Tasokkaana miehenä elämä ei ole helppoa koska myös huonot naiset haluaa tutustua minuun.
Kerron vähän itsestäni. Olen 195cm, lihaksikas kroppa, työskentelen lakimiehenä ja ajan uudella bemarilla. Minä joudun usein väistelemään luoteja kun rumat naiset haluaa tutustua minuun, osa naisista katkeroituu pakeista.
Ei siis se tasokkaan miehen elämä mitään yhtä juhlaa aina ole.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset unelmoi juuri ap kaltaisesta miehestä joten siksi me keskitason/tavalliset miehet jäädään ilman naisia.
M34
Ja juuri siksi teit tämän provo-aloiruksen? Good for you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin alhasen tason miehenä saa olla rauhassa ja ikisinkkuna! Olen iskäkroppanen duunari! Kiltti ja tylsä vielä kaiken lisäksi.
M34
Todennäköisesti sinuunkin on salaa joku ihastunut, muttet sitä vain tajua:)
Eipä kyllä koskaan kukaan nainen(sellainen josta myös minä tykkään) ole minuun ihastunut.
M34
Eli suomennettuna: kukaan kaunis nainen ei ole vielä osoittanut kiinnostusta, tavallisia tai rumia ei lasketa ollenkaan. Vaikka olen itse pönäkkä tavis, haluan kauniin ja hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tekee bemarista joidenkin mielestä mahtavan ja hienon auton? Ei mua ole koskaan bemarit kiehtoneet. Tykkään Volvoista.
N44
Mitä kalliimpi ja hienompi auto miehellä on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu.
Jos on kaksi suht samanlaista miestä ulkoisesti ja sisäisesti mutta toinen ajaa toyotalla ja toinen bemarilla niin naiset valitsee bemarimiehen.
Syynä ehkä se että bemarimies on luultavasi rikkaampi tai sitten naiset vaan tykkää enemmän bmw merkistä?
Mä en kyllä miestä valkkaa auton tai muunkaan omaisuuden perusteella. Kuvottava ajatuskin. Kyllä se on se mies itsessään joka ratkaisee. Mies joka kuvittelee naisten valitsevan miehen auton perusteella, ei ole mies mua varten.
Olen seurustellut työttömän vanhahkoa autoa ajavan miehen kanssa. Suhde loppui miehen kusipäisyyteen. Mies olisi ollut sama kus ipää myös varakkaana, joten suhde ei olisi varakkuudestakaan huolimatta jatkunut.
N44
Aatelkaapa, tää kloppi oikeesti kuvittelee että joku ottaa nää sen sönkötykset todesta. Ja se ihan oikeesti saa jotain irti siitä, kun kuvittelee että saa toisille paskat fiilikset. Jos ei suunta muutu, tää löytyy pöhöttyneenä raatona sohvaltaan parinkymmenen vuoden päästä. Itse aiheutettu masennus ja alkoholismi ei ole terveellinen yhdistelmä.
Kun avaaja avaa suunsa, tasokkaat naiset häipyvät nopeasti.
Kai ne tasokkaat naiset on tullu puhumaa jos olet oikeasti tasokas mies?