Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!! NORO??

Vierailija
07.04.2024 |

Minkälaisia oireita teillä jotka olette sairastaneet noro- viruksia on ollut? On niin vihonviimeisin huono olo ettei mitään rajaa! Ja tiedän kyllä krapulasta yms vieroitusoirteista mutta ei liity tähän. Kauan se kesti teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ripuli ole ja oksennustauti.

Vierailija
2/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro on hirveä. Voi tulla molemmista päistä jopa pari kolme päivää. Kuumettakin voi olla. Eipä sitä voi kun nesteyttää ja odottaa parempia aikoja. Yks tuttu otti patjan kylppäriin, että jaksoi pytylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla joo. Ja joka jäsen on kipeä. 

Vierailija
4/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellaista vapinaa ja sätkyilyä. Myös maha on ollut vähän kipeä ja huono-olo.

Join eilen 16 annosta alkoholia.

Ap

Vierailija
5/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellaista vapinaa ja sätkyilyä. Myös maha on ollut vähän kipeä ja huono-olo.

Join eilen 16 annosta alkoholia.

Ap

Krapula

Vierailija
6/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans joskus joutunut makaamaan kylppärin lattialla kun kummastakin päästä tulee ja kaikki voimat pois. Välillä joutu sitten makaamaan suihkun alla että sai pestyä likaa pois.

Vierailija
7/8 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla huonovointinen ei halua katsoa kännykkää päänsäryn ja heikotuksen takia. 0/5

Vierailija
8/8 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noro on hirveä. Voi tulla molemmista päistä jopa pari kolme päivää. Kuumettakin voi olla. Eipä sitä voi kun nesteyttää ja odottaa parempia aikoja. Yks tuttu otti patjan kylppäriin, että jaksoi pytylle.

6pv kesto vielä pahempi. mutta koristelevat mahakipukaan ole kivaa, nyt vasta 2. pvä menoasa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän