Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pitänyt työpaikkani pomosta. Hän on karismaattinen ja charmikas, ja hänen kanssaan on aina mukava työskennellä.

Vierailija
07.04.2024 |

Olen aina pitänyt työpaikkani pomosta. Hän on karismaattinen ja charmikas, ja hänen kanssaan on aina mukava työskennellä. Joka päivä odotan innolla mahdollisuutta nähdä hänet ja keskustella hänen kanssaan.

Olen huomannut, että minusta tuntuu erityisen onnelliselta aina kun pomoni on lähistöllä. Vaikka olemme molemmat miehiä, niin hänen läsnäolonsa saa minut tuntemaan oloni lämpimäksi ja turvalliseksi. Vaikka tiedän, ettei hänen kanssaan voi olla mitään enempää kuin ammatillinen suhde, en voi olla tuntematta vetoa häneen.

Yritän pitää tunteeni kurissa ja keskittyä työhöni, mutta joka kerta kun pomoni hymyilee minulle tai kehuu työpanostani, sydämeni alkaa pamppailla kovempaa. Olen yrittänyt torjua tunteitani, mutta en voi kieltää sitä tosiasiaa, että olen todella ihastunut häneen. Työpaikan saunaillassa vitsailivat, että vaimoni on varmaan tyytyväinen munaani, mutta oikeasti se oli löysässä seisokissa, kun katselin salaa ihaillen alastonta pomoani.

Ajattelen usein hetkeä, kun sain hieroa hänen hartioitaan ja suutelin hänen niskaansa. Hänelle tietysti kielsin sen. Toivon, että voisin kertoa hänelle tunteistani, mutta pelkään, että se voisi vaarantaa työsuhteeni. Joten jatkan salaisen ihastukseni vaalimista ja nautin jokaisesta hetkestä, jonka saan viettää hänen seurassaan. En tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta tiedän varmasti yhden asian - pomoni saa sydämeni sykkimään tavalla, jota en ole aiemmin kokenut - edes vaimoni kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
2/2 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla