Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa itseäsi reilusti vanhemman miehen?

Vierailija
07.04.2024 |

Olen viisikymppinen ja voisin ottaa jopa kasikymppisen miehen. Onhan niitä valtioiden johdossakin 🙄

He ovat myös rauhallisempia ja elämänkokemusta riittää.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista sillä mies voi lisääntyä oikeastaan koko ikänsä, mutta naisella alkaa vaikeudet jo päälle kolmikymppisenä.

En mä ainakaan kumppania ota lisääntymisen takia. 

N32

Vierailija
42/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuoremmat naiset tykkäävät minusta tosi usein. Noin 15 v ikäero ei tunnu haittaavan lainkaan. Mutta en tiedä olenko sitten jotenkin poikkeuksellinen. Tuskin kuitenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ikä on vain numeroita, mutta vaikea nähdä että minulla olisi mitään yhteistä isäni ikäisen tai häntä vanhemman miehen kanssa.

N39

Vierailija
44/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nuoremmat naiset tykkäävät minusta tosi usein. Noin 15 v ikäero ei tunnu haittaavan lainkaan. Mutta en tiedä olenko sitten jotenkin poikkeuksellinen. Tuskin kuitenkaan. 

Riippuu, minkä ikäinen olet. Nelikymppisenä en näe että 15v ikäero olisi reilusti vanhempi. Parikymppisenä se olisi ollut ihan sairaan paljon. 

Vierailija
45/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se iästä pelkästään ole kiinni. Tunnen yhden vähän päälle kuuskymppisen, joka menis hyvin hyväkuntoisesta nelikymppisestä, paitsi naamasta alkaa hälläkin ikä vähän näkyä, mutta viiskymppisestä menis senkin puolesta. Luonteeltaan on kuin alle kolmikymppinen eli vähän jo liian lapsellinen. Mutta ulkonäön puolesta kelpaisi hyvin eikä kuulostakaan vanhalta ja on tyyppinä kiinnostava. En silti alkais hänen kanssa suhteeseen, koska menisi hermot. 

Sitten jotkut oman ikäiseni tuntuvat ja näyttävät jo ihan papparaisilta, eli reilu nelikymppiset. 

Pyrin kuitenkin itse elämään terveesti, pysymään kunnossa ja aivoiltani nuorena, joten en ottaisi kovin paljon vanhempaa, ellei tämä olisi jokin biohakkerin omistautumisella omaa terveyttään huoltava tyyppi, jolla on vireää aivotoimintaa ja on kiinnostunut elämästä. Koska tässä iässä alkaa nuo elintavat ja asenne pikkuhiljaa vaikuttaa. Ehkä se asenne ja kiinnostuksenkohteet jopa enemmän kuin elämäntavat.

Vierailija
46/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Vaippojen vaihto ei kiinnosta. 

Vierailija
47/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä ei nyt kysytty. Penikat pois trollaamasta. Vanhempi mies on aina parempi kuin nuori elämänkokemusta vailla oleva nuorimies.

Vierailija
48/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä ei nyt kysytty. Penikat pois trollaamasta. Vanhempi mies on aina parempi kuin nuori elämänkokemusta vailla oleva nuorimies.

Juujuu...

Vierailija
49/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ajattelin, että vanhempi mies on hyvä, koska hän on kypsempi kuin omanikäiset. Nyt myöhäisessä keski-iässä suhtaudun ylipäätään parisuhteisiin vähemmän vakavasti eli en enää ajattele, että aviomies olisi suurin ja korkein ihmissuhde. Mielestäni nuorempi mies on naiselle parempi kunhan molemmat osapuolet ovat ensin edes aikuistuneet. Nuorempi on joustavampi, pidempään terve ja viehättävämpi, noin yleensä.

Vierailija
50/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suunnilleen samanikäisen haluan. Joku viitisen vuotta voi olla ikäeroa suuntaan tai toiseen maksimissaan.

Vierailija
51/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 39-vuotias ja voisin ottaa itseäni suurinpiirtein 20 vuotta vanhemman miehen. 

Vierailija
52/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan enää. Olin naimisissa 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, enkä enää ikinä halua vanhusta. Ajatukset jämähti liian aikaisin ja pahinta oli kun ukko liittyi persuihin. Sen jälkeen erosin.

Vierailija
53/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, minkä ikäinen olet. Nelikymppisenä en näe että 15v ikäero olisi reilusti vanhempi. Parikymppisenä se olisi ollut ihan sairaan paljon. 

Olen 33 v. Ei kyllä näitä tyttöjä ole haitannut. Päinvastoin. Mutta joissain käytännön asioissa voi havaita eron, ei niin, että sen täytyisi kielteinen asia olla. 

Vierailija
54/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se 20v vanhempi on maksimi. Nyt kun itse täytin 40v, alkaa olla viisikymppinen se miehen ylin ikä. Nuorempana tykkäsin itseäni paljon enemmänkin vanhemmista.

Olen huomannut että 50v miehet on helposti jo hyvin setämäisiä, kun itse olen nuorekas, usein kolmikymppiseksi arvioitu. Kaikkia vaivoja valitetaan ja musiikkimaku, arvot yms on pappamaista. Miehet kai vanhenevat nopeammin?

Et sinä mikään nuorekas enää ole, sinulle miehet vain sanovat niin, jotta saavat sinulta helposti pimperoa - ja sinähän annat. Olet sopiva kohde, kun vaihdevuosiesi takia et voi raskautua enää, vaikka sinuun miten monta ukkoa linkoaisi siemenensä.

Mikään ei myöskään ole naurettavampaa kuin nelikymppinen eukko, joka yrittää olla trendikkään moderni ja kuuntelee samaa renkutusta kuin nykypäivän viisitoistavuotiaat.

Vierailija
55/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tykkäsin vanhemmista, noin kolmekymppisistä. Edelleenkin näin nelikymppisenä saatan joskus pitää itseäni 10 vuotta vanhempia hyvän näköisenä, mutta enemmänkin olen kallistunut nuorempiin päin, eli vieläki  niihin kolmekymppisiin.

Joo, 30-40-vuotiaat on parhaimman näköisiä, eikä vielä hidastuneita millään muotoa. 50-vuotiaissakin on vielä näitä, mutta harvemmassa. Siitä ylöspäin käy aina vain harvinaisemmaksi.

Vierailija
56/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni otin! Mieheni on sitä paitsi sulaa laavaa!

t. Helmi

Vierailija
57/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtei oman  omanikäinen eli neljänkympin paikkeilla oleva mies olisi mieleeni. Poikkeuksiakin löytyy, mutta ennemmin hitusen nuorempi, kuin huomattavasti vanhempi. 

Vierailija
58/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät toiset miehet oikein kiinnosta, ja näin viisikymppisenä ukkona olisi vaikea nähdä itseäni vetämässä jotain kasikymppistä mickjaggeria takalistoon, edes ison rahan houkuttelemana ja liukkaripurkin avulla.

Vierailija
59/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuuskymppinen ja mieheni vähän vanhempi. Ollaan samanlaisia, pelottaa tulevaisuus. Siis iän puolesta, ei kai kukaan halua liian vanhaa puolisoa. Ja aika kuluu aina vaan nopeammin. Outoa. Lapsena kesälomakin tuntui ikuisuudelta.

Vierailija
60/61 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on rikas ja niin vanha, että voi olettaa kuolevan melko pian niin toki.

m43