Voisitko ottaa itseäsi reilusti vanhemman miehen?
Olen viisikymppinen ja voisin ottaa jopa kasikymppisen miehen. Onhan niitä valtioiden johdossakin 🙄
He ovat myös rauhallisempia ja elämänkokemusta riittää.
Kommentit (61)
En voisi. Saman ikäinen on paras vaihtoehto.
En todellakaan. Mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä tiukemmat ikärajat. Noita kasikymppisiä papparaisia on kyllä tarjolla näköjään näin viisikymppiselle.
Jos on tosi rikas ja lapseton, niin sitten voisin ehkä harkita.
Minua ei halua edes vanhempi mies. Olisin mielelläni "ottanut" lähes kaksikymmentä vuotta vanhemman, vaan hän ei halunnut minua. Eikä edes seksi kelvannut.
En. Ja sama kuin edellä, mitä enemmän itsellä ikää niin sitä enemmän sillä on merkitystä että kumppani on samanikäinen. Ikäeroa max. 3 vuotta suuntaan tai toiseen.
Olen joskus ihastunut 60-vuotiaaseen mutta nyt seurustelen parikymppisen kanssa. Nuorempi parempi. Itse olen nelikymppinen nainen.
Mulla se 20v vanhempi on maksimi. Nyt kun itse täytin 40v, alkaa olla viisikymppinen se miehen ylin ikä. Nuorempana tykkäsin itseäni paljon enemmänkin vanhemmista.
Olen huomannut että 50v miehet on helposti jo hyvin setämäisiä, kun itse olen nuorekas, usein kolmikymppiseksi arvioitu. Kaikkia vaivoja valitetaan ja musiikkimaku, arvot yms on pappamaista. Miehet kai vanhenevat nopeammin?
Omani on 23 vuotta vanhempi. Kaikki muu merkitsee paitsi ikä.
Joskus oli jonkun aikaa 19v vanhempi mies. Ei enää koskaan minulle sellaista kääkkää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70-vuotias. Vainajanko kanssa pitäisi avioitua?
Juuri oli lehdessä juttu virkeästä 111-vuotiaasta miehestä, joka menee farmariasussaan kahdeksankymppisestä.
No en todellakaan. Saman ikäinen, kiitos. Maks. kolme vuotta kumpaankin suuntaan ok.
N44
Useimmat eivät vaan kiihota seksuaalisesti. Ovat liian vanhoja. Ne haisee vanhalta. Enkä halua omaishoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi rikas ja lapseton, niin sitten voisin ehkä harkita.
Miksi pitäisi olla lapseton. Ei sinun tarvitsisi heitä hoitaa ja luultavammin he olisivatkin jo aikuisia ihmisiä omine elämineen.
Ap
Jos on farmariasu ja valkoiset tennarit, sitten voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se 20v vanhempi on maksimi. Nyt kun itse täytin 40v, alkaa olla viisikymppinen se miehen ylin ikä. Nuorempana tykkäsin itseäni paljon enemmänkin vanhemmista.
Olen huomannut että 50v miehet on helposti jo hyvin setämäisiä, kun itse olen nuorekas, usein kolmikymppiseksi arvioitu. Kaikkia vaivoja valitetaan ja musiikkimaku, arvot yms on pappamaista. Miehet kai vanhenevat nopeammin?
Miten arvot ja musiikkimaku vaikuttaa iän karttuessa. Onhan niitä vanhoja punkkareita ym. ja samaa kuunnellaan edelleen. Niin no, ovat sitten jämähtäneet menneeseen 😂
Olen yli 70-vuotias. Vainajanko kanssa pitäisi avioitua?