Voisitko ottaa itseäsi reilusti vanhemman miehen?
Olen viisikymppinen ja voisin ottaa jopa kasikymppisen miehen. Onhan niitä valtioiden johdossakin 🙄
He ovat myös rauhallisempia ja elämänkokemusta riittää.
Kommentit (61)
Jos on joku Sami Yaffan tyylinen kuusikymppinen, niin silloin kyllä voisin. N41
Riippuu miehestä. 10v vanhempi menee hyvin, sitä vanhempi alkaa lähestyä jo omaishoidettavaa. En ole nuori itsekään.
En voisi ottaa vanhempaa miestä. En ehdoin tahdoin halua omaishoitajaksi ja leskeksi. En tähtää siihen.
Vierailija kirjoitti:
En voisi ottaa vanhempaa miestä. En ehdoin tahdoin halua omaishoitajaksi ja leskeksi. En tähtää siihen.
Naisten eliniän odote on pidempi kuin miesten, joten ikäero ei välttämättä vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70-vuotias. Vainajanko kanssa pitäisi avioitua?
No elossa olevan yli 90-vuotiaan kanssa, oletan?
En, ei kiinnostaisi seksuaalisesti. Oman ikäinen tai nuorempi on paras.
Jos hän olisi oknäköinen, antelias,romanttinen ja mielellään elättäisi minua. Jos taas olisi perus juntti niin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi rikas ja lapseton, niin sitten voisin ehkä harkita.
Miksi pitäisi olla lapseton. Ei sinun tarvitsisi heitä hoitaa ja luultavammin he olisivatkin jo aikuisia ihmisiä omine elämineen.
Ap
No mietipä miksi. Ja kyllähän sitä luultavasti joutuu katselemaan niitä lapsia ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Niin, luultavastihan miehen lapset olisivat jo ikäisiäni jos mies olisi 30v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun pitää otta parikymppinen. Silloin on todennäköisyys kaikkein pienimmiillään leskeydelle ja omaishoitajuudelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten eliniän odote on pidempi kuin miesten, joten ikäero ei välttämättä vaikuta mitenkään.
No pidempään pitäisi elää leskenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tosi rikas ja lapseton, niin sitten voisin ehkä harkita.
Ei riitä noi. Lisäksi pitää olla ikää siinä 98-99 ja mielellään saattohoidossa. Sitten voisi harkita vielä rakkausavioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pidempään pitäisi elää leskenä.
Tai sitten kuolisit esim. syöpään ja mies eläisi leskenä vaikkapa 20 vuotta. Elämää ei voi ennustaa eikä ihmisiä kuole vain vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat eivät vaan kiihota seksuaalisesti. Ovat liian vanhoja. Ne haisee vanhalta. Enkä halua omaishoitajaksi.
Törkeä kommentti.
Ap
Olen ottanutkin. Ikäeroa meillä on 19 vuotta, nyt kesällä tulee 26 vuotta yhdessä.
On täysin luonnollista sillä mies voi lisääntyä oikeastaan koko ikänsä, mutta naisella alkaa vaikeudet jo päälle kolmikymppisenä.
Törkeä kommentti.
Ap
Mitä törkeää siinä on, ettei halua mummon tai paapan seksinukeksi?
Nuorena tykkäsin vanhemmista, noin kolmekymppisistä. Edelleenkin näin nelikymppisenä saatan joskus pitää itseäni 10 vuotta vanhempia hyvän näköisenä, mutta enemmänkin olen kallistunut nuorempiin päin, eli vieläki niihin kolmekymppisiin.
En. Molemmat aviomiehet samaa ikäluokkaa.