Mikä teillä on tämänhetkinen ns. first world problem?
Pahoittelut heille jotka eivät kestä englanninkielisiä ilmauksia.
Minun niin kutsuttu ongelmani on että kaappi on täynnä ruokaa joka pitäisi syödä pois ja mausteita jotka vanhenee, mutta en millään jaksaisin miettiä joka päivä mitä niistä laittaisin. Kaapissa on mm. riisipaketteja, pastapusseja, säilykkeitä, jauhoja varmaan puolen vuoden tarpeiksi, osassa jo parasta ennen-päiväys lähestymässä. En tietenkään aio vain heittää käyttökelpoista ruokaa roskiin, kunhan valitan turhasta.
Onko muilla vastaavia ongelmia jotka eivät oikeasti ole ongelmia?
Kommentit (44)
1. Postasin probleemani illalla väärään ketjuun
2. Sauvasekoittimen terät ovat epäsymmetriset, eri kulmissa, eivätkä tee silkinsileää jälkeä, ja olen liian pihi ostamaan uuden koska se kuitenkin toimii.
Suosikkikahvi oli loppu kaupasta. Nyt olen selvitellyt mitä kotipaahdinta ja myllyä kannattaisi harkita 2000€ hintaluokassa.
Lopputilin maksettiin myöhässä.
Jossain muualla tämä firma olisi varmaan selittänyt, ettei lopputiliä tarvitse maksaa ollenkaan. Pohjoismaalainen nainen vaan on veemäinen tapaus, kun se osaa lukea, laskea ja kirjoittaa sekä tietää että tässä maassa on ihan oikeita lakipykäliä.
Mietin ottaisko palkatonta nyt perjantaina vai vasta vapun yhteydessä 2 päivää ja menis itekseen mökille huilaamaan pitkän vkl....