Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ärsy tota mun äijää!

Vierailija
06.09.2008 |

Välillä menee todella hermot ton ukon kanssa. Mä olen koko viikon ollut lasten 3 kpl kanssa kotona 24tuntia ja mies tulee iltaisin kotiin n. puoli 8 ja lähtee aamulla herättyään n. 9.30 töihin. Harratuksiin mennyt kahtena päivänä työn jälkeen ja tullut n. klo 22 kotiin.

No tänään pääsin itse vihdoin edes lenkille, toki vasta sen jälkeen kun mies oli käybyt uimassa. Kun lähdin lenkille, sanoin miehelle että voisi valmistaa salaatin ja mä palatessani pistän lohkoperunat ja kanan grillivartaat uuniin. No takasin tullessani ( 30min. ) kuluttua olikin mies veljensä kanssa syönyt kanat.... p... le.

Näin mun mies ajattelee mua perhettä, kaiken lisäks mun pitäis vähän kerätä painoa lääkärin määräyksestä kun imetys vei kilot ja alipainon puolella ollaa... Mistä sitä painoa saa kun yöt ja päivät yksin lasten kanssa puurtaa ja isäntä syö kaikki ruuat ennen kuin mä ehdin edes ajatella. Näin meillä, mites muiden lauantai ilta? ;-)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakeluun, että

a) mistä te naiset näitä miehiä löydätte

b) MIKSI te perustatte niiden kanssa perheitä

c) miksi olette parisuhteessa, jossa mies vain kyrsäisee ja vituttaa?

Mitä hemmettiä sinäkin ap olet mennyt tekemään 3 lasta miehen kanssa, jonka empatiakyky, parisuhdetaju, tunneäly ja toisten huomioiminen on tuota tasoa? Ei varmaan kuitenkaan 3 kertaa käynyt vahinko jonkun satunnaisen pokan (joka sitten paljastui idiootiksi) kanssa?

Ja tarkoitus ei ole tässä vierittää syytä mieheltä naiselle. Mieshän tässä torvi on. Mietityttää vain, miten näille torville aina löytyy ja riittää naisia, jotka ovat valmiita heitä katselemaan ja heidän kanssaan lapsia laittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi