Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suuri ero on sinun ja miehesi syömisten välillä?

Vierailija
07.04.2024 |

Siis ruokamäärissä, syömiskerroissa jne. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran syödään. Mies hoikka ja minä lihava. Valintoja.

Vierailija
22/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon vähemmin ja harvemmin. Useimmiten syön kahdesti päivässä (klo 12 ja klo 18), mies 3-4 kertaa. Ruokaa syödään aikalailla samanlaista ja samanlaisia annoksia, mutta mies syö lisäksi karkkia ja muuta herkkua. Itse en juuri näihin koske. Mies on hoikka, itse normaalipainon ylärajalla. Molemmat käydään salilla, mies 2 ja minä 3-4 kertaa viikossa. Lisäksi juoksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään samaa ruokaa,  molemmat kasvissyöjiä tai no välillä kalaa, mies syö paljon enemmän, on töissä fyysisesti rankalla alalla. Ja tykkää makeasta paljon😁

Vierailija
24/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön vähemmän ja liikun enemmän.

Vierailija
25/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö pari kertaa päivässä, minä kokoajan :D Hän voi syödä myös joka päivä herkkuja ja epäterveellisempää höttlä lihomatta. Itse en voi syödä mitään em. lihomatta, joten en syö.

Vierailija
26/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ketjun kommentteja lukiessa ei voi kuin ihmetellä ketjuja, joissa naiset selittävät lihavuutensa johtuvan kaikesta muusta kuin syömisestä. Ettekö näe syy-yhteyttä liian syömisenne ja lihavuutenne välillä?

Vierailija
27/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolmanneksen vähemmän, mutta syön myös kasvikset. Mies maistaa niitä vain muodon vuoksi.

Vierailija
28/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannut sen, että mies voi syödä paljon enemmän lihomatta, ja laihtuu heti jos jokin ylikilo tulee?

Vierailija
29/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme samaa ruokaa, mutta mies santsaa lähes aina kun taas minulle riittää yksi annos. Hän syö siis melkein tuplasti sen mitä minä.

Vierailija
30/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä harmittaa, kun mies voi huoletta syödä huomattavasti enemmän. 

Johtuu siitä että mies tekee fyysistä työtä ja naiset yleensä lojuvat vain kotona lasten kanssa.

Vierailija
31/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran iso, että erosin. Mies vaati kaikkia lihakastikkeita tmv isotöisiä ja kalliita ruokia joka päivä. Itse en välitä kuin kanan ja kalkkunan lihasta korkeintasn pari krt.kuukaudessa. Mies taas halusi sianlihaa joka päivä. Kaikki oli syömisissämme täysin vastakkain. Miksi helv#issä kokkaisin ja käyttäisin rahoja ruokaan, jota en itse edes syönyt.  

miksi tuollaisen takia pitää erota? Aina voi sanoa, että hanki itse omat ruokasi.

Vierailija
32/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön useammin kuin mieheni. Johtuu siitä, että menen aikaisemmin aamulla töihin, jolloin mulla on jo melkein lounasaika siinä vaiheessa, kun etätöitä tekevä mieheni syö vasta aamiaistaan.

Syön enemmän karkkia kuin hän, hän taas enemmän sipsejä. Muuten syödään aika lailla samoja ruokia kotona ollessa.

Vierailija
33/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä harmittaa, kun mies voi huoletta syödä huomattavasti enemmän. 

Johtuu siitä että mies tekee fyysistä työtä ja naiset yleensä lojuvat vain kotona lasten kanssa.

Ai hitto soikoon mikä mielikuva! Muistelen omia hoitovapaavuosia ja mietin, olisko ne sittenkin onnistunut vetää lojumalla. Ehkä ei, mutta nyt mietin vain sitä, miltä se olisi näyttänyt, jos olisin lojunut. Kiitos tästä mielikuvasta.

Terv. Fyysistä työtä tekevä päätetyötä tekevän miehen vaimo

Vierailija
34/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenitutkimusten mukaan suomalainen  mies on yleensä 84% suomalainen ja Suomalainen nainen on 70% rasvaa..

Vierailija
35/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi olemaan ylipainoisen naisen kanssa. Olisihan se noloa jos puoliso olisi ryhävalas.

Vierailija
36/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran iso, että erosin. Mies vaati kaikkia lihakastikkeita tmv isotöisiä ja kalliita ruokia joka päivä. Itse en välitä kuin kanan ja kalkkunan lihasta korkeintasn pari krt.kuukaudessa. Mies taas halusi sianlihaa joka päivä. Kaikki oli syömisissämme täysin vastakkain. Miksi helv#issä kokkaisin ja käyttäisin rahoja ruokaan, jota en itse edes syönyt.  

miksi tuollaisen takia pitää erota? Aina voi sanoa, että hanki itse omat ruokasi.

Mies maksoikin omat ruokansa ja siksi minuun iski ruokakateus.

Vierailija
37/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ero on siinä, että mieheni syö usein ulkona ja minä en. Minä maksan itseni ja lasteni ruuat ja mies maksaa omansa. Meillä on aika huomattava tuloero ja asumme eri asunnoissa.

Vierailija
38/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ero on siinä, että mieheni syö usein ulkona ja minä en. Minä maksan itseni ja lasteni ruuat ja mies maksaa omansa. Meillä on aika huomattava tuloero ja asumme eri asunnoissa.

Olisikin hassua jos miehesi maksaisi toisen miehen lapsien ruuat ym menot, eihän ne kuuluu hänen vastuulleen mitenkään.

Vierailija
39/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähemmän, mutta mielestäni mieheni syö liian vähän.

Vierailija
40/43 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön säännöllisesti ja terveellisesti olen hoikka , mies jättää aterioita väliin ja lipittää limuja ja on pullea . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi