Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppinen mies miltei heti valmiina uuteen kierrokseen, kuinka yleistä?

Vierailija
07.04.2024 |

Mun mieheni on juuri täyttänyt 50 v. Tänään tajusin ekaa kertaa kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen ajatella, että mitenköhän yleistä on että tuossa iässä kalu toimii melkein heti edellisen laukeamisen jälkeen uudelleen? Menee ehkä 10 minuuttia ja taas on kovana, jos tilanne jatkuu kiihottavana ja on tarkoitus jatkaa seksiä. Tää kylläkin siis vaan silloin, jos on esim ns alkulämpimiksi lauennut suuhuni, tai ollut niin herkässä että lauennut pilluun melkein saman tien. Jos on naitu kunnolla, niin silloin ei kyllä heti, mut esim kahden tunnin päästä jo ihan hyvin taas. Kolme kertaa päivässä menee ihan kevyesti. Jos sellaiseen herkkuun on ajallisesti mahdollisuus.

Mites muilla tämän ikäisillä miehillä? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 52v rakastajani on. Juttu tosin on uusi ja mies puutteessa. 

Vierailija
22/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se naisen pillu sitten kestää noin kovaa menoa kuten Ap sinulla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .

Vierailija
24/27 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kerrat lasketaan? Itse haluan kerran kerralla, mutta voin naida helposti tunnin-pari. 

Vierailija
25/27 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikää juurikin se 50v ja yleensä en kyllä taivu heti toiselle kierrokselle. Muutenkaan seksi joka päivä ei enää innosta vanhaan tapaan, vaikka on upea ja seksikäs kumppani. Sopiva tahti tuntuisi olevan noin 4 kertaa viikossa eli joka toinen päivä. Jos yrittää päivittäin, niin silloin alkaa tulla vaikeuksia laueta eikä erektiokaan ole timanttinen. Stressaava arki varmasti on osasyynä tähän.

Lomat ovat sitten joskus positiivisia poikkeuksia. Kun on ensimmäinen kierros saatu päätökseen ja jää loikoilemaan sängylle, niin jossain vaiheessa ajatus spermaisen pillun nuolemisesta alkaa kiihottaa ja tästä lähtee toinen kierros käyntiin. Se on sitten fifty-fifty että laukeanko vai pitääkö auttaa kädellä maaliin. Taukoa tällöin kertojen välillä ehkä vartista tuntiin.

Vierailija
26/27 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 39 vuotta enkä todellakaan pysty toiseen kierrokseen. Enkä siis koskaan ole pystynyt niin ei ole ikään liittyvä muutos tämä. Periaatteessa ehkä saan seisomaan ehkä tunnin kuluttua, mutta en kyllä laukea millään toisella kierroksella.

Vierailija
27/27 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierros onnistuu kiihottavan ja aktiivisen kumppanin kanssa usein 10-15 minuutissa edellisen jälkeen, vähemmän kiihottavan kanssa ei yleensä tee mieli edes yrittää.

M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän