli oikeasti maksanut noin viisikymmentä tuhatta.
Olet oikeassa, ainakin minun suhteeni. En erota mersua skodasta enkä bemaria volkkarista. Ei voisi vähempää autossa kiinnostaa muu kuin se, että se toimii. :D
N54
Olen lapsesta asti aina tunnistanut Jaguarin. Se on sellainen, johon kiinnitän huomiota vaikka puoliunessa. Sit tunnistan siskon auton. Muita en. Vaikka kaveri kyysäis mut tapahtumaan x, en tiedä, mikä auto on hänen, joka pitää löytää kotiin lähdettäessä.
Moottoripyörät on sit toinen juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?
Siinä vaiheessa kun se ei enää täytä sinun määritelmiäsi hyvästä parisuhteesta. Muista nostaa rimaa jatkuvasti! Älä tyydy! Ja kriteeritkin on ok muuttaa! Eilen herkkä koti-isä joka lukee lapsilleen, tänään jännittävä ex-jääkiekkoilija joka sammaltaa eikä oppinut kunnolla edes lukemaan, mutta osaa ottaa sut rajusti.
No hyvä, odotellaan sitten vielä muutama vuosi. Vastahan tässä on mennyt yli 40 vuotta yhdessä.
Miksi rummo olet ketjussa joka käsittelee nuoria miehiä? Oletko kovinkin asiantuntija?
Täh? Miksi mummo ei saisi olla? Hänellä voi olla poikia ja pojanpoikia, jolloin aihe todellakin kionnostaa.
Miksi itse olet, ethän ole kuitenkaan otsikon mukainen "nuori" pettynyt "mies".
Ei ole miehillä arvoa kuin tykin ruokana, suojaamassa käskyttäjiä bunkkereissaan. Se on aina nähty, miten siitäkin jää vain känsät käteen jos yleensä selviää. Hyödyn ottajia on jo nyt. Eivät solmio tyypit voi, kun kynsien alle menee likaa. Suunsoitolla pysyy mittapuku kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en mene naimisiin, jos pitää tehdä avioehto.
Eli korkeintaan vietetään normielämää. Molemmat asuu omissa asunnoissa ja voidaan tavata aina silloin tällöin.
Ei tule häitä, ei lapsia, ei yhteistä asuntoa ja jos mies sanoo jotain ilkeästi niin se on heippa. Eroaminen on helppoa, ei paperitöitä, ei muuttoa.
Eikö luonteiden yhteensopivuus ollut se tärkein juttu avioliitossa, niin ainakin palstamammat on aina sanoneet?
Pitää olla myös komea.
Eli toisin sanoen, vaikka olisit missä ammatissa niin parisuhteessa et saa mitään valtaa mihinkään asioihin.
Eri asunnot ja ei naimisissa olemista niin eroaminen tapahtuu tosta vaan, kun mokaat.
Hyvin näk
Heh, sinähän olet koko ajan puhunut parisuhteita vastaan. Ja todistanut (yrittänyt), kuinka miehiä ei enää kiinnosta "sirkusparisuhde". Nyt, kun joku tarjoaa hyvin kevyillä ehdoilla helppoa suhdetta, josta puuttuu kokonaan se "sirkus", niin se onkin syy siihen, ettei miehiä kiinnost😂. Melkoinen sanailija ilman logiikkaa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Epäilemättä olet suomen parhaita kokemusasiantuntijoita."
Niin tunnut sinäkin olevan, joten kerro, missä vaiheessa minun pitää oma mies lempata, kun täällä väitettiin, että nainen hylkää miehen heti, kun on saanut haluamansa? Missä vaiheessa sinut on lempattu? Jos sinulla on jo monta lasta, niin kovin nuori et ole itsekään.
Ymmärräthän että puhumme ilmiöistä, emme että se koskisi jokaista yksilöä?
Onko mummelilla kovin haastavaa? Kannattaa lähteä toisiin keskusteluihin jos näin on.
Haastavaa tuntuu olevan siellä päässä, kun on tarve alkaa dissailee kommentoijaa henkilökohtaisesti. Näin yleensä käy, kun pakko koko ajan hölöttää, mut järkevät sanomiset loppuu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
"Älähän nyt, antaa naisten kertoa näkemyksiään. Keskitytään miehet kuuntelemaan herkällä korvalla."
Kerro nyt vain ensin että miksi sillä miehellä pitäisi olla jotain ihan erityistä valtaa siihen naiseen.
Miksi kertoisin, en ole väittänyt tuollaista.
