Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä tuota Kiinan krääsää tilailee?

Vierailija
07.04.2024 |

Tilataan jostain halpaa epäeettistä kuraa, huonoilla argumenteilla vieläpä! koska halpaa! Koska kaikki on muutenkin Kiinalaista Koska on ihan samaa tavaraa kuin muissa kaupoissakin

Kommentit (395)

Vierailija
261/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ

En viitsi maksaa 10-kertaista hintaa samasta tavarasta Suomesta ostettuna.

Vierailija
262/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet mistä kauppojen tavarat tulee? Kaikki lelut, vaatteet ja elektroniikka tulee sieltä idästä.

nyt kiina ja muut vain keksinyt myydä suoraan kuluttajille. Heille isompi kate. Mulle kelpaa. Ihan turha maksaa välistä jollekin suomalaiselle maahantuojalle.

Et taida olla mikään järkilinko?

Te voitte ostaa kympillä noita lasten muovitossuja. Minä ostan sillä kympillä neljä paria ja tossut tulee ihan lähikauppaan noudettavaksi. Ihan täysin sama krääsää se on.

Ja sulla on tiedossa, että ostat ns. hormonihäiriköitä ja allergisoivia asioita lapsillesi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketä"?

Vierailija
264/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Tai tilailin, nyt on tullut vastaan tuote, joka ei ilmeisesti olekaan kovin turvallinen, joten taitaa loppua tilaaminen tähän. Tai siis, jatkan tilaamista kotimaisista verkkokaupoista. Niissä on paljon korkeammat hinnat, mutta tuotteet ovat myös turvallisia. Eipä sitten kerry nurkkiin niin paljon tavaraa, kun ei ole varaa ostaa kuin murto-osa nykyisestä määrästä.

YKSI tuote? ILMEISESTI ei turvallinen? Mikset palauta ja lue tuotekuvaukset jatkossa tarkemmin.

Eipä siinä tuotekuvauksessa lukenut, että vesiväreistä haihtuu jotakin, joka aiheuttaa mulle astmaoireita, vaikkei mulla ole astmaa.

Vierailija
265/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet mistä kauppojen tavarat tulee? Kaikki lelut, vaatteet ja elektroniikka tulee sieltä idästä.

nyt kiina ja muut vain keksinyt myydä suoraan kuluttajille. Heille isompi kate. Mulle kelpaa. Ihan turha maksaa välistä jollekin suomalaiselle maahantuojalle.

Te voitte ostaa kympillä noita lasten muovitossuja. Minä ostan sillä kympillä neljä paria ja tossut tulee ihan lähikauppaan noudettavaksi. Ihan täysin sama krääsää se on.

Ja sulla on tiedossa, että ostat ns. hormonihäiriköitä ja allergisoivia asioita lapsillesi? 

Onko sulla????

Vierailija
266/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tilaamme ja mitään ette sille voi 😁

Kyllä noihin tilauksiin tulevaisuudessa tulee varmasti sakko päälle, niin kuin Ranskassa.

Vierailija
267/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ

En viitsi maksaa 10-kertaista hintaa samasta tavarasta Suomesta ostettuna.

Ei se ole samaa tavaraa😆

Vierailija
268/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu on parasta...halpaa halpaa halpaa 😋😎

Vierailija
269/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hupparin. Ehkä pitää pestä 100 kertaa jotta lyijy lähtee pois?

Vierailija
270/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat väärin. "Ketä" ei tilaa yhtään mitään mistään, vaan "kuka" tai "ketkä" tilaavat.

Vierailija
271/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut viuhuu, mutta testataanko jokaikinen Suomen kaupoissa korkealla katteella oleva kiinatuote näiden kemikaalijäämien varalta?

Olisi kauppaketjulle huonoa profiloitumista jäädä kiinni testaamattomista tuotteista. Tietenkin pistokokeita tehdään jatkuvasti. Osa testataan jo Tullin toimesta.

Muistatteko vielä ne kiinalaiset myrkkyjuomat lapsille? Mikä sen maidonkorvikkeen nimi nyt oli.

Saas nähdä millainen show näistä yksityisten tilaamista testaamattomista tuotteista, vaatteista ja muovikengistä vielä tulee. Melkein veikkaisin, että alkaa hirveä huuto. Kun ei me tiedetty ja miksi kukaan ei varottanut ajoissa😓

Vierailija
272/395 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla????

On. Onhan niistä uutisoitu?  Ja tehty tutkimuksia. Luetko uutisia?

Vierailija
273/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut viuhuu, mutta testataanko jokaikinen Suomen kaupoissa korkealla katteella oleva kiinatuote näiden kemikaalijäämien varalta?

Satavarmasti ei, mutta myyjällä on vastuu myymistään tavaroista. Temusta et korvauksia saa jos sairastut. Taitaa palauttaminen maksaa enemmän kuin ostaminen.