Kerro itse miksi naiset saisivat muka rais kata miehiä ja tappaa vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos sanon suoraan miksi en enää halua parisuhdetta on se, että miehet on ilkeitä.
En halua kotiini ketään huomauttelemaan asioista, valittamaan jostain seksistä, arvostelemaan.
En ole kiinnostunut edes rikkaista miehistä.
Se, että saan ottaa kotona rennosti ilman arvostelua ja määräilyä menee kaiken edelle.
En myöskään jaksa täyttää toisten ihmisten tarpeita, jotka ei ole mihinkään tyytyväisiä.
Haluan vain olla rauhassa.
Kuka estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi yksi mies otti ruman vaimon, mutta sitten tajusin, että se on se pituusjuttu. Mies on lyhyt ja vaimo on ruma lyhyt.
Tasoteoria on kumoamaton, hyvä että se aletaan hyväksymään täälläkin.
Jos on lyhyt joutuu tyytymään vaimoon, jolla on rumat kasvot. Kunhan vaimo on lyhyempi. Sitten saa myös niitä lyhyitä poikia.
Paitsi jos se mies on varakas tai kuuluisa. Muuten kyllä joo.
Justhan oli puhe ettei omaisuudesta ole hyötyä, jos ei mene naimisiin ilman avioehtoa.
Älykkäällä miehelläni on tuo kaikki. Mikä siinä on vikana, kun valitsi minut??
Ei se voi olla älykäs kuin sinuun verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?
Siinä vaiheessa kun se ei enää täytä sinun määritelmiäsi hyvästä parisuhteesta. Muista nostaa rimaa jatkuvasti! Älä tyydy! Ja kriteeritkin on ok muuttaa! Eilen herkkä koti-isä joka lukee lapsilleen, tänään jännittävä ex-jääkiekkoilija joka sammaltaa eikä oppinut kunnolla edes lukemaan, mutta osaa ottaa sut rajusti.
No hyvä, odotellaan sitten vielä muutama vuosi. Vastahan tässä on mennyt yli 40 vuotta yhdessä.
Miksi rummo olet ketjussa joka käsittelee nuoria miehiä? Oletko kovinkin asiantuntija?
Täh? Miks
Erona eläkeläismummeliin jolla on ollut kontaktia nuoriin miehiin 50 vuotta sitten, olen itse sentään ollut nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies ei saa mitään valtaa ja joutuu käyttäytymään aina hyvin."
Ai ihan joutuu käyttäytymään hyvin? Eikö se nyt ole ihan oletusarvo että jos rakastetaan ja arvostetaan toista niin häntä kohtaan käyttäydytään hyvin?
Ei tuollaista voi naisilta vaatia.
Tietenkin voi ja jokainen järkevä mies vaatii.
"Miksi kertoisin, en ole väittänyt tuollaista."
No sitten olet kommentoinut asiaan joka ei sinulle edes kuulu. Joku muu kyllä nimittäin juuri sellaista väitti.
Olen tuo, jolla on 40 vuoden parisuhde, mutta en ole eläkeläismummeli, sillä rupesin seurustelemaan nuorena. Meillä on lapsia, aikuisia poikia, joten kyllä minä jotain tiedän nuorten miesten elämästä. Ei heidän elämä ole niin ankeaa mitä joku täällä näyttää. Omien poikien lisäksi saman ikäisiä nuoria miehiä on ystävillä ja sukulaisilla, tunnen myös poikieni ystäviä. Ihan hyvin heillä menee, viime vuosina on ollut valmistumisia, työpaikkoja, seurusteluja, yhteenmuuttoja, asunnonostoja, häitä ja vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rummo olet ketjussa joka käsittelee nuoria miehiä? Oletko kovink
Tuokin luuseri etsii naista täältäkin, kun on niin epätoivoinen. Siksi sitä rummot ärsyttää. Menisi itse sinne, missä olisi niitä nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kysytty arvoista tai poliittisista asenteista, aika usein on nähty, että 2024-vuotiaiden miesten näkemykset ovat kaikkein konservatiivisimpia ja ehdottomimpia.
Olen kuullut, että on jopa 105 vuotiaita miehiä, mutta en ole kyllä koskaan kuullut yli 2000 vuotiaista miehistä. Tai siis kyllä kuolleita sellaisia löytyy.
Valtio irtisanoo ensi vuonna tuhansia virkamiehiä.
Kelpaako työttömän naisen tekemät ruoat sitten?
Ei ku tuo on luvattu naisille, mutta siten että mies maksaa.