Vierailija
274/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin hupparin. Ehkä pitää pestä 100 kertaa jotta lyijy lähtee pois?

Lyijyt vesistöön?

Vierailija
275/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempi keskustelu samasta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5526657/uskaltaako-temusta-tilata-ettei…

Ei se itse asia siitä miksikään muutu. Jos olet seteliselkärankainen ja omatuntosi on ostettavissa hiljaiseksi rahalla niin siitä vaan tukemaan poliittisten vankien käyttämistä orjatyövoimana.

Onhan se jopa järkevää että vangit tekevät jotain järkevää työtä. Jos kukaan ei osta vaivalla tehtyä niin onko sinusta nenän kaivuu jotenkin parempi olomuoto?

Ja esim uiguureista euroopassa on aika "viaton" mielikuva. Käyppä joskus siellä Kiinassa, huomaat että jokaisella juna-, metro-, jopa pitkänmatkan bussiasemilla turvatarkastus. Mitäs luulet? Miksihän?

Vierailija
276/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kunnon olkaimia miehelle. Kotomaassa kalliita ja hankala jopa löytää, Kittarikin oli poistanut valikoimastaan (outoa, monella miehellä housut nyt vaan istuvat paremmin ilman vyötä ja olkaimia käyttäen). Eli kyllä tuli jo selattua jopa Temua, en tilanut.

Saa vinkata, jos jostakin Suomesta edullisia ja siistejä olkaimia löytyy. Itse en löytänyt!

Vierailija
277/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitt

Joo. Yksinkertainen ihminen ostaa orjatyövoimalla tehtyä krääsää, joka todennäköisesti vaarantaa hänen tai lastensa terveyden.

Virallisia reittejä tulleet tuotteet tarkistetaan ja niitäkin jää haaviin haitallisina. Näitä itekseen tilattuja ei kukaan tarkistele.

Pitääkö nämä krääsäntilaajat viranomaisohjeita joinakin s ala liito teorioina? Kyllä si

Eihän virallisia reittejä tulevaa tavaraa TARKASTETA ETUKÄTEEN! EDES SÄHKÖALAN TUOTTEITA. VASTA KUN JOTAIN TAPAHTUU TEKEVÄT TAKAISINKUTSUJA!

Vierailija
278/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempi keskustelu samasta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5526657/uskaltaako-temusta-tilata-ettei…

Ei se itse asia siitä miksikään muutu. Jos olet seteliselkärankainen ja omatuntosi on ostettavissa hiljaiseksi rahalla niin siitä vaan tukemaan poliittisten vankien käyttämistä orjatyövoimana.

Onhan se jopa järkevää että vangit tekevät jotain järkevää työtä. Jos kukaan ei osta vaivalla tehtyä niin onko sinusta nenän kaivuu jotenkin parempi olomuoto?

Ja esim uiguureista euroopassa on aika "viaton" mielikuva. Käyppä joskus siellä Kiinassa, huomaat että jokaisella juna-, metro-, jopa pitkänmatkan bussiasemilla turvatarkastus. Mitäs luulet? Miksihän?

Tämä.

Vierailija
279/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se suomalainen maahantuoja on vastuussa siitä mitä toimittaa ja siitä, että tuotteet ovat EU:n direktiivien mukaisia. On myös kuluttajasuoja. Noista halpakaupoista tilatessa kukaan ei ole vastuussa mistään.

Ja kyllä oikeasti se kalliimpi tavara useimmiten valmistetaan paremmista raaka-aineista ja huolellisemmalla työllä. Ja tuotteen tekijällä on edes joku mahdollisuus saada siitä säällistä palkkaa. Jos tilaat jotain eurolla, ei tuotteen tekijä saa siitä yhtään mitään ja voit suoraan todeta tukevasi orjatyötä. Useimmilla merkeillä myös valmistus

"Kyllä sika syitä löytää - jos ei ole maa jäässä niin on kärsä kipeä", tapasi mummuni sanoa.

Vierailija
280/395 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitt

Joo. Yksinkertainen ihminen ostaa orjatyövoimalla tehtyä krääsää, joka todennäköisesti vaarantaa hänen tai lastensa terveyden.

Virallisia reittejä tulleet tuotteet tarkistetaan ja niitäkin jää haaviin haitallisina. Näitä itekseen tilattuja ei kukaan tarkistele.

Pitääkö nämä krääsäntilaajat viranomaisohjeita joinakin s ala liito teorioina? Kyllä si

Eihän virallisia reittejä tulevaa tavaraa TARKASTETA ETUKÄTEEN! EDES SÄHKÖALAN TUOTTEITA. VASTA KUN JOTAIN TAPAHTUU TEKEVÄT TAKAISINKUTSUJA!

Kyllä niille pistokokeita tehdään. Järkyttävä määrä päätyy hävitettäväksi joka vuosi. Erityisesti kiinalaista laitonta kopiota, mitä temukin pääasiassa myy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi